eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBJEMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DLA 5 JEDNOSTEK TERENOWYCH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Opole: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBJEMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DLA 5 JEDNOSTEK TERENOWYCH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM
Numer ogłoszenia: 332253 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny , ul. Wrocławska 170G, 45-836 Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna, agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBJEMUJĄCA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI DLA 5 JEDNOSTEK TERENOWYCH OPOLSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla jednostek terenowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim, obejmująca usługę kompleksową polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2006r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. Nr 93, poz. 623 ze zm.) oraz ogólnie obowiązującymi przepisami prawnymi. 2. Zamówienie obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę procedury zmiany sprzedawcy energii do punktów poboru zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający przekaże stosowne umocowanie do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i niezbędne dane potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy określone w Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej oraz Generalnej Umowie Dystrybucyjnej do dnia podpisania umowy z Wykonawcą wyłonionym w toku przedmiotowego postępowania. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na niżej wymienione części: I. Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Brzegu z/s w Lewinie Brzeskim przy ul. Moniuszki 14, 49-340 Lewin Brzeski. II. Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Kędzierzynie-Koźlu z/s w Polskiej Cerekwi przy ul. Rynek 2, 47-260 Polska Cerekiew. III. Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Kluczborku przy ul. Waryńskiego 7, 46-200 Kluczbork. IV. Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 3, 46-100 Namysłów. Dostawa energii odbywać się będzie się do lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie zlokalizowanego w budynku, stanowiącego własność Dawid PPHU Gruszecki Cezary. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa jest posiadaczem zależnym lokalu na podstawie umowy najmu z dnia 22.04 2011r, nr 2/OR08/2011/2617 zawartej na czas określony do 30 kwietnia 2021 roku. Agencja posiada zgodę na podpisanie umowy na dostawę energii elektrycznej do w/w lokalu. Lokal Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie zasilany jest w energię elektryczną przy użyciu przyłącza elektro-energetycznego (przyłącze kablowe), opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 47598956 zgodnie z warunkami przyłączenia nr RD3/3/252/2008 z dnia 09/07/2008. Obecnie użytkownikiem przyłącza i odbiorcą usługi kompleksowej jest wynajmujący (właściciel budynku). V. Część V zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Prudniku przy ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik. Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W taki przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom 5. Istotne dla stron postanowienia umowy regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Rozdz. 17 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania tego warunku. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Formularz Ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, wraz z Formularzami cenowymi dla poszczególnych zadań stanowiącymi Załączniki nr 1.1 do 1.5 do SIWZ b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) do podpisania oferty jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: - Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych za sprzedaż energii elektrycznej wg. niżej określonych zasad: Wykonawca gwarantuje niezmienność cen za energię elektryczną i opłatę handlową do 31.12.2012 roku. Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych za energię elektryczną i stawkę opłaty handlowej po dniu 31.12.2012r. jedynie w przypadku zmiany taryfy Wykonawcy z zachowaniem wartości współczynnika (procentowego do dwóch miejsc po przecinku) określającego zależność między ceną taryfową aktualną na dzień otwarcia ofert i ceną ofertową dla danej grupy taryfowej. W tym przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem na piśmie cennik zawierający propozycje cen jednostkowych energii elektrycznej oraz stawki opłaty handlowej. Zmiany cennika będą obowiązywały po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia Zamawiającego. Jeżeli cena w ofercie jest inna niż cena dla odpowiedniej grupy taryfowej w cenniku w dniu składania ofert, wszelkie przyszłe zmiany cen określonych w ofercie będą następowały proporcjonalnie (o procentową zmianę) do zmiany cen dla danej grupy taryfowej w cenniku Wykonawcy (nowe ceny nie mogą być wyższe niż stawki wynikające z cennika Wykonawcy dla odpowiedniej grupy taryfowej). -Zamawiający dopuszcza zmiany cen jednostkowych z tytułu usług dystrybucji wg. niżej określonych zasad: Wykonawca ma prawo do zmiany stawek cen jednostkowych przewidzianych za świadczenie usług dystrybucji jedynie w przypadku zmiany Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, wprowadzonej zgodnie z przepisami prawa, wyłacznie do wysokości ustalonych w taryfie OSD cen jednostkowych. W tym przypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu z 14 dniowym wyprzedzeniem na piśmie cennik zawierający propozycje cen jednostkowych przewidzianych za świadczenie usług dystrybucji. Zmiany cennika będą obowiązywały po upływie 14 dni od dnia zawiadomienia Zamawiającego. - mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, - jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, - działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania (organizacyjnych) Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, - omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, - Zamawiający zastrzega sobie możliwości dokonania zmiany stawki podatku VAT lub akcyzowego, a w konsekwencji również kwoty brutto, w przypadku zmiany w tym względzie przepisów prawa powszechnie obowiązujących.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170 G, 45-836 Opole, Kancelaria I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Brzegu z/s w Lewinie Brzeskim przy ul. Moniuszki 14, 49-340 Lewin Brzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Parametry techniczne: a) Nr licznika: 47598852 b) Grupa przyłączeniowa: V c) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe d) Moc zamówiona: 16.0 kW e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 32 A f) Grupa taryfowa: C11 g) Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi: 21 663 kWh na jeden rok Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Kędzierzynie-Koźlu z/s w Polskiej Cerekwi przy ul. Rynek 2, 47-260 Polska Cerekiew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Parametry techniczne: a) Nr licznika: 40377574 b) Grupa przyłączeniowa: V c) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe d) Moc zamówiona: 31.0 kW e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 50 A f) Grupa taryfowa: C12B g) Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi: 68 727 kWh na jeden rok Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Kluczborku przy ul. Waryńskiego 7, 46-200 Kluczbork.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn.zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Parametry techniczne: a) Nr licznika: 11474314 b) Grupa przyłączeniowa: V c) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe d) Moc zamówiona: 16.2 kW e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 35 A f) Grupa taryfowa: C11 g) Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi: 19 694 kWh na jeden rok Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie przy ul. Piłsudskiego 3, 46-100 Namysłów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii odbywać się będzie się do lokalu Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie zlokalizowanego w budynku, stanowiącego własność Dawid PPHU Gruszecki Cezary. Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa jest posiadaczem zależnym lokalu na podstawie umowy najmu z dnia 22.04 2011r, nr 2/OR08/2011/2617 zawartej na czas określony do 30 kwietnia 2021 roku. Agencja posiada zgodę na podpisanie umowy na dostawę energii elektrycznej do w/w lokalu. Lokal Biura Powiatowego ARiMR w Namysłowie zasilany jest w energię elektryczną przy użyciu przyłącza elektro-energetycznego (przyłącze kablowe), opomiarowanego licznikiem energii czynnej nr 47598956 zgodnie z warunkami przyłączenia nr RD3/3/252/2008 z dnia 09/07/2008. Obecnie użytkownikiem przyłącza i odbiorcą usługi kompleksowej jest wynajmujący (właściciel budynku). Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Parametry techniczne: a) Nr licznika: 47598956 b) Grupa przyłączeniowa: V c) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe d) Moc zamówiona: 35 kW e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 63 A f) Grupa taryfowa: C11 g) Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi: 23 911 kWh na jeden rok Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR obejmująca usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektu Biura Powiatowego ARiMR w Prudniku przy ul. Rynek 1, 48-200 Prudnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Parametry techniczne: a) Nr licznika: 6788118 b) Grupa przyłączeniowa: V c) Rodzaj przyłącza: trzyfazowe kablowe d) Moc zamówiona: 12.2 kW e) Zabezpieczenie przedlicznikowe: 25 A f) Grupa taryfowa: C11 g) Prognozowany roczny pobór energii elektrycznej wynosi: 18 694 kWh na jeden rok Zalecany termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5, 65.31.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.