Ogłoszenie nr 332189 - 2016 z dnia 2016-10-28 r.
Legnica: Odtworzenie sortowni odpadów surowcowych po pożarze w zakresie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, bram wjazdowych, oszklenia oraz mycia hali
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 315761-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
39008153600000, ul.
ul. Nowodworska
60,
59220
Legnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
76 8566350, faks
76 8566355, e-mail
m_muszynska@lpgk.pl; b_pierzga@lpgk.pl; m_pietrak@lpgk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lpgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odtworzenie sortowni odpadów surowcowych po pożarze w zakresie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, bram wjazdowych, oszklenia oraz mycia hali
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TP/TIM/9/1/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie sortowni odpadów surowcowych po pożarze w zakresie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, bram wjazdowych, oszklenia oraz mycia hali. Wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie do: 1)umycia obudowy wewnętrznej ścian i dachu oraz konstrukcji hali, 2)wymiany central i kaset sterujących w bramach segmentowych, 3)wymiany panela dolnego bramy segmentowej nr 5, 4)wymiany oszklenia - okna aluminiowe szklone podwójne: a) demontażu przeszklenia, b) wymiany uszczelek, c) wykonania nowego przeszklenia, 5)wymiany wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilania urządzeń i oświetlenia: a) sprawdzenia instalacji wewnętrznej elektrycznej, b) demontażu instalacji, c) wykonania instalacji wewnętrznej elektrycznej, 6) wymiany wywietrzaków dachowych grawitacyjnych fi 400 mm, 7) inwentaryzacji uszkodzeń.
II.4) Główny kod CPV:
45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa w sprawie zamówienia publicznego została zawarta na okres od 19.09.2016r. do 10.10.2016r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 19/09/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Techniki Ochrony Środowiska FOLEKO Sp. z o. o.,
foleko@foleko.com.pl,
ul. Spacerowa 3,
58-100,
Świdnica, kraj/woj.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/10/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
1)Wykonanie przez dotychczasowego Wykonawcę robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, polegających na wymianie w bramie segmentowej nr 1 przekładni łańcuchowej. 2)Zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy do kwoty 383.550,90 zł brutto z powodu wykonania robót dodatkowych, polegających na wymianie w bramie segmentowej nr 1 przekładni łańcuchowej (wartość robót dodatkowych- 2.550,90 zł brutto). 3)Rozszerzenie udzielanej przez Wykonawcę gwarancji jakości oraz odpowiedzialności z tytułu rękojmi na roboty dodatkowe, polegające na wymianie w bramie segmentowej nr 1 przekładni łańcuchowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmian w umowie jest wykrycie przez Wykonawcę niewłaściwego działania przekładni łańcuchowej, podczas weryfikacji prawidłowości działania bram segmentowych w trybie automatycznym (elektrycznym) oraz ręcznym, wykonanej po doprowadzeniu zasilania elektrycznego do obiektu. Wymiana przekładni łańcuchowej umożliwi otwarcie bramy w trybie ręcznym w przypadku awarii trybu automatycznego (elektrycznego).
Wartość powyższej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Roboty dodatkowe zostaną wykonane przez dotychczasowego Wykonawcę, gdyż zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Zgodnie z Decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr PINB.NI.4030.47.1.2016 z dnia 25.08.2016r. Zamawiający winien usunąć nieprawidłowości dotyczące stanu technicznego hali sortowni zniszczonej w pożarze w terminie do 15.10.2016r. Zmiana Wykonawcy spowodowałaby opóźnienie w stosunku do wyżej przywołanego terminu wynikające z czasu, jaki jest niezbędny do wyboru i zawarcia umowy z innym Wykonawcą. Ze względu na specyfikę i charakter działalności Składowiska Odpadów Komunalnych jakim jest przede wszystkim unieszkodliwianie odpadów komunalnych, wszelkie opóźnienia w usunięciu nieprawidłowości dotyczących stanu technicznego hali sortowni, które warunkują ponowne uruchomienie sortowni odpadów, wystawiają na szkodę interes ekonomiczny Zamawiającego. Zamawiający jest narażony na ponoszenie kar umownych, a także mandatów, grzywien oraz kar nałożonych przez uprawnione do tego organy państwowe w sytuacji nie wywiązywania się z obowiązków umownych i ustawowych związanych z działalnością Składowiska Odpadów Komunalnych, w tym również w przypadku nie osiągania założonych poziomów recyklingu. Ze względu na obowiązek stałego przetwarzania odpadów surowcowych Zamawiający zobowiązany jest w obecnej sytuacji do przewożenia przyjmowanych odpadów do innych instalacji zajmujących się segregacją tego rodzaju odpadów oddalonych o kilkadziesiąt kilometrów od Legnicy i ponoszenia wydatków z tym związanych.
Ze względu na konieczność szybkiego wznowienia pracy sortowni w celu ochrony interesu ekonomicznego Zamawiającego oraz bardzo krótkiego terminu na odbudowanie sortowni wyznaczonego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, Zamawiający nie dysponuje czasem niezbędnym do wyboru i zawarcia umowy z innym Wykonawcą.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
- Plac zabaw przy Czwórce (LBO)
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.