Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja pomieszczeń w budynku biurowym Inspektoratu Nr 2 I Oddziału ZUS, przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych I Oddział w Warszawie, do kontaktów: Alina Celińska, ul. Senatorska 6/8, 00-917 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5382245, fax 022 8281645, e-mail: CielskaA@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja pomieszczeń w budynku biurowym Inspektoratu Nr 2 I Oddziału ZUS, przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Modernizacja wyznaczonych pomieszczeń w budynku biurowym Inspektoratu Nr 2 I Oddziału ZUS, przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie w zakresie remontu wyznaczonych pomieszczeń biurowych, technicznych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, archiwów wraz z wymianą instalacji elektrycznych i sanitarnych oraz montażem Rozdzielni Głównej i wykonaniem przyłącza niskiego napiecia do (projektowanej) stacji transformatorowej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat Nr 2 I Oddziału ZUS, przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Modernizacja wyznaczonych pomieszczeń w budynku biurowym Inspektoratu Nr 2 IO/ZUS przy ul. Kasprowicza 151 w Warszawie w zakresie remontu wyznaczonych pomieszczeń biurowych,technicznych,sanitariatów,ciagów komunikacyjnych, archiwów wraz z wymianą instalacji elektrycznych i sanitanych oraz montażem Rozdzielni Głównej i wykonaniem przyłacza niskiego napięcia do (projektowanej) stacji transformatorowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 63;
III.1) Wymagane wadium: 30 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:1.Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pr.zam.publ.2. Nie podlegają wykl.z postęp.na podst.art.24.ww.ustawy.3.Spełniają wymagania określone w SIWZ.4.Udzielą gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonany przedm.umowy i wbudowane mater.5.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:-Kier.robót budowl.posiadającym kwalifikacje oraz doświadczenie zawod. tj. aktualne upr.do kierowania robotami bud.w zakresie budownictwa ogólnego - Kier. robót sanitarnych posiadającym kwalifikacje zawod.tj.upr.do kierowania robotami budowl.w zakresie budowy instalacji sanitarnych - Kier. robót elektrycznych posiadającym odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe tj.upr.do kierowania robotami budowl.w zakresie budowy instalacji i urządzeń elektrycznych - Co najmniej 3 os.które będą wykonywały prace elektr.instalacyjne posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne wydane na podst.Rozp.Min.Gosp.Pracy i Polit.Społ.do wykonania czynności eksploatacji urządzeń,instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających,przetwarzających,przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 KV.6.Wykonali jako Gen.Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i złożoności porówn.z przedm.zam.(określone w PKOB jako dział 12)o wartości brutto powyżej 1000000zł.7.Osiągnęli w ostatnim roku obroty w kwocie nie mniejszej niż 5000000zł.8.Posiadają środki własne lub dostęp do linii kred.aby zapewnić wymagany przepływ gotówki przez okres obowiązywania kontraktu w kwocie co najmn.1000000zł.9.Posiadają polisę lub inny dokument ubezp.potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odp.cyw.w zakresie prowadzonej dział.gosp.10.Wykonawca którego oferta zostanie wybrana może wykonać całość robót własnymi siłami lub powierzyć do wykonania określone części zamówienia podwykonawcom branżowym.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.08.2005, cena - 195.20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 11:15. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2005, godzina 11:30, I Oddział ZUS,ul. Senatorska 6/8,00-917 Warszawa,pok. 408,bud. B.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- Racjonalizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Drohiczyn
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.