eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa1) część A - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), 2) część B - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Gorzów Wielkopolski: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: 1) część A - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), 2) część B - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 332168 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Jagiellończyka 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7115742, faks 095 7228997.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl fax: 095 7115905

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa: 1) część A - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), 2) część B - fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, oznaczone literami od A do B w następujący sposób: 1. Część A - SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW DO KSEROKOPIAREK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek: I. Fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek: CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące: 1.Canon FC 230 Wydajność nie mniejsza niż 2.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc.,szt. 1 2. RICOCH AFICIO 1018 Wydajność nie mniejsza niż 9.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc, szt. 1 3. MINOLTA CSPRO EP1054 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 1 4. TOSHIBA E-STUDIO 161 Wydajność nie mniejsza niż 16.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 12 5. HP LJ 3390/1320/1160 Wydajność nie mniejsza niż 2.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 16 6. REX ROTARY DSM 635 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5proc., szt. 2 7. TOSHIBA E-STUDIO 166 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5proc., szt. 1 1. Część B - SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW DO KSEROKOPIAREK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek: I. Fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek: CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące 1.KONICA MINOLTA BIZHUB 211 Wydajność nie mniejsza niż 11.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 12 2. KYOCERA MITA 1620/1635/1650 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 10 3. KONICA MINOLTA 423 SET Wydajność nie mniejsza niż 25.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 10 4. KYOCERA MITA FS -1028 Wydajność nie mniejsza niż 7.200 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 7.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkcie III Rozdziału I SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkcie III Rozdziału I SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkcie III Rozdziału I SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkcie III Rozdziału I SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Wykonawca winien również złożyć następujące dokumenty: a)wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z załącznikami, b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika ono z innych złożonych dokumentów, c)w przypadku zaoferowania tonerów do kserokopiarek równoważnych, tj. wyprodukowanych przez producentów innych, niż producenci kserokopiarek, Wykonawca załącza: - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane równoważne tonery do kserokopiarek nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz nie obniżają jakości wydruku (pełna kompatybilność z oprogramowaniem sprzętu wymienionego w Rozdziale II SIWZ) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do oferty, -w przypadku złożenia oferty na część B przedmiotu zamówienia, Wykonawca składa również oświadczenie, w którym zobowiązuje się on przejąć zobowiązania wynikające z gwarancji na sprzęt wymieniony w Rozdziale II SIWZ w pkt I część B i pokryć koszty ewentualnych napraw/czyszczenia, realizowanych z powodu uszkodzenia urządzeń z winy zastosowania materiałów nie zalecanych przez producenta - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do oferty. 2.Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się m.in. do: a)solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b)nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c)ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z określeniem zakresu pełnomocnictwa. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisywania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczania za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów. Pełnomocnictwo musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów i mieć formę pisemną. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. d)niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiającego, e)przedstawienie podziału dostaw przez poszczególnych Wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólnie winni wskazać Wykonawcę, na konto którego będą przekazywane należności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy oraz określa warunki zmiany: 1) zmianę wartości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na przedmiot zamówienia. Zmiana wartości wynagrodzenia winna być wyliczona następująco: a)w przypadku jednakowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT na wszystkie oferowane tonery do kserokopiarek - kwota wynagrodzenia netto pozostała do wykorzystania w chwili zmiany przepisów o podatku od towarów i usług VAT winna być odpowiednio powiększona lub zmniejszona o zmienioną stawkę podatku od towarów i usług VAT, b)w przypadku zmiany na różne stawki podatku od towarów i usług VAT - nowe ceny jednostkowe brutto przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe brutto nie zmienione zostaną przemnożone przez niewykorzystaną ilość danego tonera do kserokopiarek, następnie uzyskane wartości brutto zostaną zsumowane. Otrzymane w powyższy sposób wynagrodzenie po zsumowaniu z dotychczas wydatkowaną kwotą na zakup tonerów do kserokopiarek, stanowić będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. 2)w związku ze zmianami w strukturze organizacyjnej Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany dotyczące określonych w umowie nazw, adresów. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 3)zmiany osób reprezentujących Strony. Strony niezwłocznie poinformują się pisemnie o tych zmianach. 2.Zmiany do umowy, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 muszą być wprowadzone w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.usgorzow.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy (pok. 240), ul. Jagiellończyka 10, 66 -400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2012 godzina 09:15, miejsce: Urząd Skarbowy (pok. 240),ul. Jagiellończyka 10, 66 -400 Gorzów Wlkp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A - sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część A - SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW DO KSEROKOPIAREK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek: I. Fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek: CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące 1Canon FC 230 Wydajność nie mniejsza niż 2.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 1 2.RICOCH AFICIO 1018 Wydajność nie mniejsza niż 9.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 1 3.MINOLTA CSPRO EP1054 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 1 4.TOSHIBA E-STUDIO 161 Wydajność nie mniejsza niż 16.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 12 5.HP LJ 3390/1320/1160 Wydajność nie mniejsza niż 2.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 16 6.REX ROTARY DSM 635 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 2 7.TOSHIBA E-STUDIO 166 Wydajność nie mniejsza niż 24.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc. szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - sukcesywna dostawa fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek (wg CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące), dla Urzędu Skarbowego w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część B - SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH TONERÓW DO KSEROKOPIAREK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych tonerów do kserokopiarek: I. Fabrycznie nowe tonery do kserokopiarek: CPV - 30125100-2 Wkłady barwiące 1.KONICA MINOLTA BIZHUB 211 Wydajność nie mniejsza niż 11.500 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 12 2.KYOCERA MITA 1620/1635/1650 Wydajność nie mniejsza niż 15.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 10 3.KONICA MINOLTA 423 SET Wydajność nie mniejsza niż 25.000 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 10 4.KYOCERA MITA FS -1028 Wydajność nie mniejsza niż 7.200 kopii formatu A4 przy pokryciu (zaczernieniu) 5 proc., szt. 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.