eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:14/ZP/2015..

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Gdańsk: roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:14/ZP/2015..
Numer ogłoszenia: 332116 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129237 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego oraz usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego; nr postępowania:14/ZP/2015...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: a) roboty budowlane polegające na wymianie dźwigu osobowego elektrycznego (demontaż obecnego dźwigu osobowego, dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego), b) usługi polegające na serwisie dźwigu osobowego, w Domu Muzyka (ul.Łąkowa 1-2, Gdańsk) mieszczącym się w budynku będącym własnością Zamawiającego. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Parametry techniczne dźwigu określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) w zakresie robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego: Wykonawca rozpocznie wykonanie przedmiotu zamówienia (produkcja dźwigu) począwszy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że: a) demontaż obecnego dźwigu i montaż nowego dźwigu wraz z jego uruchomieniem po uzyskaniu niezbędnych dokumentów oraz protokolarnym odbiorze przez Zamawiającego, nie przekroczy 28 dni kalendarzowych, b) rozpoczęcie robót związanych z demontażem i montażem dźwigu nastąpi 20.01.2016r., z zastrzeżeniem, że: - data ta może ulec zmianie na wcześniejszą w przypadku awarii istniejącego dźwigu i wystąpienia konieczności szybszej wymiany tego dźwigu.; wówczas Zamawiający powiadomi Wykonawcę o problemie i zleci wykonanie robót; dostawa nie może nastąpić szybciej jak 12 tygodni od podpisania umowy; - data ta może ulec zmianie na późniejszą od 7 do 14 dni z uwagi na obłożenie hotelu; Ewentualny nowy termin rozpoczęcia prac zostanie ustalony przez Dyrektora Domu Muzyka w porozumieniu z Wykonawcą w terminie od 14 do 30 dni przed realizacją robót; c) zakończenie robót musi być zgodne z punktem 1.1)a i nastąpi 16.02.2016r. (tj. 28 dni od daty 20.01.2016r.), z zastrzeżeniem, że ulegnie przesunięciu w przypadkach wskazanych powyżej w punkcie 1.1)b; 2) w zakresie usług polegających na serwisie dźwigu osobowego: 3 lata licząc od daty odbioru dźwigu przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SCHINDLER POLSKA Sp. z o.o.,, ul. Postępu 12A, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134103,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 153381,00

  • Oferta z najniższą ceną: 153381,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162975,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.