eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-28

Siedlce: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 33209 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364385 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego (ok. 6150 szt. opraw oświetleniowych) od dnia 01.02.2011 do 31.12.2011 r. Zakres prac obejmuje: Do obowiązków Wykonawcy w zakresie konserwacji oświetlenia będzie należało: 1.Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dotyczących funkcjonowania oświetlenia (prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Siedlce administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 2. Wykonywanie co najmniej 2 razy w miesiącu oględzin całości oświetlenia. Protokoły z oględzin należy przekazywać niezwłocznie do Wydziału Dróg Urzędu Miasta Siedlce ul. Oskara Lange 6. 3. Dokonywanie napraw bieżących w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o awarii, które będą obejmowały: a) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, zapłonników w oprawach, b) wymianę uszkodzonych bezpieczników w sieci oświetleniowej, c) wymianę lub naprawę uszkodzonych tabliczek i gniazd bezpiecznikowych, d)naprawy elementów obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych po przyjęciu reklamacji o uszkodzeniu lub awarii, e) wymianę uszkodzonych, zużytych elementów obudowy lub wyposażenia szaf oświetleniowych, 4. Dokonywanie zabezpieczeń i napraw pilnych ( przystąpienie do usuwania awarii w czasie nie dłuższym niż 0,5 godziny od chwili otrzymania zgłoszenia ), które będą obejmowały: a) natychmiastowe zabezpieczanie: skutków dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego, kolizji drogowych i klęsk żywiołowych, b) natychmiastowe usuwanie awarii sieci oświetleniowej ( układu sterowania ) polegających na świeceniu oświetlenia w trakcie dnia 5. Utrzymanie obiektów konserwowanych w należytym stanie technicznym : a)utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych ( utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników ), b) utrzymanie w należytym stanie szaf oświetleniowych, c) zabezpieczanie i malowanie elementów metalowych oświetlenia: słupów, wysięgników, konstrukcji, drzwiczek i obudów szaf oświetleniowych wykazujących oznaki korozji, d) utrzymanie w należytym stanie i konserwacja urządzeń sterowniczych umożliwiająca ich prawidłowe działanie oraz bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości, 6. Zabezpieczenie w całości materiałów na potrzeby konserwacji oświetlenia. 7.Prowadzenie dokumentacji technicznej oświetlenia ulicznego. 8.Usuwanie skutków : kolizji drogowych, dewastacji urządzeń oświetlenia ulicznego i klęsk żywiołowych ( po uprzednim zgłoszeniu do policji i UM ). 9.Występowanie do policji o ustalenie sprawców uszkodzeń urządzeń oświetlenia oraz do firm ubezpieczeniowych w celu odzyskania odszkodowań za naprawy. 10.Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia poprzez wymianę przez Wykonawcę kompletnych opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. Zamawiający w takich przypadkach dostarczy na swój koszt komplet materiałów. 11.Współpraca z Zamawiającym w celu uporządkowania oświetlenia poprzez przełączanie zasilania opraw oświetleniowych z fazy całonocnej na zasilanie z faz północnych i odwrotnie. Będzie się to odbywało w obiektach wyznaczonych przez Zamawiającego. 12.Współpraca z Zamawiającym w celu przezbrojenia i konserwacji opraw oświetleniowych z demontaży do ponownego wykorzystania. Brakujące materiały do przezbrojenia (np. stateczniki i kondensatory) dostarczy Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest do składania miesięcznych sprawozdań z prowadzenia konserwacji oświetlenia do Wydziału Dróg UM Siedlce. Sprawozdania muszą zawierać szczegółowe informacje o wykonanych czynnościach i zużytych materiałach związanych z konserwacją oświetlenia drogowego. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę za nieuzasadnione załączenie oświetlenia ulicznego w okresie dnia w wysokości 1500,00 zł za każde stwierdzone jednorazowe uchybienie. Powyższe nie dotyczy awarii sieci oświetleniowej zgłoszonych do Zamawiającego i usuniętych bezzwłocznie. Wykonawca będzie pracował w oparciu o instrukcję współpracy opracowaną przez PGE - Rejon Energetyczny i uwzględni koszty dopuszczeń do pracy na sieci oświetleniowej napowietrznej i kablowej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna, ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 495000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 671000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 671000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 671000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.