eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33208 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Ełk: Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11346-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remonty cząstkowe nawierzchni z elementów betonowych na terenie Gminy Miasta Ełk w 2017 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.02.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres remontu : a) nawierzchnia z trylinki, kostki lub płytki betonowej (nowej lub rozbiórkowej) - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, przygotowanie podbudowy z zagęszczeniem mechanicznym poszczególnych warstw, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cem-piaskowej gr.5 cm z zachowaniem niwelety jezdni zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem b) przełożenie istniejącej nawierzchni z trylinki, kostki lub płytki betonowej - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozbiórka istniejącej nawierzchni, wyrównanie warstwy podbudowy, ułożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej na podsypce cem-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni, zagęszczenie mechaniczne, wypełnienie spoin piaskiem. c) Ustawienie krawężnika betonowego - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod krawężnik, wykonanie ławy betonowej, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. d) Ustawienie obrzeża betonowego - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie materiałów na teren robót, wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. e) Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, rozbiórka istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową , przygotowanie koryta pod krawężnik, ustawienie krawężnika na ławie betonowej z zachowaniem niwelety jezdni. f) Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, rozebranie istniejącego obrzeża,wykonanie koryta pod obrzeże, ustawienie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej z zachowaniem niwelety jezdni. g) Podbudowa z kruszywa lub gruntobetonu - roboty przygotowawcze i pomiarowe, oznakowanie robót, dostarczenie przez wykonawcę materiałów na teren robót, roboty ziemne wykonanie koryta , wykonanie podbudowy z mechanicznym zagęszczeniem warstwami zachowaniem niwelety jezdni. Przy prowadzeniu remontów należy uwzględnić wywóz i utylizację gruzu we własnym zakresie ! Szacunkowy zakres ilościowy przedstawia się następująco: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm (szara cegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr.5cm - 250 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm (szara cegiełka dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 300 m2 Wykonanie nawierzchni z trylinki (dostarczona przez oferenta) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2 Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej lub płytki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 500 m2 Wykonanie nawierzchni z trylinki (materiał inwestora) na podsypce cementowo -piaskowej gr. 5 cm - 50 m2 Przełożenie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej - 400 m2 Przełożenie nawierzchni z trylinki - 50 m2 Ustawienie krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Ustawienie krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 80 mb Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 20x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Przestawienie istniejącego krawężnika betonowego 15x30 cm na ławie betonowej - 50 mb Ustawienie obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cem-piaskowej - 80 mb Przestawienie istniejącego obrzeża betonowego 6x20cm na podsypce cem-piaskowej - 50 mb Wykonanie koryta gł. 10cm w gruncie kat III z wywozem urobku sam. samowył. na odl. do 5 km - 100 m2 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (gr. 10cm) - 100 m2 Wykonanie podbudowy z gruntobetonu (gr. 10 cm) - 100 m2 Rozebranie krawężnika bet. 20x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie krawężnika bet. 15x30cm z ławą betonową i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie obrzeży bet. 6x20cm i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 mb Rozebranie nawierzchni z kostki lub płytki betonowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 400 m2 Rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej i wywóz gruzu na odl. do 5 km - 100 m2 Regulacja studni kanalizacyjnych - 6 szt. Regulacja studzienek telekomunikacyjnych - 5 szt. Regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 6 szt. Powyższe zakresy ilościowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zadania. 2. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii polisy OC. 4. Wykonany będzie zobowiązany do wykonania prac pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. 5. Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia. 5.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawce lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie robót związanych układaniem kostki betonowej, płytki i trylinki. b) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem krawężnika betonowego. c) Wykonywanie robót związanych z ustawianiem obrzeży betonowych. d) Wykonywanie związanych z wykonywaniem koryta. e) Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z kruszywa łamanego. f) Wykonywanie robót związanych z wykonywaniem podbudowy z gruntobetonu. g) Wykonywanie robót przy rozbiórkach elementów betonowych. h) wykonywanie robót związanych z regulacją studni kanalizacyjnych. i) Wykonywanie robót związanych z regulacją studni telekomunikacyjnych. j) Wykonywanie robót przy regulacji zaworów wodociągowych i gazowych. k) Dowóz i wywóz materiałów na budowę i z budowy. (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługę geodezyjną itp.). 5.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace przez wykonawce lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru o prace oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) Poświadczona o zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy ( wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych ( tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umów powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy.) 5.4 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5.1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy ( we wzorze umowy ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w punkcie 5.1 czynności. 5.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez wykonawce lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Gwarancja: minimum 24 miesiące

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85260.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "EŁMEX" Sp. z o. o.,  ,  ul. Suwalska 71,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99433.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99433.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99433.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.