eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Udzielenie kredytu w wysokości 2 163 600 zł (dwa miliony sto sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Damasławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Damasławek: Udzielenie kredytu w wysokości 2 163 600 zł ( dwa miliony sto sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Damasławek
Numer ogłoszenia: 332065 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287883 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek, Rynek 8, Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2613611, faks 067 2613627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w wysokości 2 163 600 zł ( dwa miliony sto sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Damasławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wybór banku, który udzieli Gminie Damasławek kredytu długoterminowego w kwocie 2 163 600zł (słownie: dwa miliony sto sześćdziesiąt trzy tysiące sześćset złotych) na okres 7 lat, z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy. 2.Zakłada się 5-miesięczny okres karencji w spłacie kapitału od dnia pobrania kredytu. 3.Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach kwartalnych, począwszy od 31.01.2009 r. 4.Zakłada się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat ze strony zamawiającego, 5.Zakłada się oprocentowanie ze zmienną stopą procentową, płatne od kwoty aktualnego zadłużenia. 6.Oprocentowanie kredytu ustala się wg stopy WIBOR 3 - miesięcznej na dzień 23-10-2008r. powiększonej o ustaloną przez bank liczbę punktów procentowych lub części punktu procentowego. 7.Prowizja od udzielonego kredytu nie może przekroczyć 0,2 % kwoty kredytu. 8.Zamawiający wymaga postawienia kredytu do dyspozycji od dnia 28-11-2008 r. do dnia 31-12-2008 r. 9.Płatność nastąpi bezpośrednio na rachunek zamawiającego o numerze 51 8959 0001 4200 0299 2000 0010, prowadzonego przez Pałucki Bank Spółdzielczy w Wągrowcu Oddział w Damasławku. 10.Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji. 11.Harmonogram spłat kapitału: a)30-04-2009 r. - 80 000,00 b)31-07-2009 r. - 80 000,00 c)31-10-2009 r. - 80 000,00 d)31-01-2010 r. - 80 000,00 e)30-04-2010 r. - 80 000,00 f)31-07-2010 r. - 80 000,00 g)31-10-2010 r. - 80 000,00 h)31-01-2011 r. - 80 000,00 i)30-04-2011 r. - 80 000,00 j)31-07-2011 r. - 80 000,00 k)31-10-2011 r. - 80 000,00 l)31-01-2012 r. - 80 000,00 m)30-04-2012 r. - 80 000,00 n)31-07-2012 r. - 80 000,00 o)31-10-2012 r. - 80 000,00 p)31-01-2013 r. - 80 000,00 q)30-04-2013 r. - 80 000,00 r)31-07-2013 r. - 80 000,00 s)31-10-2013 r. - 80 000,00 t)31-01-2014 r. - 80 000,00 u)30-04-2014 r. - 80 000,00 v)31-07-2014 r. - 80 000,00 w)31-10-2014 r. - 80 000,00 x)31-01-2015 r. - 80 000,00 y)30-04-2015 r. - 80 000,00 z)31-07-2015 r. - 80 000,00 aa)31-10-2015 r. - 83 600,00 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stosunkowej zmiany sum w powyższych punktach po przeprowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego i po wyłonieniu wykonawcy. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 600713.29 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Ochrony Środowiska SA Oddział w Poznaniu, ul. Dąbrowskiego 81/85, 60-529 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 600713.29
  • Oferta z najniższą ceną: 600713.29 oferta z najwyższą ceną: 600713.29
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.