eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów).

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Jelenia Góra: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów).
Numer ogłoszenia: 332042 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Ośrodek Sportu , ul. Złotnicza 12, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6466680, faks 075 6466680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosjg.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony i sprzątania. Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: Zadanie I: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25. Zadanie II: Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadania związane z przedłużeniem pracy obiektów sezonowych. Zadania związane z organizacją imprez. Przedłużenie czasu zadania związane ze zmianą terminu przetargu. I inne nieprzewidziane. Wartość do 20% wartości zadania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 90.91.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - niespełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - niespełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - niespełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia - niespełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej uprawniającej do występowania w obrocie prawnym - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem złożenia oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 2. Koncesja, zezwolenie dla wykonawcy uprawniające do wykonania czynności objętych zamówieniem jeśli wymagają tego przepisy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Oświadczenia: a) o sposobie realizacji zamówienia b) o terminie wykonania usługi c) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu d) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie wykonania usługi; 5. Polisę ubezpieczeniową od OC wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).. 7.Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz z danymi kontaktowymi (nr telefonu). 8.Wykaz zrealizowanych zamówień. a) w przypadku ochrony: wykaz zrealizowanych bądź realizowanych zamówień dotyczących ochrony fizycznej obiektów i mienia (dozór z monitoringiem), wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert, (minimum 2 takie zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o sumarycznej wartości 400 000 zł brutto). b) w przypadku sprzątania: wykaz zrealizowanych bądź realizowanych zamówień dotyczących kompleksowej usługi sprzątania, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc do terminu składania ofert, (minimum 2 takie zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o sumarycznej wartości 150 000 zł brutto). 9.dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane prace wykazane zgodnie z punktem 8 zostały wykonane należycie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosjg.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyszkolny Ośrodek Sportu ul. Złotnicza 12 58-500 Jelenia Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Międzyszkolny Ośrodek Sportu ul. Złotnicza 12 58-500 Jelenia Góra Sekretariat (nr 8).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona obiektów i terenów Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ulicach Złotniczej 12, C. Skłodowskiej 12, Sudeckiej 59, Sudeckiej 42 (hala i korty tenisowe) oraz Lubańskiej 25..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony obiektów i terenów MOS Jelenia Góra, a w szczególności ochrona przed kradzieżą, włamaniami, dewastacją obiektów oraz ochrona przeciwpożarowa i przeciwpowodziowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie Hali Międzyszkolnego Ośrodka Sportu w Jeleniej Górze przy ul. Złotniczej 12 oraz Sudeckiej 42 (hala z wyłączeniem kortów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń MOS znajdujących w Hali Sportowo- Widowiskowej przy ul. Złotniczej 12, oraz Hali Sportowej przy ul Sudeckiej 42. Usługa obejmuje sprzątanie hal i sal sportowych z zapleczem szatniowo- sanitarnym i biurami Ośrodka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.