eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego "Mielec-Osiedle Centrum" obejmującej obszary położone przy ul. Grunwaldzkiej oraz Al. Niepodległości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331932 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Mielec: Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego "Mielec-Osiedle Centrum" obejmującej obszary położone przy ul. Grunwaldzkiej oraz Al. Niepodległości
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310721-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego  26, 39300   Mielec, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 177 888 500, faks 177 888 505, e-mail sekretariat@um.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego "Mielec-Osiedle Centrum" obejmującej obszary położone przy ul. Grunwaldzkiej oraz Al. Niepodległości

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.76.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Mielec - Osiedle Centrum obejmującej obszary położone przy ul. Grunwaldzkiej oraz Al. Niepodległości. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Ustalenie szczegółowego zakresu prac, ocena istniejącego stanu zagospodarowania przestrzennego, ustalenie celów, jakie ma spełniać zmiana planu (przy udziale Zamawiającego); 2) Wykonanie opracowania ekofizjograficznego; 3) Analiza wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia; 4) Opracowanie prognozy oddziaływania planu na środowisko, o której mowa w art. 17 pkt 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 5) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, o której mowa w art. 17 pkt 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 6) Przygotowanie projektu w ilości kompletów umożliwiającej jednoczesne udostepnienie do uzgodnień i opiniowania; 7) Wprowadzenie zmian do projektu wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) Uczestnictwo w publicznej dyskusji zorganizowanej podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu; 9) Analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu do publicznego wglądu; 10) Sporządzenie projektu rozstrzygnięcia uwag do Projektu wniesionych w trakcie jego wyłożenia do publicznego wglądu; Przekazanie Projektu Zamawiającemu; 11) Wprowadzenie zmian do projektu wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych podczas wyłożenia projektu do publicznego wglądu 12) Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu; 13) Ewentualne wprowadzenie zmian do projektu wynikających z ponownych uzgodnień, dokonanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 14) Sporządzenie projektu rozstrzygnięcia o sposobie realizacji zapisanych e projekcie inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które należą do zadań własnych gminy oraz o zasadach ich finansowania zgodnie z przepisami o finansach publicznych; 15) Przygotowanie projektu do uchwalenia (w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - tekst należy sporządzić za pomocą edytora tekstów kompatybilnego w MS Word; rysunek w formacie JPG, SHP i TIFF, a także całość w postaci plików o niezmiennym formacie np. zalecane PDF programu Acrobat Reader PDF); 16) Przekazanie projektu Zamawiającemu 17) Wykonanie ewentualnych innych opracowań, których wykonanie wynikałoby z przepisów odrębnych, niezbędnych do uchwalenia zmiany Studium lub z uzgodnień dokonanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV: 71400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT19500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STUDIO KA Krystyna Gruszecka,  ,  Wólka Kozodawska ul. Familijna 3,  05-502,  Piaseczno,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15990.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15990.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47970.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.