eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gaworzyce › Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Gaworzyce: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II
Numer ogłoszenia: 331920 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gaworzyce , ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, woj. dolnośląskie, tel. 076 8316285, faks 076 8316286.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadanie inwestycyjne pn.: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II, gm. Gaworzyce. 3.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także wykonanie czynności związanych z zawiadomieniem, w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia, nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy przed przystąpienia do użytkowania i odbiorem końcowym. 3.3. Opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - Decyzja Nr 960.2012 z dnia 22.02.2013 r. Starosty Polkowickiego w zakresie pozwolenia na budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) wraz z przyłączami (kategoria obiektu XXVI) wraz z przepompowniami ścieków (3 szt.) (kategoria obiektu XXX) i instalacjami zasilającymi nn 0,4kV, w miejscowości Dalków. Decyzja Nr 326.2014 z dnia 22.05.2014 r. obejmująca zmiany do decyzji Starosty Polkowickiego nr 960.2012 z dnia 22.02.2013 r. w zakresie budowy odcinka sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej przechodzących przez działkę nr 261 oraz zmianie trasy przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej przechodzących przez działki nr 261, 83, 299 w miejscowości Dalków. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - Projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II sporządzony przez Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze 65-735 przy ul. Batorego 126A. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - Projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dalków - etap II dotyczy działek 83, 261, 299, 301 sporządzony przez Biuro Projektów Inżynierii Środowiska i Melioracji EKOPROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze 65-735 przy ul. Batorego 126A . 4) Załącznik nr 4 do SIWZ - Przedmiary robót. W ramach zadania należy zakupić: Urządzenie wysokociśnieniowe do udrażniania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej o następujących parametrach: 1. Urządzenie zamontowane na odpowiednio dostosowanej przyczepie transportowej, dopuszczonej do ruchu drogowego, z fabrycznym stelażem i plandeką ochronną; przyczepa ze stopami podporowymi; posiadająca homologację; spełniająca wymogi CE odnośnie systemu hamulcowego i oświetleniowego, 2. Napęd urządzenia silnikiem wysokoprężnym o mocy nie mniejszej niż 33KM z chłodnicą; akumulatorem 12V do rozruchu urządzenia; rozrusznikiem elektrycznym i dodatkowo ręcznym; gwarantujący uzyskanie wymaganych parametrów pompy, 3. Pompa wysokociśnieniowa wyposażona w filtr wody o ciśnieniu roboczym 150 bar, wydatku wody 75l/min, trójtłokowa z tłokami ceramicznymi umożliwiającymi pracę ciepłą wodą o temp. 70oC, z automatycznym regulatorem ciśnienia z bezstopniową regulacją i automatycznym przelewem nadmiaru wody; zabezpieczenie przed pracą na sucho; 4. Zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 600 l napełniany bezpośrednio z hydrantu wężem; wyposażony w przelew nadmiaru wody i wskaźnik poziomu wody w zbiorniku, 5. Wąż roboczy wysokociśnieniowy NW 13mm (średnica wewnętrzna węża) o długości min. 80m; z prowadnicą do układania węża na bębnie; zamontowany na bębnie o napędzie hydraulicznym na ramieniu uchylnym sterowanym drogą radiową poprzez bezprzewodowy pilot; o podwyższonej wytrzymałości na rozciąganie; z możliwością pokonywania łuków o małym promilu; 6. Wąż napełniający NW 19mm (średnica wewnętrzna węża) o długości min. 50m, zamontowany na bębnie i ramieniu uchylnym; z możliwością napełniania wody z hydrantu; 7. Wyposażenie: a) licznik motogodzin czasu pracy urządzenia; b) manometr umożliwiający bezpośrednią kontrolę ciśnienia wody na głowicy; c) blokada nawijania i rozwijania bębnów; d) zbiornik paliwa min. 20l z atestem; e) możliwość pracy zimą; f) głowica czyszcząca standard ślepa do ogólnego czyszczenia kanałów; g) głowica czyszcząca standard z pilotem (udrażniająca - do przebijania zatorów); h) głowica typu Quarto - specjalistyczna do przebijania zatorów z 4 otworami skierowanymi do przodu i 6 otworami skierowanymi do tyłu; dysze ceramiczne, wymienne; i) pistolet wysokociśnieniowy z lancą i dyszą; j) zestaw prowadnic węża roboczego na brzeg dolny i górny studzienki; k) lampa oświetlająca miejsce pracy; 8. Dodatkowe wymagania: a) urządzenie fabrycznie nowe; b) gwarancja min 36 miesięcy; c) dostawa i szkolenie pracowników na koszt dostawcy urządzenia; d) serwis w okresie gwarancji - przyjazd na miejsce do 3 dni od daty zgłoszenia; e) możliwość serwisu pogwarancyjnego - przyjazd na miejsce do 14 dni od daty zgłoszenia; f) w przypadku podlegania urządzenia pod UDT dołączyć stosowne dokumenty; wszelkie instrukcje obsługi i bhp. W ramach zadania należy wykonać również: 1. Około 400 m2 (9 x 38,70 m) nawierzchni asfaltowej wzmocnionej z uwzględnieniem profilowania masą asfaltową, skrapianie między warstwowe w ilości 0,7 kg/m2, ułożenie geowłókniny PGM 14, warstwy wiążącej BA gr. 5 cm, warstwy ścieralnej BA gr. 4 cm (teren wyłożony płytami betonowymi w którym projektowana jest sieć wodociągowa), odcinek e2 do e4 sieci wodociągowej przy blokach; 2. Na wyjściu sieci ze SUW w Dalkowie niezbędny jest zawór bezpieczeństwa, wobec czego należy uwzględnić zawór bezpieczeństwa równoważne do producenta SYR typ 2115 ciśnienie otwarcia 6bar. Średnica przyłącza 1 ?; 3. Hydranty nadziemne H2, H3, H4 wymienić na podziemne; 4. Przy nawierzchni dróg uwzględnić profilowanie masą asfaltową dla zachowania spadków poprzecznych i podłużnego: a) Droga na odcinku sieci wodociągowej od a5 do a11 o szerokości 4m i długości 365m, b) Droga na odcinku sieci wodociągowej od c1 do c15 o szerokości 4m i długości 230m, c) Droga na odcinku sieci wodociągowej od a25 do b3 o szerokości 3,5m i długości 270m, d) Droga na odcinku sieci wodociągowej od a2 do a5 o szerokości 3,5m i długości 190m, e) Droga na odcinku sieci kanalizacji sanitarnej od A29 do A22 o szerokości 5m i długości 245 m, f) Droga nr 201 (budowa sieci w I etapie) o szerokości 3,5m i długości 75m. Do wykonania nawierzchnie asfaltowe na całej szerokości i długości dróg w których przeprowadzane będą roboty związane z budową sieci wodno-kanalizacyjnej. 5. Należy uwzględnić przecisk do 30 m z przeciąganiem rur PE o śr. 110 i PVC o śr. 200 mm, w jednej rurze ochronnej śred. 406x9,00 mm zakończonych trójnikiem i studnią kanalizacyjną do podłączenia w przyszłości niezabudowanej części miejscowości (a1 sieć wodociągowa i A29 sieć kanalizacyjna); 6. Przy odtworzeniach nawierzchni należy uwzględnić również odtworzenie chodnika (chodnik znajduje się na odcinku sieci wodociągowej od c43 do c32 od strony zabudowań, zaprojektowane są tam przyłącza wodociągowe, należy uwzględnić odtworzenie chodnika w tych miejscach); 7. Wykonanie asfaltowych zjazdów do granic nieruchomości (w przypadku chodnika z kostki) 30 zjazdów po średnio 0,5m i szerokości 4m, łącznie 60m2 w technologii jak droga; 8. Uwzględnić 70 m przyłącza wodociągowego z rur. 63x3,8 mm (dotyczy dwóch bloków wielorodzinnych) o średnicy O50 z rur jak przyłącza. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) Wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z mapami geodezyjnymi powykonawczymi potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, b) Wykonawca zapewnia stałą, pełną obsługę geodezyjną, w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie, kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji, w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów, pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej, wszelkie kolizje przełożyć na własny koszt, c) Po stronie Wykonawcy leży spełnienie w imieniu inwestora wszelkich formalności i warunków zawartych w decyzjach i uzgodnieniach - w przypadku utraty ważności istniejących uzyskanie nowych, w tym także wykonanie i zatwierdzenie tymczasowego projektu organizacji ruchu - w przypadku konieczności jego sporządzenia, uzyskanie zezwoleń na zajęcia pasa dróg publicznych, d) Należy wycenić i ująć w wycenie wszystkie koszty związane z realizacją zadania, tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznych, jak również inne koszty towarzyszące np.: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pas dróg publicznych, koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, przepięcia mieszkańców do sieci wodno-kanalizacyjnej (połączenia istniejących instalacji w budynku z nową), montażu wodomierzy, koszty utylizacji odpadów wraz z potwierdzeniem, e) Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy; z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego, f) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia na bieżąco badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, g) Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do przeprowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na przyległych gruntach rolnych. O terminie wejścia na działkę i prowadzenia prac Wykonawca poinformuje właścicieli działek z 2-tygodniowym wyprzedzeniem, a po zakończeniu robót przed odbiorem końcowym zobowiązuje się uzyskać i przedłożyć Zamawiającemu oświadczenia właścicieli działek, że nie wnoszą oni roszczeń w związku z przeprowadzanymi robotami, h) Wykonywane prace należy skorygować z pracami polowymi na gruntach rolnych w obrębie planowanej inwestycji, i) Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym, j) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży do akceptacji Inspektora Nadzoru dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów dotyczących materiałów przewidzianych do zabudowy, k) Po wykonania zadania (dot. wodociągu) przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody, l) Wykonawca uwzględni w cenie ryczałtowej wszelkie koszty związane z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych (asfalt, gruz betonowy, nadmiar ziemi) zgodnie z obowiązującymi przepisami i przedstawi dokumenty poświadczające, m) Wykonawca na swój koszt przedstawi badanie wydajności hydrantów przeprowadzone przez uprawnioną osobę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia w wykazie należy wskazać co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto, z których każda polegała na budowie sieci kanalizacyjnej, w tym; min. jedna między innymi polegająca na odtworzeniu nawierzchni asfaltowych o powierzchni min. 4000 m2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysonować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi legitymującymi się 5 letnim stażem pracy w następujących branżach: a) w branży konstrukcyjno-budowlanej, b) w branży sanitarnej, c) w branży elektrycznej, d) w branży drogowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysonować osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi legitymującymi się 5 letnim stażem pracy w następujących branżach: a) w branży konstrukcyjno-budowlanej, b) w branży sanitarnej, c) w branży elektrycznej, d) w branży drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w tym wprowadzania zmian istotnych w przypadkach przewidzianych niniejszą umową. 2. Strony przyjmują, iż nie jest możliwe dokonywanie zmian wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ tj. opis przedmiotu umowy zawarty w § 1 ust. 1 i 2 niniejszej umowy. 3. Strony przyjmują, że nie ma możliwości dokonywania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty Wykonawcy, za wyjątkiem tych zmian, których możliwość wprowadzenia Zamawiający przewidział na etapie postępowania przetargowego tj. określonych w ust. 4-6 niniejszego paragrafu. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w sytuacji wyjątkowej, kiedy niedotrzymanie terminu umownego będzie następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, w tym w przypadku wystąpienia: - wad w dokumentacji projektowej, - siły wyższej, - znalezisk, wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, - opóźnień organu decyzyjnego w wykonaniu czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu (opóźnień wykraczających poza terminy wynikające z Kodeksu postępowania administracyjnego). 5. Strona inicjująca dokonanie zmiany w treści umowy zobowiązana jest złożyć drugiej stronie pisemny wniosek w tej sprawie z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 6. Zmiany Wymagają pisemnej zgody obu stron i będą dokonywane w formie aneksów do umowy. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. 8. Zmiana kolejności i terminów cząstkowych dotyczących wykonania elementów robót ujętych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, nie jest istotną zmianą postanowień niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gaworzyce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gaworzycach, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce, pok. 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Gaworzycach, ul. Okrężna 85, 59-180 Gaworzyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.