eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Zielona Góra: Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 331898 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290160 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda, ul. Zamenhofa 1, 65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3270215, 3284870, faks 068 3284871.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby ŚHP w Nowej Soli, wymienionych w załącznikach od 1-I do 1-IV, (stanowiących jednocześnie formularze cenowe). Przedmiot zamówienia jest podzielony na części: I - dostawa nabiału i jaj - Nowa Sól II - dostawa ryb i przetworów rybnych - Nowa Sól III - dostawa mrożonek warzywno-owocowych - Nowa Sól IV - dostawa warzyw i owoców - Nowa Sól Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną część, kilka lub wszystkie części przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów do jednostki Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy, tj.: - Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli ul. Staszica 1a. Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie w godzinach: 7:00 - 15:00, w następnym dniu roboczym po złożonym zamówieniu. Zamówienia mogą być składane pisemnie, telefonicznie, faxem lub mailem. Dostarczane towary muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym zawartym w obowiązujących normach. Towar powinien być wysokiej jakości - I gatunku, świeży, bez uszkodzeń fizycznych. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Dostawcy, może odmówić przyjęcia dostawy w całości lub w części jeżeli: a) jakikolwiek element przedmiotu zamówienia, który powinien być w fabrycznym opakowaniu, nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) w czasie dostawy stwierdzi się naruszenie przepisów sanitarnych; c) którykolwiek z dostarczonych elementów zamówienia będzie budził uzasadnione wątpliwości co do jego jakości, świeżości lub zgodności z obowiązującymi normami. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar nie jest zgodny z normami jakościowymi lub posiada wady eliminujące go do spożycia, Dostawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego towaru na własny koszt, w ciągu 2 dni roboczych od powzięcia wiadomości przez Dostawcę o tym fakcie. Ilość przedmiotu zamówienia jest przyjęta szacunkowo i może ulec zmniejszeniu wg zapotrzebowania. Podane ilości nie wiążą Dostawcy i nie będzie on rościł praw w przypadku ich zmian. Wielkość zamówienia towaru będącego przedmiotem umowy uzależniona będzie od aktualnych potrzeb ŚHP w Nowej Soli. Dostawca świadczyć będzie usługi własnym specjalistycznym transportem, którego koszt wliczony jest w cenę. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne. Dostawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, bowiem ponosi on całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru i bierze na siebie odpowiedzialność za braki, wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. Wykonawca wyceniając produkty, zobowiązany jest wliczyć w cenę koszty dostawy. Ceny jednostkowe poszczególnych artykułów na dzień złożenia oferty zamieszczone są w ofercie i nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający informuje, że poprzez podanie w opisie produktów spożywczych nazw odnosi się jedynie do jakości, typu produktu. Zamawiający dopuszcza możliwość użycia do wykonania zamówienia produktów równoważnych w stosunku do wyrobów określonych w zestawieniu, tzn. o parametrach nie gorszych, czyli takich samych lub lepszych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 03.14.25.00 - Jaja .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa ryb i przetworów rybnych - Nowa Sól

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDIS Chłodnie polskie Sp. z o.o., ul. Zimna 1a, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1996,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2362,50

  • Oferta z najniższą ceną: 2362,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2362,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mrożonek warzywno-owocowych - Nowa Sól

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDIS Chłodnie Polskie Sp. z o.o., ul. Zimna 1a, 65-001 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1555,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1207,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1207,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1207,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa warzyw i owoców - Nowa Sól

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • handel Obwoźny Hurt-Detal Tomasz Cerkowniak, Mirocin Dolny 52, 67-128 Mirocin Dolny, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3915,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3120,87

  • Oferta z najniższą ceną: 3120,87 / Oferta z najwyższą ceną: 3120,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.