eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Lasery do zabiegów chirurgicznych, oprzyrządowanie do zabiegów z użyciem lasera oraz tor wizyjny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Rzeszów: Lasery do zabiegów chirurgicznych, oprzyrządowanie do zabiegów z użyciem lasera oraz tor wizyjny
Numer ogłoszenia: 331850 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Lasery do zabiegów chirurgicznych, oprzyrządowanie do zabiegów z użyciem lasera oraz tor wizyjny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup : - Część nr 1: laserów do zabiegów chirurgicznych wraz z wyposażeniem, tj. : - półprzewodnikowego lasera do waporyzacji prostaty - szt. 1 - poz. 1; - impulsowego lasera holmowego do kruszenia kamieni - szt. 1 - poz. 2; - Część nr 2: oprzyrządowania do zabiegów z użyciem lasera wraz z wyposażeniem, tj: - cystoskopu do zabiegów laserowych - szt. 1 - poz. 1; - półsztywnego ureterorenoskopu do zabiegów laserowych - szt. 1 - poz. 2; - ureterofiberoskopu giętkiego do zabiegów laserowych - 1 szt. - poz. 3; - Część nr 3: toru wizyjnego wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załącznikach nr 1 do Części nr 1,2,3, będących integralną częścią specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w 3 Częściach. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert: - alternatywnych, - równoważnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00 - Lasery chirurgiczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla poszczególnych Części wadium wynosi: Część nr 1 - 5 500,00 zł; Część nr 2 - 750,00 zł; Część nr 3 - 900,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i na tę okoliczność przedstawią w ofercie: Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W Wykazie tym należy przedstawić osoby, z odpowiednimi kwalifikacjami - uprawnionych przez producenta przedmiotu zamówienia do obsługi serwisowej oferowanych urządzeń, z doświadczeniem w branży aparatury medycznej min. 2 lata. Proszę przedstawić osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób (osoby te winny spełniać postawione wymagania); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty w poszczególnych Częściach przedstawiają się następująco: - Część nr 1 - 590 000,00 zł; - Część nr 2 - 81 000,00 zł; - Część nr 3 - 97 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). tj. przedstawią niżej wymienione dokumenty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie (art. 46 ust. 4 a Pzp). Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o którym mowa w art. 25 ust. 1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. nr 197, poz. 1661, z późn. zmian), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; 6. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia: Wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób (osoby te winny spełniać postawione wymagania). W Wykazie tym należy przedstawić osoby , z odpowiednimi kwalifikacjami - uprawnionych przez producenta przedmiotu zamówienia do obsługi serwisowej oferowanych urządzeń, z doświadczeniem w branży aparatury medycznej min. 2 lata. Proszę przedstawić osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. 7.Zdolność ekonomiczna i finansowa: Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, by wykonawca posiadał na swoim koncie kwotę w wysokości potrzebnej do zrealizowania dostaw przedmiotu zamówienia. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Wymagane kwoty w poszczególnych Częściach przedstawiają się następująco: - Część nr 1 - 590 000,00 zł; - Część nr 2 - 81 000,00 zł; -Część nr 3 - 97 000,00 zł. W przypadku informacji bankowej o zdolności kredytowej wykonawcy - winna także zawierać dane dotyczące zdolności kredytowej wykonawcy co najmniej do wysokości kwot wymienionych w poszczególnych częściach. Wysokość tej kwoty uzależniona jest od tego, do których Części wykonawca składa ofertę. Uwaga do informacji banku: 1. Nie uznaje się informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, zawierającej informację o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci cyfrowej np. saldo wyraża się kwotą x-cyfrową lub zawierającej tylko informację o obrotach. 2. Informacja z banku potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy musi być sporządzona w formie umożliwiającej bezsporne potwierdzenie spełnienia warunku, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na określoną kwotę. Jeżeli na podstawie otrzymanych dokumentów Zamawiający nie będzie w stanie dokonać takiej oceny, to wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów, ale nie będzie mógł zmienić ich rodzaju. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium - kserokopia dowodu wpłaty w pieniądzu lub inny oryginalny dokument wpięty do oferty w kolejności. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga, by oferowane przedmioty zamówienia wyszczególnione w Części nr 1, 2 i 3 spełniały wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć: 1. oświadczenie, że oferowane przedmioty zamówienia w : - Części nr 1: lasery do zabiegów chirurgicznych wraz z wyposażeniem, - Części nr 2: oprzyrządowanie do zabiegów z użyciem lasera wraz z wyposażeniem, - Część nr 3: tor wizyjny wraz z wyposażeniem, spełniają wymagania określone w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 z 2004 r., poz. 896 z późn. zmian.), wg wzoru załączonego do SIWZ, jako Oświadczenie nr 2, 2. kserokopie dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, tj.: a) Deklaracje zgodności producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych lub Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną. W przypadku przedstawienia Certyfikatu CE proszę załączyć kserokopie oryginału i tłumaczenia; b) Zgłoszenie wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy zgodnie z art. 52 lub art. 54 Ustawy o wyrobach medycznych) Dokumenty o których mowa w pkt. 2 a powyżej należy przedstawić dla oferowanych: - w Części nr 1: półprzewodnikowego lasera do waporyzacji prostaty - poz. 1, impulsowego lasera holmowego - poz. 2; - w Części nr 2: cystoskopu do zabiegów laserowych - poz. 1, półsztywnego ureterorenoskopu do zabiegów laserowych - poz. 2, ureterofiberoskopu giętkiego do zabiegów laserowych - poz. 3; - w Części nr 3 : toru wizyjnego: kamery endoskopowej, źródła światła, monitora LCD . Uwaga: Dokumenty na potwierdzenie, że oferowane w Części nr 2 i 3 spełniają wymagania określone Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych mogą być wystawione na całe urządzenia lub na ich elementy składowe. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu dostaw przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, Dział Zamówień Publicznych, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej, pok. nr 3, bud.C.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1 Kryterium oceny ofert ze względu na Program zaznaczono: Najniższa cena, winno być: Cena brutto oferty - 100%. W punkcie 5A Załącznika I - informacje dotyczące ofert częściowych (Część nr 1,2,3) ze względu na Program zaznaczono: Najniższa cena, winno być:Cena brutto oferty - 100%. Sygnatura sprawy : WSS.XII.255/ AM/ 21 /09, Postępowanie nr 48. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe wg wzorów załączonych do SIWZ wraz z wymaganymi Załącznikami. Wypełniony Załącznik należy załączyć do oferowanej Części. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Planowany termin otwarcia ofert: 02.10.2009r., o godzinie 13:00. Miejsce otwarcia: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu zostaną odesłane bez rozpatrywania.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lasery do zabiegów chirurgicznych wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup laserów do zabiegów chirurgicznych wraz z wyposażeniem, tj. : - półprzewodnikowego lasera do waporyzacji prostaty - szt. 1 - poz. 1; - impulsowego lasera holmowego do kruszenia kamieni - szt. 1 - poz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 do Części nr 1, będącym integralną częścią specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w Części nr 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprzyrządowanie do zabiegów z użyciem lasera wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprzyrządowania do zabiegów z użyciem lasera wraz z wyposażeniem, tj: - cystoskopu do zabiegów laserowych - szt. 1 - poz. 1; - półsztywnego ureterorenoskopu do zabiegów laserowych - szt. 1 - poz. 2; - ureterofiberoskopu giętkiego do zabiegów laserowych - 1 szt. - poz. 3; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 do Części nr 2, będącym integralną częścią specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w Części nr 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00-3, 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Tor wizyjny wraz z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup toru wizyjnego wraz z wyposażeniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania przedstawiono w Załączniku nr 1 do Części nr 3, będącym integralną częścią specyfikacji. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia, wyszczególnionych w Części nr 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.91.00-3, 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.