eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz usług informatycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-27

Ogłoszenie nr 331783 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.

Lublin: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz usług informatycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 310051-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3111712016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Urząd Pracy w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 43121364700000, ul. ul. Niecała 14  , 20080   Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 665 200, faks 814 665 201, e-mail przetarg@mup.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mup.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych oraz usług informatycznych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MUP.PKIII.371.62.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I zamówienia: Serwer NAS z dodatkową obsługą monitoringu wideo, zainstalowanym oprogramowaniem Surveillance Station oraz zamontowanymi 24 szt. dyskami 3TB każdy + 2szt. pamięci podręcznej mSATA 512GB każda + 2 szt. kamer IP oraz 2 zasilacze POE dla sieci GigabitEthernet; Część II zamówienia: Szafa serwerowa 19" - 1 szt. Zestaw musi zawierać: 1) lszt. panela wentylacyjnego z 3 wentylatorami (moc min. 15W) zasilany z 230V do montażu w szafie rakowej. Jeśli zestaw nie jest wyposażony w termostat należy dostarczyć termostat regulowany zamykający obwód po przekroczeniu zadanej temperatury w zakresie 0°C (stale załączony) do przynajmniej 50°C 2) Przynajmniej 2 półki montowane czteropunktowo 3) 2szt. listwy zasilającej 9 punktowe do montażu w szafie. Kabel o długości przynajmniej l,8m zakończony wtykiem do UPS'a zdolny przekazać moc do 3,5kW 4) 2szt. pionowych organizerów kabli; Część III zamówienia: System do zarządzania i monitoringu ruchu w sieci informatycznej - 1 szt.; Część IV zamówienia: Aktualizacja oprogramowania HP Data Protector 7 do wersji HPE Data Protector ; Część V zamówienia: Licencja na oprogramowanie Vmware Workstation 12 PRO lub równoważne - 3szt.; Część VI zamówienia: Oprogramowanie Adobe Acrobat XI Pro PL Win lub równoważne - 2 licencje rządowe; Część VII zamówienia: Zarządzalny przełącznik sieci Ethernet np. Cisco Nexus 3064-32T lub równoważny - lszt., wraz z modułami SFP+ 10Gb/s - 4szt. oraz kablami światłowodowymi - 4 szt.; Część VIII zamówienia: Serwer plików - 1 szt. W ramach dostawy serwera należy dostarczyć również system Microsoft Windows 2012 Server Standard (licencja MOLP wersja dla instytucji rządowych). Składając oferty należy uwzględnić umowy zawarte pomiędzy firmą Microsoft a Ministerstwem Cyfryzacji o numerach U9100053 (MBSA) oraz 4100013999 (MPSA); Część IX zamówienia: Komputer stacjonarny typu AIO - lOszt. wraz z systemem operacyjnym; Część X zamówienia: Laptop - 3 sztuki wraz z systemem operacyjnym; Część XI zamówienia: Pakiet oprogramowania biurowego do tworzenia dokumentów Microsoft Office Professional 2016 MOLP GOV PL lub równoważny - licencje na 15 stacji; Część XII zamówienia: Niszczarka dokumentów - 1 sztuka; Część XIII zamówienia: Filtry prywatyzujące na monitory stacjonarne LCD - 31 szt.; Część XIV zamówienia: Przewód Przewód S/FTP i wtyki RJ-45 Opakowanie: szpula 305m. Ilość wtyków RJ-45: 100 szt., ilość osłonek wtyków: 100 szt.; Część XV zamówienia: Stykowe karty kryptoprocesorowe - 50 sztuk; Część XVI zamówienia: Oprogramowanie do archiwizacji wirtualnej architektury VMware vSphere - licencja dla 6 procesorów; Część XVII zamówienia: Licencje dostępowe dla serwera MS Windows 2008 R2 - 15 szt.; Część XVIII zamówienia: Dwuportowa karta Ethernet 1 OGb/s certyfikowana do pracy w serwerze NAS QNAP TS-EC1279U-RP - lszt.; Część XIX zamówienia: Zasilacz awaryjny (UPS) o mocy 5kVA - 2szt; Część XX zamówienia: Wymiana modułu napędu w bibliotece HP Storage Works MSL2024 (Spare Number 407351-001); Część XXI zamówienia: Niszczarka osobista do biura o średnim natężeniu pracy - 2 sztuki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 48823000-3
Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 30213100-6, 30213300-8, 48000000-8, 32582000-6, 30237280-5, 30237000-9, 30162000-2, 30191400-8, 30237210-4, 32581100-0, 31224100-3, 31422000-0, 32424000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 13   NAZWA: Filtry prywatyzujące na monitory stacjonarne LCD
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7900
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RESET- PC Wojciech Kondratowicz - Kucewicz i Adam Zams Sp. j.,  office@reset-pc.com.pl,  ul. Ochotnicza 6,  20-012,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9926,10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8653,05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9926,10
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.