Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Łódź: Dzierżawa 15 pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 tony
Numer ogłoszenia: 331756 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa; adres korespondencyjny: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi , al. Kościuszki 5/7, 90-940 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 633 25 81, faks 042 633 08 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 15 pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 tony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dzierżawa 15 pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 tony.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium odpowiednio dla każdej część zamówienia w wysokości: - Część nr 1 - wynajem 5 szt. pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony ładowność 1530 kg. przestrzeń ładunkowa minimum 13 m3 - 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset PLN) - Część nr 2 - wynajem 10 szt. pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 t. ładowność 730 kg., przestrzeń ładunkowa minimum 2,5 m3 - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.; dysponować odpowiednio dla każdej części zamówienia: 1. dla części nr 1 - dysponować co najmniej 5 szt. pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony i parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: - Pojazdy typu furgon o ładowności 1530 kg z możliwością przewozu w kabinie 3 osób w tym kierowca, z przestrzenią ładunkową minimum 13 m3 - Skrzynia ładunkowa typu furgon bez okien, z drzwiami bocznymi przesuwnymi i tylnymi drzwiami skrzydełkowymi z kątem otwarcia 270 stopni. - Immobiliser - Centralny zamek - Kabina oddzielona stałą przegrodą do skrzyni ładunkowej - Skrzynia ładunkowa wyłożona wewnątrz płytą zabezpieczającą przed uszkodzeniami poszycia nadwozia przez przewożony ładunek - Kolor nadwozia pojazdów: żółty, dopuszcza się biały - Rocznik pojazdów 2007 lub młodsze 2. dla części nr 2 - dysponować co najmniej 10 szt. pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 t. i parametrach nie gorszych niż wskazane poniżej: - Pojazdy typu furgon o ładowności730 kg z możliwością przewozu w kabinie 2 osób w tym kierowca, z przestrzenią ładunkową minimum 2,5 m3 - Skrzynia ładunkowa typu furgon bez okien, z drzwiami bocznymi przesuwnymi i tylnymi drzwiami skrzydełkowymi z kątem otwarcia 270 stopni. - Immobiliser - Centralny zamek - Kabina oddzielona stałą przegrodą do skrzyni ładunkowej - Skrzynia ładunkowa wyłożona wewnątrz płytą zabezpieczającą przed uszkodzeniami poszycia nadwozia przez przewożony ładunek - Kolor nadwozia pojazdów: żółty, dopuszcza się biały - Rocznik pojazdów 2007 lub młodsze
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poczta-polska.pl/O_Firmie/?d=przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczty Polskiej S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, pokój 1010..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:45, miejsce: Ssiedziba Poczty Polskiej S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Łodzi, al. Kościuszki 5/7, 90 - 940 Łódź pokój nr 309.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - Część nr 1 - wynajem 5 szt. pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony ładowność 1530 kg. przestrzeń ładunkowa minimum 13 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego w niniejszym postępowaniu jest wynajem 5 szt. pojazdów o d.m.c. do 3,5 tony ładowność 1530 kg. przestrzeń ładunkowa minimum 13 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - wynajem 10 szt. pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 t. ładowność 730 kg., przestrzeń ładunkowa minimum 2,5 m3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia częściowego w niniejszym postępowaniu jest wynajem 10 szt. pojazdów ciężarowych o d.m.c. do 3,5 t. ładowność 730 kg., przestrzeń ładunkowa minimum 2,5 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.60.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stadionu w Małomicach
- Kompleksowa przebudowy stacji uzdatniania wody w Kruklankach wraz z pompowniami oraz modernizacja przepompowni ścieków w Kruklankach
- Zakup samochodu ciężarowego z kontenerem i windą załadunkową na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.