To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-27
Ogłoszenie nr 331701 - 2016 z dnia 2016-10-27 r.
Żabno: Udzielenie kredytu na deficyt budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Żabno
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 320371
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno, krajowy numer identyfikacyjny
52913700000, ul.
ul. Jagiełły
1,
33240
Żabno, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
146 456 373, faks
146 456 420, e-mail
ugzabno@zabno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu na deficyt budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Żabno
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RG.271.5.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu na deficyt budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek przez Gminę Żabno. 1)Kwota kredytu 2 000 000,00 PLN. 2)Okres kredytowania 10 lat tj. do 30.12.2026 roku. 3)Kredyt uruchamiany w transzach do 29.12.2016 roku na podstawie wniosków Zamawiającego złożonych w banku do dnia 28.12.2016 roku. Kwota kredytu nie uruchomiona do końca bieżącego roku, nie będzie wykorzystana. Bank nie obciąży Zamawiającego dodatkowymi kosztami z tytułu niewykorzystania całości kredytu. 4)Spłata kredytu nastąpi w ciągu 10 lat tj. pierwsza rata do ostatniego dnia marca 2017 r., kolejne raty co 3 miesiące do ostatniego dnia danego miesiąca. 5)Spłata odsetek nastąpi w terminie spłat rat kapitału. Na podstawie pisemnej informacji przekazanej przez Bank. Dopuszcza się wstępne informowanie przez bank drogą elektroniczną lub w drodze faksu, najpóźniej 7 dni przed datą płatności raty kredytu. 6)Oprocentowanie kredytu zmienne uzależnione od stawki WIBOR 3M na dzień 07.10.2016 r. oraz stałej w trakcie trwania umowy marży banku. 7)Prowizja będzie płatna każdorazowo od wysokości uruchamianych transz w dniu uruchomienia transzy kredytu. 8)Jako zabezpieczenie kredytu ustala się weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 9)Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat oraz przesunięć spłat kredytu w kolejnych latach bez dodatkowych opłat.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66000000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT440000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 288778.67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.