eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu wraz z zagospodarowaniem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Siewierz: Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu wraz z zagospodarowaniem
Numer ogłoszenia: 331650 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255846 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu wraz z zagospodarowaniem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu wraz z zagospodarowaniem terenu. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i obejmuje w szczególności: a)wykonanie remontu i termomodernizacji budynku remizy OSP w Podwarpiu, opisanych szczegółowo w projekcie architektoniczno - budowlanym Termomodernizacja budynku wraz z remontem i rozbudową budynku o podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem parkingu dla budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Podwarpiu oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Projekt budowlany przebudowy budynku remizy OSP w Podwarpiu (Roboty ogólnobudowlane) w tym w szczególności: demontaż starych okien drewnianych (7 szt.), drzwi (3 szt. drzwi garażowych), krat, ościeżnic, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, likwidacja okien z luksferów (4 szt.),betonowych daszków i gzymsów, likwidacja starego systemu c.o., skucie wierzchniej, popękanej powierzchni schodów wejściowych oraz podestów, obicie kominów z uszkodzonych tynków, oczyszczenie blachy cynkowej na dachu przed malowaniem. (Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz wyburzenia istniejących schodów i budowy schodów nowych i ogranicza zakres prac w tym zakresie do remontu istniejących schodów i podestów schodowych), zamurowanie zbędnych otworów (w tym otworów po zlikwidowanych drzwiach garażowych o wym. 3,40 x 3,80 m oraz 2,0 x 1,5 m), dostawa i montaż nowych okien (0,9x1,45m - 4 szt., 0,78x0,80 m - 4 szt., 0,90x1,20 m - 3 szt. - wszystkie okna wzmocnione z szybami P4W) dostawa i montaż drzwi zewnętrznych stalowych (wym.: 1,0 mx1,50 m), okien plastikowych zwykłych (0,90 m x 0,90 m - 3 szt.), rynien i rur spustowych, wykonanie wylewek betonowych, otynkowanie ścian i sufitów w pomieszczeniach piwnic, zamontowanie drzwi p.poż. w pom. kotłowni, otynkowanie kominów, malowanie 2-krotne farbą emulsyjną pomieszczeń parteru i pierwszego piętra (bez pomieszczeń garażowych), wykonanie daszku nad wejściami do budynku o łącznej pow. 39,15 m2, wyrównanie i nadlanie betonem stopni schodów i podestów oraz montaż na stopniach i na podestach płytek antypoślizgowych - klinkierowych, dostawa i montaż 3 szt drzwi wewnętrznych pełnych wraz z ościeżnicami w piwnicach budynku, montaż nowych drzwi garażowych (2 szt.) - bramy przemysłowe segmentowe, częściowo przeszklone z drzwiami wejściowymi w świetle bramy, wyposażone w automatykę (wym: 3,14x3,74m oraz 3,40x3,74), dwukrotne malowanie emalią poliwinylową pokrycia dachowego budynku, wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej o szer. 50 cm ograniczonej obrzeżami, ułożenie kostki brukowej (wykonanie korytowania, zagęszczenie podłoża, ułożenie warstwy odcinającej, podbudowy z kruszywa , podsypki cementowo-piaskowej i ułożenie kostki) na powierzchni 100 m2, wykonanie docieplenia ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia styropianem o grubości 10 cm, wykonanie docieplenia stropu płytami z wełny mineralnej o grubości 15 cm, układanych na sucho, wykonanie tynków elewacyjnych na całej powierzchni ścian zewnętrznych budynku, b)wykonanie zagospodarowania terenu, opisanego szczegółowo w projekcie architektoniczno-budowlanym: Termomodernizacja budynku wraz z remontem i rozbudową budynku o podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem parkingu dla budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Podwarpiu oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Projekt budowlany przebudowy budynku remizy OSP w Podwarpiu (Roboty ogólnobudowlane) w tym w szczególności: -rozebranie starych murów dobudówki do istniejącego budynku oraz starej, nieczynnej budowli na posesji remizy, wywóz gruzu na składowisko odpadów, oczyszczenie posesji (w tym wycięcie krzaków), -wykonanie dojazdów i parkingów z kostki brukowej na łącznej powierzchni 620,5 m2 w tym: korytowanie terenu na całej powierzchni na głębokość 56 cm., wywóz ziemi na wysypisko, wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie warstwy odcinającej o gr. 20 cm., wykonanie podbudowy z kruszywa o gr. 25 cm., podsypki cementowo-piaskowej o gr. 3cm, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o gr. 8 cm. na pow. 620,5 m2 oraz ułożenie krawężników betonowych na ławach betonowych i podsypce cementowo-piaskowej na długości 183,5 mb., -wykonanie ogrodzenia posesji na długości 240 mb z paneli ramowych osadzonych na słupkach stalowych (profile o przekroju 60x40 mm o rozstawie do 2,5 m) z wykonaniem betonowych podmurówek na całej długości ogrodzenia (dopuszcza się ich wykonanie z gotowych płyt betonowych) z zamontowaniem dwóch kompletów wrót o szer. min. 3 m i dwóch furtek o szer. 1 m. c)wykonanie instalacji wentylacji, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym instalacji wentylacji w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - Instalacje sanitarne w tym w szczególności: -dostawa i zainstalowanie okapu wentylacyjnego kuchennego przyściennego o wymiarach:100 cm x 150 cm, wykonanego z blachy nierdzewnej, - dostawa i zainstalowanie 14 szt. wentylatorów ściennych, zasilanych elektrycznie d)wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnicy, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym dla budynku remizy OSP w Podwarpiu - PTB instalacje wewnętrzne piwnicy oraz w specyfikacjach technicznych ST 030100 Instalacje elektryczne ogólne - EE w tym w szczególności: - dostawa i zainstalowanie tablicy rozdzielczej wyposażonej w urządzenia ochrony przeciwporażeniowej (wyłącznik przeciwporażeniowy różnicowo-prądowy) oraz w urządzenia ochrony przepięciowej (ochronniki klasy B+C), -wykonanie instalacji oświetlenia z zastosowaniem opraw świetlówkowych, 10 szt. (w tym 5 szt. opraw wyposażonych w 2-godzinne moduły awaryjne) - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 16A - 16 szt. gniazd z pokrywką, natynkowych, hermetycznych i uziemionych (w tym 14 szt. 2-wtykowych i 2 szt. 1-wtykowych), e)wykonanie nowej instalacji odgromowej, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym dla budynku remizy OSP w Podwarpiu - PTB instalacja odgromowa oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja odgromowa, f)wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem c.o. w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne (Uwaga Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany urządzeń gazowych wyposażenia kuchennego - pozostają wszystkie urządzenia aktualnie eksploatowane), w tym w szczególności: -demontaż starej instalacji gazowej wraz z piecami wieloczerpalnymi (14 szt.), zamurowanie otworów w ścianach po zdemontowanej instalacji, -dostawa i montaż kotła gazowego c.o. - 1 szt. (jednofunkcyjny, z zamkniętą komorą spalania, z kompletną automatyką, moc 35 kW, zamontowanie nowej skrzynki naściennej dla istniejącego przyłącza gazowego, g)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, opisanej szczegółowo w Projekcie budowlanym instalacji centralnego ogrzewania w budynku remizy OSP oraz w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacje sanitarne, w tym w szczególności: -dostawa i zainstalowanie grzejników c.o. - szt. 29 (dane techniczne grzejników zawarte są w Projekcie budowlanym), -uruchomienie kotła gazowego wraz z uruchomieniem automatyki sterowania kotłem, sprawdzenie poprawności działania systemu c.o., Pozostałe warunki zlecenia: 1)Wykonawca zobowiązany będzie do: a)wykonania przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb terenu budowy w taki sposób, aby możliwe było określenie wielkości zużycia mediów i obciążenie Wykonawcę kosztami ich zużycia, b)zapewnienie uprawnionego nadzoru i dozoru nad wykonywanymi robotami budowlanymi i instalacyjnymi w tym, w szczególności, wynikających z Prawa budowlanego oraz Decyzji Starosty Będzińskiego. c)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia i oznakowania, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt, g)zapewnienie obsługi geodezyjnej, h)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, i)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, j)usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, k)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 2)Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarach nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. W celu prawidłowego przygotowania oferty (skalkulowania ceny ryczałtowej za wykonanie prac) zaleca się przeprowadzenie wizji w terenie 3)Wykonawca jest zobowiązany do wykonania innych prac, nie wymienionych w projektach, specyfikacjach technicznych, a których wykonanie jest niezbędne w celu wykonania danego zadania lub wynika z przyjętej technologii wykonywania prac, z przepisów BHP lub niezbędnych w celu zabezpieczenia budynku lub mienia znajdującego się w pomieszczeniach tego budynku. 4)Ewentualne materiały budowlane, urządzenia i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 5)W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem 6)Materiały i części uzyskane z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zabezpieczenia. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 15 km, 7)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 8)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 36 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 9)Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne w dwóch częściach w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego danej faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru i oświadczeniami podwykonawców i wykonawcy o nie zaleganiu z zapłatą należności na rzecz podwykonawców. 10)Na realizację części zadania Gmina uzyskała dofinansowanie Samorządu Województwa Śląskiego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. W związku z powyższym procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowymi i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji pośredniczącej PROW. 11)Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia w miejscu realizacji inwestycji tablicy informującej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz z warunkami określonymi w Księdze wizualizacji znaku marki Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację części zadania Gmina uzyskała dofinansowanie Samorządu Województwa Śląskiego w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Wielobranżowa DOREM Dorota Przybysz, ul. Zuzanny 60, 41-219 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585365,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 482796,34

  • Oferta z najniższą ceną: 462900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 892222,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.