eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › DOSTAWA PALIW, POLEGAJĄCA NA TANKOWANIU PALIWA Z DYSTRYBUTORA DO POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZAMOTUŁACH SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-09

Szamotuły: DOSTAWA PALIW, POLEGAJĄCA NA TANKOWANIU PALIWA Z DYSTRYBUTORA DO POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZAMOTUŁACH SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 3315 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921829, faks 061 2921857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkszamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIW, POLEGAJĄCA NA TANKOWANIU PALIWA Z DYSTRYBUTORA DO POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZAMOTUŁACH SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych - tankowanie pojazdów Zakładu Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. przez stację paliw Wykonawcy w systemie umożliwiającym bezgotówkowy zakup i okresowe rozliczanie na podstawie faktury zbiorczej. 2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w roku 2015: 3) Zamawiający może nie wykorzystać 25% ilości zamawianego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 wskazanych w ppkt 2) 4. Procedura wydawania paliwa będzie przebiegała następująco: 1) Zamawiający sporządzi i przedłoży Wykonawcy imienną listę osób upoważnionych do odbioru paliwa oraz wykaz samochodów do których tankowane będzie paliwo. 2) Upoważnione osoby przez zamawiającego będą zobowiązane do pokwitowania wydanego paliwa na karcie wydania lub w inny, zaproponowany przez Wykonawcę, równoważny sposób. 3) Realizacja zamówień na sukcesywne dostawy paliw do pojazdów służbowych Zamawiającego odbywać się będzie poprzez bezpośrednie tankowanie paliwa, do zbiorników sprzętu silnikowego i kanistrów, na stacjach benzynowych (stacji benzynowej) należących do wyłonionego w postępowaniu Wykonawcy. 4) Tankowanie paliwa do kanistrów będzie odbywać się na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewni paliwa płynne będące przedmiotem niniejszego postępowania, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09. 12. 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (DZ. U. z 2008, Nr 221, poz. 1441). 6) Wykonawca zapewni najbliższą stację paliw: a. znajdującą się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Oddziału Komunalnego Zamawiającego ul. Chrobrego 17 b Szamotuły) oraz b. czynną przez 7 dni tygodniu i przez 24 godziny na dobę. 7) Paliwo może być pobierane do pojazdów spoza wykazu, wyłącznie na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego. 5. Ewidencja pobranego paliwa 1) Ewidencja ilościowa pobranego paliwa do pojazdów, jaki i kanistrów odbywać się będzie na podstawie dokumentu WZ bądź realizowanych przez stację paliw kart bezgotówkowych. 2) Przedmiotowe stacje, które realizują karty bezgotówkowe zobowiązane są do: a. wydania w ciągu 3 dni od daty podpisania umowy, nieodpłatnie, kart do zakupów, na podstawie których Zamawiający będzie dokonywał rozliczeń w systemie bezgotówkowym, w ilości zgodnej z zamówieniem Zamawiającego po cenach ustalonych zgodnie z ofertą. b. W razie zgubienia lub kradzieży którejkolwiek z wydanych kart. Wykonawca po zgłoszeniu tego faktu przez Zamawiającego dokona natychmiastowego zablokowania karty. c. W przypadku zaistnienia okoliczności, o której mowa powyżej Wykonawca wyda duplikat karty lub dokona wymiany karty zniszczonej za opłatą (wynikająca z tabeli opłat Wykonawcy) nie później niż w ciągu 7 dni roboczych. d. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca wyda nieodpłatnie karty do nowo zakupionych pojazdów. e. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji transakcji bezgotówkowych w granicach limitów dla każdej karty paliwowej. f. Po zakończeniu umowy Zamawiający zwróci Wykonawcy wydane karty. 3) Przedmiotowe stacje nie realizujące kart bezgotówkowych zobowiązane są do: a. wydania dowodu WZ i wypełnienia karty (dokonania zapisu), na której zamieszcza następujące dane: - imię i nazwisko kierowcy, który paliwo pobrał, - datę i godzinę tankowania, - ilość faktycznie pobranego paliwa, - nr rejestracyjny pojazdu. 6. Sposób rozliczania należności: 1) Zapłata należności z tytułu sprzedaży paliw, będących przedmiotem niniejszego postępowania będzie dokonywana przez Zamawiającego w oparciu o fakturę VAT. 2) Faktury za transakcje dokonane przez Zamawiającego z użyciem kart bezgotówkowych bądź WZ, wystawiane będą przez Wykonawcę raz w miesiącu, po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych i wysłane/dostarczone Zamawiającemu (nie później niż w ciągu 3 dni) wraz z załącznikiem. 3) Załącznik, o którym mowa w ppkt 2) stanowić będzie zestawienie wszystkich transakcji dokonanych w danym okresie rozliczeniowym i prezentować będzie następujące dane: a. nr karty bądź nr dowodu WZ, na którą dokonano zakupu, b. nr rejestracyjny pojazdu, c. daty i godziny i ceny dokonania zakupu, d. sumy ilości i wartości zakupionego paliwa dla danego pojazdu, 4) Załącznik ma być przesyłany tylko i wyłącznie w formie elektronicznej na adres e-mail przedstawiciela Zamawiającego: malgorzata.miezal@zgkszamotuly.pl 5) Wzór zestawienia, o którym mowa powyżej stanowi załącznik do niniejszej SIWZ (załącznik nr 5) 6) Płatności należności z tytułu sprzedaży paliw dokonywane będą przez Zamawiającego w formie przelewu na wskazane konto Wykonawcy w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury. 7) Faktury będą wystawiane za pełny okres rozliczeniowy i obejmować będą należności z tytułu sprzedaży paliw dokonanej w tym okresie na rzecz Zamawiającego. 8) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie pobrane paliwa, w cenach ustalonych zgodnie z treścią oferty. 9) Przy obliczaniu ceny dostawy oleju napędowego/benzyny za podstawę przyjmuje się cenę hurtową producenta oleju napędowego/benzyny z dnia tankowania, którą zwiększa zaoferowana w ofercie Wykonawcy stała marża (>0) a zmniejsza stały upust (<0)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2012 r. poz. 1059) - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Wyposażenie tj. liczba stacji paliw w posiadaniu Wykonawcy - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiany ceny producenta kształtujące cenę w momencie tankowania nie stanowią istotnej zmiany umowy. 3. Zmiana obowiązującej stawki VAT Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkszamotuly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.