Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-25
Kotlin: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialność Zamawiajacego w zakresie :
- ubezpieczenia mienia od kradzieży,
- ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych,
- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
- ubezpieczenie syb od stłuczenia,
- ubezpieczenienastępstw nieszczęśliwych wypadków,
- ubezpieczenia komunikacyjne ( OC, NNW, AC )
Numer ogłoszenia: 331595 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.kotlin.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialność Zamawiajacego w zakresie : - ubezpieczenia mienia od kradzieży, - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - ubezpieczenie syb od stłuczenia, - ubezpieczenienastępstw nieszczęśliwych wypadków, - ubezpieczenia komunikacyjne ( OC, NNW, AC ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych : 1. Urząd Gminy, ul. Powstańców Wlkp. 1, 63-220 Kotlin, 2. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Powstańców Wlkp. 1, 63-220 Kotlin, 3. Bibiloteka Publiczna Gminy Kotlin, ul. Poznańska 22, 63-220 Kotlin, 4. Gimnazjum im. Jana Pawła II, ul. M. Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin, 5. Szkoła Podstawowa im . M. Konopnickiej, ul. M.Konopnickiej 22, 63-220 Kotlin, 6. Ginazjum im. Niepodległości Polski, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin, 7. Szkoła Podstawowa im Kornela Makuszyńskiego, Wola Książęca 103, 63-220 Kotlin, 8. Szkoła Podstawowa w Magnuszewicach, Magnuszewice 17, 63-220 Kotlin, 9. Szkoła Podstawowa w Sławoszewie z siedzibą w Parzewie, Parzew 6A, 63-220 Kotlin. Ponadto na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy : - zmiany dotyczace terminów płatności, wysokości składki, za zgodą wykonawcy, - zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, - zmiany dotyczącej liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębnienia, połączenia lub likwidacji, - rozszerzenia zakresu ubezpieczenia, bez naliczania dodatkowej skladki, za zgodą wykonawcy, - korzystne dla Zamawiajacego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikajace ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiajacego i Wykonawcy, - zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych o wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzeniadziałalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej ( Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z poź. zm.) Dokument ten bedzie stanowić załącznik nr 5 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty. 3. Oświadczenie o spełnianu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie pdleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty w/g załączonego wzoru. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty lub więcej podmiotów gospodarczych każdy z nich musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych , oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postepowaniu. Oferta złożona przez podmiotywystępujace wspólnie musi zawierać pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego wszystkie podmioty wystepujace wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.00
- 2 - Zaakceptowanie kaluzul dodatkowych - 40.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wlkp. 1, pokój nr 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ulica Powstańcow Wielkopolskich 1, pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostarczanie w obrocie krajowym przekazów gotówkowych na wskazany adres odbiorcy oraz zwroty przekazów niepodjętych przez odbiorcę.
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.