eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry w miejscowościach Wyry i Gostyń na przełomie 2009 oraz 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Wyry: Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry w miejscowościach Wyry i Gostyń na przełomie 2009 oraz 2010 roku
Numer ogłoszenia: 331588 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach , ul. Wagonowa 35, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 2187242, 3230030, faks 032 3230030.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg Gminy Wyry w miejscowościach Wyry i Gostyń na przełomie 2009 oraz 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zimowego utrzymania gminnych dróg i placów zwane dalej Akcją Zima na terenie Gminy Wyry w miejscowościach Wyry i Gostyń polegające na odśnieżaniu, zwalczaniu i usuwaniu gołoledzi w przypadkach zaistnienia takiej konieczności. Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Wyry polega na: - usuwaniu z jezdni śniegu, zasp, błota pośniegowego i języków śniegowych, - likwidowaniu śliskości powstałej na skutek gołoledzi, śniegu, szadzi, szronu i lodowicy to znaczy odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem oraz środkami chemicznymi ulic, placów zgodnie z opracowanym planem Akcji Zima (wykazem dróg), - zgromadzeniu we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich ilości środków tj. piasku i środków chemicznych dla sprawnego przeprowadzenia Akcji Zima. Zamówienie nie obejmuje wywozu śniegu i błota pośniegowego z granic pasa drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zakładem Gospodarki Komunalnej w Wyrach koordynującym całością Akcji Zima. Raporty pracy dziennej winny być zgłaszane codziennie u kierującego Akcją Zima w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wyrach, w godzinach pracy tj. od 7:00 do 15:00. 2. Do prowadzenia Akcji Zima 2009 - 2010 należy przewidzieć do odśnieżania 2 brygady działające w jednym obwodzie, z którymi zamawiający będzie miał stały kontakt telefoniczny. Ponadto wykonawca udostępni nr telefonu stacjonarnego do przyjmowania zgłoszeń od mieszkańców gminy. Teren objęty zamówieniem został podzielony na dwa niezależne obwody: 1 - Wyry, 2 - Gostyń. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrany obwód 1 i 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdej części zamówienia osobno. Poszczególne części zamówienia zostały oznaczone w następujący sposób: - zadanie 1 - obwód 1 Wyry - zadanie 2 - obwód 2 Gostyń Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego dla 1 obwodu (1 zadania) musi wykazać się posiadaniem następującego sprzętu: a. 2 ciągników zaopatrzonych w pługi, które będą obsługiwać 1 miejscowość, z możliwością niezwłocznego pozyskania ciągnika 3, w przypadku awarii ciągnika lub zwiększonego opadu śniegu, co należy potwierdzić umową wstępną lub udokumentowaniem posiadania 3 ciągników. b. 1 piaskarki lub piaskarko - solarki, która będzie obsługiwać 1 miejscowość, z możliwością niezwłocznego pozyskania 2 piaskarki lub piaskarko - solarki, w przypadku awarii sprzętu lub zwiększonego opadu śniegu, co należy potwierdzić umową wstępną lub udokumentowaniem posiadania 2 piaskarek lub piaskarko - solarek. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego dla 2 obwodów (2 zadań) musi wykazać się posiadaniem następującego sprzętu: a. 4 ciągników zaopatrzonych w pługi, które będą obsługiwać jednocześnie 2 miejscowości, z możliwością niezwłocznego pozyskania 2 kolejnych ciągników, w przypadku awarii sprzętu lub zwiększonego opadu śniegu, co należy potwierdzić umową wstępną lub udokumentowaniem posiadania 6 ciągników. b. 2 piaskarek lub piaskarko - solarek, które będą obsługiwać jednoczesnie 2 miejscowości, z możliwością niezwłocznego pozyskania 2 kolejnych piaskarek lub piaskarko - solarek, w przypadku awarii sprzętu lub zwiększonego opadu śniegu, co należy potwierdzić umową wstępną lub udokumentowaniem posiadania 4 piaskarek lub piaskarko - solarek. Technika odśnieżania dróg Technika odśnieżania dróg zależy od: - szerokości jezdni i przyjętej na niej organizacji drogi, - przyjętego dla danej drogi standardu odśnieżania, - rodzaju użytych do odśnieżania pługów. Śnieg należy usuwać z jezdni na prawe pobocze. Zwalczanie oraz zapobieganie powstawaniu i likwidowaniu śliskości na jezdni: prace należy rozpocząć po stwierdzeniu, że temperatura powietrza obniżając się spadła do 1o C, a na powierzchni zalega warstwa wody lub mokrego śniegu lub też nawierzchnia jest wilgotna. Należy wówczas: - mechanicznie oczyścić nawierzchnię ze śniegu lub wody, zanim temperatura powietrza spadnie poniżej 0o C . - zastosować piasek lub środki chemiczne w zależności od potrzeb Świeży śnieg należy usuwać wyłącznie mechanicznie. Pozostałości po przejściu pługa można usuwać za pomocą środków chemicznych, zaś śliskość likwidować przez posypywanie piaskiem. Wyżej wymienione prace dotyczą w szczególności: - ul. Zjednoczenia na całej długości, - podjazdów o pochyleniu powyżej 4%, - dojazdów do skrzyżowań z drogami i liniami kolejowymi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, związanych z realizacją zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki szczegółowe 1. Wykonawca musi dysponować pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 2. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem przeznaczonym wyłącznie do realizacji przedmiotu zamówienia (wg rozdz. II, pkt 4 siwz). 3. W przypadku realizacji zamówienia przy współudziale podwykonawców, wykonawca musi załączyć do oferty wykaz zakresu usług, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym zamawiający zastrzega, że całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie wykonawca. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca w ilości określonej w SIWZ (należy udokumentować źródła pozyskania sprzętu - najem, dzierżawa, leasing lub prawo własności) Dodatkowo należy złożyć kserokopię dowodu rejestracyjnego (podlega fizycznemu sprawdzeniu). 6. Zaakceptowany (podpisany) projekt raportu pracy dziennej. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. 8. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Zaakceptowane i dołączone do oferty ogólne warunki umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ugwyry.rekord.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach ul. Wagonowa 35 (oczyszczalnia ścieków) 43-175 Wyry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 07:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wyrach ul. Wagonowa 35 (oczyszczalnia ścieków) 43-175 Wyry.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - obwód 1 Wyry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna długość dróg gminnych w miejscowości Wyry przeznaczonych do zimowego utrzymania: 29,058 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - obwód 2 Gostyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączna długość dróg gminnych w miejscowości Gostyń przeznaczonych do zimowego utrzymania: 22,232 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.