eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej POK1, POK3, POK6 - 3 części

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 331557 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 331040
Data: 26/10/2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 1581306500000, ul. ul. Strzelecka  49, 60-846   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 6714005, e-mail mariusz.krzeminski@zzn.pl, faks 61 8470930.
Adres strony internetowej (url): www.zzn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zakresem prac określonym w dokumentacji technicznej, w wyznaczonych budynkach komunalnych zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (część I), Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (część II) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (część III). 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 2.1.Część I-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1), ul.Dąbrowskiego 81/85. W zakres części I wchodzą dwa zadania: Zadanie 1-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul.Galla 3, 3a, 5. Zadanie 2-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 6-16 do SIWZ) składająca się z: ?-Kosztorysu nakładczego-ul.Galla 3, 3a, 5-Zadanie 1, część I (załącznik nr 6 do SIWZ); ?-STWiORB-ul.Galla 3, 3a, 5-Zadanie 1, część I (załącznik nr 7 do SIWZ); ?-Dokumentacja fotograficzna- ul.Galla 3, 3a, 5-Zadanie 1, część I (załącznik nr 8 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Słupska 75m.5-Zadanie 2, część I (załącznik nr 9 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Dojazd 30 11/2 -Zadanie 2, część I (załącznik nr 10 do SIWZ); ? Kosztorysu nakładczego - ul.Dojazd 30 14/18 - Zadanie 2, część I (załącznik nr 11 do SIWZ); ? Kosztorysu nakładczego - ul.Nowy Świat 10a m.27 - Zadanie 2, część I (załącznik nr 12 do SIWZ); ? Kosztorysu nakładczego - ul.Żródlana 5-7 m.23-Zadanie 2, część I (załącznik nr 13 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Łobżenicka 8 m.30- Zadanie 2, część I (załącznik nr 14 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Szamarzewskiego 21 m.26 -Zadanie 2, część I (załącznik nr 15 do SIWZ); ?-STWiORB dla 7 lokali-Zadanie 1, część I (załącznik nr 16 do SIWZ). 2.2.Część II-Wymiana stolarki okiennej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3), ul.Mielżyńskiego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 17 - 36 do SIWZ) składająca się z: ?-Projektu wymiany okien- ul.Garbary 50 m.8 (załącznik nr 17 do SIWZ); ?-Rysunku-ul.Garbary 50 m.8 (załącznik nr 18 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Grobla 30 m.16 (załącznik nr 19 do SIWZ); ?-Rysunków-ul.Grobla 30 m.16 (załącznik nr 20 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Kantaka 8-9 m.11B (załącznik nr 21 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Ratajczaka 24 m.4 (załącznik nr 22 do SIWZ); ?-Projekt wymiany okien- ul.Stary Rynek 89-90 m.4 (załącznik nr 23 do SIWZ); ?-Rysunku-ul.Stary Rynek 89-90 m.4 (załącznik nr 24 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Taczaka 15 m.7 (załącznik nr 25 do SIWZ); ?-Rysunku-ul.Taczaka 15 m.7 (załącznik nr 26 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Grobla 30m.16, Stary Rynek 89/90m.4, Kantaka 8-9m.11B, Garbary 50/8,Taczaka 15m.7, Ratajczaka 24m.4. (załącznik nr 27 do SIWZ); ?-Projektu-Św.Marcin 39m.26 (załącznik nr 28 do SIWZ); ?-Przedmiaru-ul.Św.Marcin 39m.26 (załącznik nr 29 do SIWZ); ?-Projektu-ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 30 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 31 do SIWZ); ?-Przedmiaru robót- ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 32 do SIWZ); ?-Projektu-ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 33 do SIWZ); ?-Kosztorysu ofertowego- ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 34 do SIWZ); ?-Przedmiaru robót- ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 35 do SIWZ); ?-STWiORB dla wszystkich adresów dla cz.II zamówienia (załącznik nr 36 do SIWZ). 2.3.Część III-Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul.Bukowskiej 254 barak 1,2,3 w Poznaniu administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części III określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 37-38 do SIWZ) składająca się z: ?-Kosztorysu ofertowego nakładczego-ul.Bukowska 254 barak 1,2,3 część III (załącznik nr 37 do SIWZ); ?-STWiORB-ul.Bukowska 254 barak 1,2,3 część III (załącznik nr 38 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21). 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami). 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w I oraz w III części niniejszego postępowania, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 9.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w II części niniejszego postępowania, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca udzielił przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 10.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zakresem prac określonym w dokumentacji technicznej, w wyznaczonych budynkach komunalnych zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (część I), Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (część II) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (część III). 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 2.1.Część I-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 1 (POK1), ul.Dąbrowskiego 81/85. W zakres części I wchodzą dwa zadania: Zadanie 1-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul.Galla 3, 3a, 5. Zadanie 2-Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 6 - 16 do SIWZ) składająca się z: ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Galla 3, 3a, 5 -Zadanie 1, część I (załącznik nr 6 do SIWZ); ?-STWiORB-ul.Galla 3, 3a, 5 -Zadanie 1, część I (załącznik nr 7 do SIWZ); ?-Dokumentacja fotograficzna- ul.Galla 3, 3a, 5-Zadanie 1, część I (załącznik nr 8 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Słupska 75m.5-Zadanie 2, część I (załącznik nr 9 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Dojazd 30 11/2-Zadanie 2, część I (załącznik nr 10 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Dojazd 30 14/18-Zadanie 2, część I (załącznik nr 11 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Nowy Świat 10a m.27-Zadanie 2, część I (załącznik nr 12 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Żródlana 5-7 m.23-Zadanie 2, część I (załącznik nr 13 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Łobżenicka 8 m.30-Zadanie 2, część I (załącznik nr 14 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Szamarzewskiego 21 m.26- Zadanie 2, część I (załącznik nr 15 do SIWZ); ?-STWiORB dla 7 lokali-Zadanie 1, część I (załącznik nr 16 do SIWZ). 2.2.Część II-Wymiana stolarki okiennej w wyznaczonych nieruchomościach w Poznaniu, administrowanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 3 (POK3), ul.Mielżyńskiego 24. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 17 - 35 do SIWZ) składająca się z: ?-Projektu wymiany okien - ul.Garbary 50 m.8 (załącznik nr 17 do SIWZ); ?-Rysunku-ul.Garbary 50 m.8 (załącznik nr 18 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Grobla 30 m.16 (załącznik nr 19 do SIWZ); ?-Rysunków-ul.Grobla 30 m.16 (załącznik nr 20 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Kantaka 8-9 m.11B (załącznik nr 21 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Ratajczaka 24 m.4 (załącznik nr 22 do SIWZ); ?-Projektu wymiany okien- ul.Taczaka 15 m.7 (załącznik nr 23 do SIWZ); ?-Rysunku-ul.Taczaka 15 m.7 (załącznik nr 24 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego - ul.Grobla 30m.16, Kantaka 8-9m.11B, Garbary 50/8, Taczaka 15m.7, Ratajczaka 24m.4. (załącznik nr 25 do SIWZ); ?-Przedmiaru-ul.Grobla 30m.16, Kantaka 8-9m.11B, Garbary 50/8, Taczaka 15m.7, Ratajczaka 24m.4 (załącznik nr 26 do SIWZ); ?-Projektu-Św.Marcin 39m.26 (załącznik nr 27 do SIWZ); ?-Przedmiaru-ul.Św.Marcin 39m.26 (załącznik nr 28 do SIWZ); ?-Projektu-ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 29 do SIWZ); ?-Kosztorysu nakładczego- ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 30 do SIWZ); ?-Przedmiaru robót- ul.Św.Wojciech 29m.7 (załącznik nr 31 do SIWZ); ?-Projektu-ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 32 do SIWZ); ?-Kosztorysu ofertowego- ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 33 do SIWZ); ?-Przedmiaru robót- ul.Golęcińska 11m.16 (załącznik nr 34 do SIWZ); ?-STWiORB dla wszystkich adresów dla cz.II zamówienia (załącznik nr 35 do SIWZ). 2.3.Część III-Wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul.Bukowskiej 254 barak 1,2,3 w Poznaniu administrowanym przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (POK6). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót dla części III określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załącznik nr 36-37 do SIWZ) składająca się z: ?-Kosztorysu ofertowego nakładczego-ul.Bukowska 254 barak 1,2,3 część III (załącznik nr 36 do SIWZ); ?-STWiORB-ul.Bukowska 254 barak 1,2,3 część III (załącznik nr 37 do SIWZ). 3.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 4.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 6.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 7.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 7.1.Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz.21), 7.2.Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami) 7.3.Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931). 7.4.Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego -Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 8.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w I oraz w III części niniejszego postępowania, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 9.Zamawiający wymaga aby na prace wyszczególnione w II części niniejszego postępowania, stanowiące przedmiot zamówienia, Wykonawca udzielił przynajmniej 60 miesięcznej gwarancji, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac. 10.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.