eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pt. Budowa Laboratorium Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Olsztyn: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pt. Budowa Laboratorium Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności .
Numer ogłoszenia: 331554 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pt. Budowa Laboratorium Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi obejmującej pełnienie funkcji nadzoru budowlanego nad realizacją inwestycji Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie pt. Budowa Laboratorium Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności . 2. Zakres usługi obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad całym procesem inwestycyjnym w tym nad wykonaniem robót budowlanych we wszystkich branżach robót wynikających z prawa budowlanego i opracowanego projektu budowlanego zatwierdzonego w pozwoleniu na budowę, oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia ( Dz. U. z dnia 17 lipca 2002 r. ) jak również z umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności : a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, warunkami pozwolenia na budowę, umową z wykonawcą robót budowlanych, przepisami BHP na budowie, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, c) sprawdzanie, odbiór ( częściowy - końcowy ) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji technicznych , urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań, e) kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem rzeczowym . 3. Inspektor nadzoru inwestorskiego ( koordynator wykonawcy ) ma prawo : a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące : usunięcia prawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz urządzeń technicznych oraz w innych wymagających tego sprawach, b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwe wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 4.Inspektor nadzoru inwestorskiego bez pisemnej zgody zamawiającego nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych, 5.Wykonawca pełniący nadzór inwestorski ponosi odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe, spowodowane istotnymi zmianami, wprowadzonymi z własnej inicjatywy w trakcie realizacji robót budowlanych, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego oraz ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za niewykonanie i - lub nienależnie wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w tym za błędy i naruszenia zasad najlepszej praktyki zawodowej, 6. Zamawiający ma prawo zgłaszać swoje usługi i zastrzeżenia do przebiegu prac nadzoru. Pełniący nadzór inwestorski powinien zająć konkretne stanowisko w tych sprawach oraz podjąć odpowiednie działania i poinformować o swoim stanowisku Zamawiającego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości : 1 000,00 ( jeden tysiąc złotych ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt. 1.2 wymagane jest : a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegających na wykonaniu dwóch usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji obiektów o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN ( netto ) każda, w których występują roboty branżowe zgodne z dokumentacją techniczną tj. roboty budowlane, sanitarne, elektryczne i drogowe . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Informacjach o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt. 2 ppkt. 2.1 b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - Koordynator - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego: specjalista robót ogólnobudowlanych w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Wykształcenie wyższe z uprawnieniami konstrukcyjno - budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagany minimalny 10 - letni staż pracy zawodowej, w ciągu ostatnich 15 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym 5 lat jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego . - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót sanitarnych (instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych ) w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane . Wymagany minimalny pięcioletni staż pracy zawodowej, w ciągu ostatnich 10 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót elektrycznych ( instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ) w zakresie nadzoru inwestorskiego według ustawy Prawo Budowlane . Wymagany minimalny pięcioletni staż pracy zawodowej, w ciągu ostatnich 10 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót drogowych w zakresie nadzoru inwestorskiego według ustawy Prawo Budowlane . Wymagany minimalny pięcioletni staż pracy zawodowej, w ciągu ostatnich 10 lat przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Informacjach o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt. 2 ppkt. 2.1 2.2. W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 pkt. 1.3 wymagane jest posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000, 00 PLN . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Informacjach o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu pkt. 3 ppkt. 3.1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca ). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 2.1. Wykaz wykonanych minimum dwóch usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu dwóch usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji obiektów o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 PLN ( netto ) każda, w których występują roboty branżowe zgodne z dokumentacją techniczną tj. roboty budowlane, sanitarne, elektryczne i drogowe, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia, że usługi te zostały wykonane należycie . 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności jak również dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą prawo budowlane w specjalnościach : konstrukcyjno - budowlanych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; drogowej a w szczególności kopie uprawnień budowlanych oraz wpis na listę członków do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 3.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000, 00 PLN . 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. pkt. 1.1 - 1.4 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 4.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w w pkt. 1.1 - 1.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1.1. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją - za zgodność z oryginałem - pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.1. oraz jej podpisem. 6.Kopie dowodu wpłaty wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie Biuro Projektu BIO ul. Romana Prawocheńskiego 4, Olsztyn 10 - 720.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie Biuro Projektu BIO ul. Romana Prawocheńskiego 4, Olsztyn 10 - 720.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pt. Budowa Laboratorim Doświadczalnego Trzody Chlewnej w Bałcynach w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwoju Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.