To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-05
Dęblin: Dostawa sprzętu biurowego - Nr 43/12/N
Numer ogłoszenia: 331432 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248172 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego - Nr 43/12/N.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu biurowego w postaci: laminatorów i kalkulatorów elektrycznych oraz tablic informacyjnych wolnostojących z możliwością łączenia bocznego harmonijkowego. Sprzęt biurowy służyć ma potrzebom Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz tj.: formularzu ofertowym. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać co najmniej funkcje i parametry przedstawione poniżej oraz w załączniku nr 1 do siwz - określone jako parametry graniczne. Zamówienie jest podzielone na 2 części: GRUPA I - dostawa sprzętu biurowego dla Działu Zaopatrzenia Elektroniki i Uzbrojenia, GRUPA II - dostawa sprzętu biurowego dla Działu Zaopatrzenia Szkoleniowego. Dla grup I i II 1.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy i oryginalny, posiadający nienaruszone pierwotne opakowanie, zgodny z Polskimi Normami oraz odpowiadający wszystkim cechom producenta, określonym w załączniku nr 1 do siwz. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć cały sprzęt jednorazowo w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa powinna odbyć się w dniach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-13.00, a jeśli termin dostawy, o którym mowa powyżej upływa w inny dzień, termin jest zachowany, jeśli dostawa następuje w pierwszy, następujący po tym dniu, dzień pracy magazynu. 3. Odbiór dostawy będzie dokonywany przez osoby upoważnione przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy. Z czynności odbioru dostawy sporządza się protokół odbioru podpisany przez obie strony, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury VAT przez Wykonawcę. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt na własny koszt do magazynu Zamawiającego na adres: - Grupa I - Jednostka Wojskowa Nr 4219 w Dęblinie, Lotnisko, Magazyn Działu Zaopatrzenia Elektroniki i Uzbrojenia, - Grupa II - Jednostka Wojskowa Nr 4219 w Dęblinie, Magazyn Działu Szkoleniowego, ul. Saperów 5, 08-530 Dęblin. 5. O planowanym terminie dostawy Wykonawca zawiadomi Zamawiającego faksem na nr 81 551 86 03 co najmniej z dwudniowym wyprzedzeniem na adres: - Odpowiedzialny za Dział Zaopatrzenia Elektroniki i Uzbrojenia - dla Grupy I, - Odpowiedzialny za Dział Zaopatrzenia Szkoleniowego - dla Grupy II. 6. Cena obejmuje wszelkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu załadunku, transportu i rozładunku artykułów. Do czasu odbioru sprzętu przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres: - dla grupy I - 24 miesiące od dnia odbioru sprzętu, - dla grupy II - gwarancja producenta, liczona od daty odbioru przez Zamawiającego 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z dostawą sprzętu karty gwarancyjne. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe 30.19.50.00 - Tablice .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dalimex Sp. z o.o., ul. Obywatelska 4, 20-092 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6387,83
Oferta z najniższą ceną: 6387,83 / Oferta z najwyższą ceną: 12967,44
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OMEGA SYSTEM Czesław Polakowski, ul. Pszczelnicza 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30317,04
Oferta z najniższą ceną: 30317,04 / Oferta z najwyższą ceną: 36313,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
- Dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania
- Dostawy leków
- Dostawa materiałów sanitarnych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Dęblinie - dokończenie inwestycji ETAP II
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA KOPERT Z LOGO NFZ
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa wraz z montażem 3 zestawów audiowizualnych składających się z: projektora krótkoogniskowego, tablicy suchościeralnej projekcyjnej, kolumn głośnikowych oraz wzmacniacza
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.