eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Zakup samochodu ciężarowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Ryki: Zakup samochodu ciężarowego
Numer ogłoszenia: 331422 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rycki , ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 8657450, 8657472, faks 081 8651966.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu ciężarowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu wywrotka kategorii N3, wyprodukowanego w 2011 r., spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych, co do którego minimalne wymagania i parametry zostały określone poniżej. Minimalne parametry techniczne i wyposażenie to: 1. Samochód ciężarowy typu wywrotka musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, 2. Przystosowany do zimowych warunków z temperaturami spadającymi poniżej -18oC, 3. Samochód o ładowności minimum 10000 kg, 4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu minimum 18000 kg, 5. Podwozie wyposażone w dwie osie, 6. Maksymalne obciążenie przedniej osi minimum 7500 kg, 7. Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy znamionowej brutto wynoszącej co najmniej 290 KM, spełniający normę emisji spalin nie niższą niż EURO 5, 8. Napędzana oś tylna z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego, 9. Rura wydechowa do góry, 10. Halogeny dalekosiężne zamontowane na dachu pojazdu, 11. Manualna skrzynia biegów, 12. Przystawka odbioru mocy, 13. Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 200 dm3, 14. Hamulec silnikowy, 15. Ogranicznik prędkości jazdy wyskalowany do 85 km/h, dopuszcza się 90 km/h, 16. Hamulce wyposażone w ABS, 17. Rozmiar kół 315/80 R22,5, koło zapasowe, 18. Przednie zawieszenie paraboliczne; 19. Tylne zawieszenie pneumatyczne ze sterowaniem elektronicznym, 20. Rozstaw osi minimum 4100 mm, 21. Układ kierowniczy ze wspomaganiem z regulowaną kolumną kierowniczą (wysokość i pochylenie), kierownica z lewej strony, blokada koła kierownicy z immobiliserem, 22. Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka wsteczne, 23. Kabina dzienna trzy osobowa, 24. Szyba przednia podgrzewana, 25. Pneumatyczny fotel kierowcy, 26. Elektryczne otwieranie szyb, 27. Klimatyzacja manualna z recyrkulacją powietrza, 28. Tachograf cyfrowy wraz z kalibracją na koszt dostawcy, 29. Wyłącznik główny zewnętrzny, 30. Dwa kliny pod koła, 31. Błotniki z chlapaczami, 32. Sprzęg do podłączenia przyczepy oraz instalacja elektryczna i pneumatyczna do podłączenia przyczepy. 33. Korek wlewu paliwa zamykany kluczykiem, Zabudowa podwozia: 1. Wywrotka trójstronna, 2. Lewa burta otwierana hydraulicznie do dołu, 3. Prawa burta otwierana do osi górnej i dolnej, 4. Tylna burta otwierana automatycznie z górnymi zawiasami (uchylna), 5. Wysokość burt 600 mm, 6. Długość gabarytowa min. 5200 mm, 7. Szerokość gabarytowa min. 2500 mm, 8. Plandeka zwijana na przednią burtę, 9. Siłownik podpodłogowy, 10. Sterowanie wywrotem z kabiny kierowcy, 11. Osłony świateł tylnych, 12. Oznakowanie i oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami, 13. Wywrotka śrutowana, gruntowana i malowana. Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ, 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji przez okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia odbioru bez limitu kilometrów na bezawaryjną pracę na wszystkie podzespoły i części, na wszystkie powłoki lakiernicze i na perforację nadwozia. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do usuwania wad i usterek w przedmiocie zamówienia w okresie gwarancyjnym bez dodatkowego wynagrodzenia, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia lub w innym terminie - po ustaleniu z Zamawiającym, 4. Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego samochodu ciężarowego, 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia funkcjonowania autoryzowanego serwisu, wyposażonego w samochody z narzędziami do przeglądów gwarancyjnych, diagnostyki i napraw polowych. Wykonawca winien zapewnić możliwość porozumienia się z serwisem telefonicznie w języku polskim oraz faksem. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 48 godz. od momentu zgłoszenia usterki. Poprzez czas reakcji należy rozumieć czas przystąpienia do naprawy liczony od momentu przyjęcia zgłoszenia przez serwis Wykonawcy. Zgłoszenie wad dokonywane będzie przez Zamawiającego niezwłocznie po ich ujawnieniu w formie pisemnej/faksem, we wszystkie robocze dni tygodnia. 6. Oferowany samochód musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, sygnału cofania, skrzynki narzędziowej z zestawem niezbędnych narzędzi, podnośnika, minimum dwóch lamp lub belki ostrzegawczej błyskowej koloru pomarańczowego (tzw. kogut), apteczki, radio CD/MP3, radio CB oraz dywaniki gumowe. 7. Miejsce dostawy: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach, ul. Kolejowa 5, 08-500 Ryki, 8. Cena winna uwzględniać wszystkie ewentualne opłaty celne, graniczne, koszty transportu do miejsca odbioru i ewentualnego rozładunku ze środków transportu, przygotowanie samochodu do pracy i jego pierwsze uruchomienie, podstawowe narzędzia operatorskie oraz wszelkie inne koszty związane z dostawą samochodu. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach dostawy do przeszkolenia 3 pracowników Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP pojazdu, 9. Samochód musi posiadać w dniu jego odbioru dokumenty niezbędne do zarejestrowania, świadectwo homologacji na podwozie oraz świadectwo homologacji na kompletny pojazd lub oświadczenie o imporcie jednostkowym, książkę gwarancyjną w języku polskim, dokumentację techniczno-rozruchową w języku polskim oraz instrukcję obsługi w języku polskim..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 34.13.40.00 - Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę nowego samochodu ciężarowego. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu zasady: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zużycie energii - 12
  • 3 - Emisja dwutlwenku węgla - 12
  • 4 - Emisja tlenków azotu - 2
  • 5 - Emisja węglowodorów - 2
  • 6 - Emisja cząstek stałych - 2

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatryki.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 214 - II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Zamawiającego tj. budynek Starostwa Powiatowego w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój Nr 103 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.