eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Krakowskiej



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Kraków: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Krakowskiej
Numer ogłoszenia: 331413 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6282641, faks 012 6282072.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Krakowskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Materiały biurowe takie jak zeszyty, bruliony, bloki, notesy, skorowidze, teczki, koszulki, okładki, folie, listwy woreczki, druki.Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 1 zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak długopisy, pióra, markery, kredki, ołówki, korektory, klej, zszywki, dziurkacze, taśmy, pinezki, klipy, spinacze.Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 2 zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak koperty, papier, karton, ręczniki, serwetki, kalka, segregatory, teczki. Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 3 zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak papier, karton ozdobny i offsetowy. Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 4 zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak papier ksero biały. Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 5 zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak papier ksero kolorowy. Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 6 zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Materiały biurowe takie jak dyski, pudełka, środki do czyszczenia monitorów. Szczegółowy opis dla zadania częściowego nr 7 zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały biurowe takie jak zeszyty, bruliony, bloki, notesy, skorowidze, teczki, koszulki, okładki, folie, listwy woreczki, druki-zadanie częściowe nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp.J., ul.Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36885,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28665,52

  • Oferta z najniższą ceną: 28665,52 / Oferta z najwyższą ceną: 32470,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materiały biurowe takie jak koperty, papier, karton, ręczniki, serwetki, kalka, segregatory, teczki -zadanie częściowe nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp.J., ul.Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53278,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45255,05

  • Oferta z najniższą ceną: 45255,05 / Oferta z najwyższą ceną: 49320,33

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Materiały biurowe takie jak papier ksero biały-zadanie częściowe nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp.J., ul.Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 131147,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137549,27

  • Oferta z najniższą ceną: 137549,27 / Oferta z najwyższą ceną: 152872,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Materiały biurowe takie jak dyski, pudełka, środki do czyszczenia monitorów-zadanie częściowe nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp.J., ul.Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14754,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13162,95

  • Oferta z najniższą ceną: 13162,95 / Oferta z najwyższą ceną: 14225,69

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania ocenę jeśli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Przedmiotem niniejszego zamówienia była dostawa materiałów biurowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych. Ustalono, iż wartość zamówienia była niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Zatem niniejsze postępowanie mogło zostać przeprowadzone w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.