eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym oraz dzierżawa statywów do probówek OB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-16

Sosnowiec: Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym oraz dzierżawa statywów do probówek OB
Numer ogłoszenia: 331406 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Miejski w Sosnowcu , ul. Szpitalna 1, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 41 30 111, faks 32 41 30 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym oraz dzierżawa statywów do probówek OB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa probówek do pobierania krwi w systemie zamkniętym oraz dzierżawa statywów do probówek OB. Pakiet nr 1 - Jednorazowy sprzęt do zamkniętego systemu pobierania krwi; Pakiet nr 2 - Probówki do pobierania krwi mikrometodą; Pakiet nr 3 - Probówki do pobierania krwi włośniczkowej (z aktywatorem wykrzepiania).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7, 33.14.13.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - złożyć oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ; - przedłożyć katalog proponowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Wartość, o której mowa w § 2 ust. 1 może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Ceny brutto wynikające ze zmiany obowiązującej stawki VAT ulegną zmianie, przy zachowaniu cen netto podanych w ofercie. 6. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT. 10. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie asortymentu objętego umową, asortymentem równoważnym w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania asortymentu objętego umową, b) wygaśnięcia pozwolenia dopuszczającego do obrotu, c) zmiany numeru katalogowego produktu, d) zmiana nazwy handlowej produktu, e) w sytuacji gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodując wycofanie dotychczasowego, lub nastąpi przerwa w produkcji albo wycofanie produktu z rynku. 10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w ust. 10 lit. a-e Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. 10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 10.3. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 11. Zmiana, o której mowa w ust. 10 będzie dopuszczona za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, iż asortyment równoważny będzie oparty na tych samych właściwościach i parametrach użytkowych, co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową. 12. Dopuszcza się zmiany ilości asortymentu określonego w załączniku do umowy - formularzu asortymentowo-cenowym, w obrębie poszczególnych pakietów, przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto danego pakietu Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie zmiany danych Stron np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych Samodzielnego Publicznego Szpitala Miejskiego, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Miejskim w Sosnowcu, 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Jednorazowy sprzęt do zamkniętego systemu pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówki morfologia z K2 EDTA poj. 1-2ml Szt. 55000 2 Probówki do badań koagulologicznych z cytrynianem sodu 3,2%, poj.1,5-2ml Szt. 32000 3 Probówki do pomiaru OB metodą logarytmiczną, poj. 1,0- 5,0ml, Szt. 12000 4 Probówki z aktywatorem wykrzepiania do pozyskiwania surowicy, poj. 4-6ml Szt. 100000 5 Probówki z aktywatorem wykrzepiania do pozyskiwania surowicy, poj. 8-10ml Szt. 12000 6 Probówki do glukozy z fluorkiem sodu i EDTA lub szczawianem potasu poj. 1-2ml, Szt. 8000 7 Probówki z heparyną litową 5 - 6ml Szt. 400 8 Uchwyt do igieł systemowych z gwintem jednorazowego użytku jeśli system tego wymaga Szt. 70000 9 Igła systemowa z gwintem dla systemów próżniowych lub trwale połączone z nasadką o średnicy 0,7; 0,8; 0,9mm Szt. 80000 10 Igła motylkowa 0,6-0,8 mm z zakończeniem typu Luer, oraz zabezpieczeniem przeciwzakłuciowym Szt. 100 11 Łącznik typu Luer Szt. 700 Miesięczna stała opłata za dzierżawę 1szt statywu/ netto Okres dzierżawy w miesiącach Ilość dzierżawionych urządzeń(szt) Wartość netto za dzierżawę 6 szt statywów w okresie 12 miesięcy Podatek VAT % Wartość brutto za dzierżawę 6 szt statywów w okresie 12 miesięcy 12 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Probówki do pobierania krwi mikrometodą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówki do pobierania krwi włośniczkowej (z kapilarą ) z K2 EDTA o poj. 200 - 500 ?l Szt. 1200 2 Probówki do pobierania krwi włośniczkowej ( z kapilarą do pobierania) z aktywatorem wykrzepiania lub żelem o poj. 200 -500 ?l Szt. 200 3 Probówki do oznaczania bilirubiny z aktywatorem wykrzepiania do pozyskiwania surowicy o poj. 200 -500 ?l Szt. 100 4 Probówki do pobierania krwi włośniczkowej do oznaczania glukozy z fluorkiem sodu i EDTA lub szczawianem potasu o poj. 200 - 500 ?l Szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 3 - Probówki do pobierania krwi mikrometodą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Probówki do pobrania krwi włośniczkowej i pomiaru OB metodą logarytmiczną z rurką do odczytu Szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.