eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp. z zastosowaniem niezbędnych urządzeń, materiałów oraz środków czystości.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Gorzów Wlkp.: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp. z zastosowaniem niezbędnych urządzeń, materiałów oraz środków czystości.
Numer ogłoszenia: 331358 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164208 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska, ul. Dziewięciu Muz 10, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 95 7392 700, faks 95 7392 747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska oraz utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp. z zastosowaniem niezbędnych urządzeń, materiałów oraz środków czystości..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:1)sprzątania obiektu Filharmonii Gorzowskiej,2)utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz odśnieżanie w okresie zimowym,3)sprzątanie oraz utrzymanie czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym.4)Mycie pylonów reklamowych CEA-FG w 4 lokalizacjach na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zobowiązania Wykonawcy.1.Usługi sprzątania pomieszczeń wykonywane będą w budynku Filharmonii przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp., sprzątane będą:a)foyer, scena i widownia , pomieszczenia muzyków w tym garderoby sprzątane będą przez sześć dni w tygodniu z uwzględnieniem sobót i niedziel jeżeli w tych dniach Zamawiający organizuje imprezy artystyczne, w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, gdyż zależne jest to od harmonogramu imprez artystycznych,b)pomieszczenia techniczne raz w miesiącu w terminie i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, pomieszczenia kodowane sprzątane pod nadzorem wyznaczonego pracownika Zamawiającego, c)pomieszczenia biurowe wraz z łazienkami, wc oraz aneksami kuchennymi przy pomieszczeniach biurowych - pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku)- po godz. 16 00 - po zakończeniu pracy użytkowników budynku poszczególnych pomieszczeń do efektywnego zakończenia w tym samym dniu roboczym,d)pozostałe łazienki, wc oraz ciągi komunikacyjne sześć razy w tygodniu analogicznie jak w foyer, scena, widownia określone w lit. a. Dla realizacji usług Wykonawca zapewni ekipę sprzątającą minimum 6 osób na etacie. 2.Usługi utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz usługi sprzątania i utrzymania czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym wykonywane będą od poniedziałku do niedzieli do efektywnego zakończenia w tym samym dniu. Dla realizacji usług Wykonawca zapewni minimum dwie osoby (min. 1,5 etatu) zajmujące się utrzymaniem czystości terenów przynależnych do budynków).3.Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług z należytą starannością, zapewniając na terenie objętym umową należyty ład i porządek, wykonując prace w sposób najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań pracowników Wykonawcy, a także zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usług. 5.Klucze pobierane będą przez pracowników Wykonawcy w zależności od usytuowania pomieszczeń w portierni budynków Filharmonii lub parkingu.6. Pobranie i zdanie kluczy będzie ewidencjonowane. 7.Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zasady zamykania pomieszczeń, w których nie przebywa osoba sprzątająca oraz zamykania otwartych okien w sprzątanych pomieszczeniach. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, pielęgnacyjnych, konserwujących, toaletowych i dezynfekujących w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektu i posesji w stałej czystości oraz ich przechowywania i użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie ww. środki, sprzęt itp. muszą posiadać wymagane atesty higieniczne, dopuszczające je do obrotu na rynku polskim. Będą one należytej jakości, przeznaczone do czyszczenia danej powierzchni, nie niszczące jej, zapewniające spodziewany efekt, nie zostawiające smug. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac i zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. wg obowiązujących przepisów. Osoba lub osoby wykonujące czynności specjalistyczne np. mycie okien i przeszkleń na wysokości powyżej 120cm i powyżej, powinny posiadać odpowiednie uprawnienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich usterek technicznych wymagających napraw, np. przepalone żarówki, wyrwane kontakty, zepsute zamki drzwiowe, niedrożne umywalki i sedesy poprzez sporządzanie stosownych notatek w dzienniku usterek przechowywanym na portierni budynku lub w przypadku poważnych awarii niezwłocznie telefonicznie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. 11.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: zapewnienia swoim pracownikom: odzieży roboczej - estetycznej, oznaczonej w widocznym miejscu nazwą wykonawcy, imiennych identyfikatorów, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przekazania wykazu osób (imię nazwisko i nr dowodu osobistego), które będą wykonywały przedmiotową usługę. Wykaz należy dostarczyć w terminie trzech dni od podpisania umowy. Wymaga się dokonywania aktualizacji wykazu na koniec każdego miesiąca z jego obowiązywaniem na miesiąc kolejny. Jeżeli wskazane w wykazie osoby nie będą mogły świadczyć usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia innej osoby. O każdorazowej zmianie osoby Wykonawca będzie informował pisemnie Zamawiającego, najpóźniej na 1 dzień przed zaistnieniem tej okoliczności. zapewnienia osoby sprawującej nadzór nad realizacją usługi, z którą Zamawiający będzie mógł się kontaktować m.in. telefonicznie w czasie trwania realizacji usług, zapewnienia osoby, która oprócz przedstawiciela/i Zamawiającego będzie oceniać jakość wykonywanych usług. Powyższe osoby zostaną powołane każdorazowo w przypadku rażących uchybień w realizacji usług. 12. Śmieci i odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca winien przestrzegać zasad segregacji odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 391) oraz deklaracja złożoną przez Zamawiającego Za wywóz nieczystości odpowiedzialny jest Zamawiający. 13. Zamawiający udostępni nieodpłatnie Wykonawcy pomieszczenia niezbędne do przechowywania środków czystości, narzędzi pracy, sprzętu technicznego o małych gabarytach wykorzystywanych przy wykonywaniu usług objętych umową oraz dostęp do źródeł wody i energii elektrycznej. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli jakości wykonywanych usług bez konieczności wcześniejszego informowania Wykonawcy o tym fakcie. 4.Okres realizacji zadania: od 01.08.2015 do 31.07.2017..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH TECH-DOM Sp. J.MICHALIK, Ul. Staszica 1F, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 361226,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398206,92

  • Oferta z najniższą ceną: 398206,92 / Oferta z najwyższą ceną: 728620,88

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.