eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33132 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Łomianki: Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 374138-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łomianki, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Warszawska  115, 05092   Łomianki, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 227 686 301, faks 227 686 302, e-mail umig@lomianki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.46.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Równanie dróg o gruntowych i tłuczniowych które obejmuje: a) równanie dróg gruntowych i tłuczniowych b) wałowanie dróg c) doziarnianie w okresie od daty podpisania umowy do dnia 15 grudnia 2017r. które należy wykonać zgodnie z nw. Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacją Techniczną Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych. 3.2 Zakres rzeczowy wykonania zamówienia a) równanie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu likwidację wybojów i innych ubytków a także korektę profilu poprzecznego w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi, materiałem pochodzącym z otoczenia drogi. Roboty należy wykonywać równiarkami. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania. Jednostką obmiarową jest m2 równanej drogi. Przewidywana powierzchnia dróg do mechanicznego równania wynosi 400 000,00 m2. b) wałowanie ma na celu zagęszczenie gruntu lub innego kruszywa. Obejmuje kilkakrotny przejazd walcem o ciężarze min 8 Mg w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni. Za właściwe zagęszczenie rozumie się uzyskanie wskaźnika 0,95. Jednostką obmiarową jest 1m2 wałowanej drogi. Przewidywana powierzchnia dróg do wałowania wynosi 400 000,00 m2. c) doziarnianie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu uzupełnienie lokalnego ubytku, materiałem dostarczonym przez wykonawcę wraz z jego wbudowaniem. Roboty należy wykonać w zależności od powierzchni uzupełnienia: - mechanicznie przy wykorzystaniu samochodu samowyładowczego i równiarki z uwałowaniem walcem miejsca uzupełnienia. - ręczne uzupełnienie i wyrównanie ubytku z uwałowaniem walcem miejsca uzupełnienia. d) Przewidywana ilość materiału do doziarniania wraz z jego wbudowaniem wynosi: pospółka drogowa - 100Mg destrukt asfaltowy- 800Mg kruszywo dolomitowe - frakcja 11,2/31,5 - 1500Mg 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do: a) Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb. Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. b) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. c) Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. d) Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni roboczych liczone od daty określonej w pisemnym zgłoszeniu. e) Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót. f) Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). g) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz pracowników sporządzony na podstawie poniższej tabeli: 3.4 Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru: Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-5 wymaga się (wykaz osób powinien być złożony w ciągu 3 dni od podpisania umowy) 3.5 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT442500.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SOUTH STREAM S.A. ,  ,  ul. Piaseczyńska 16,  05-555,  Tarczyn, Kotorydz,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262605,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262605,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 403686,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.