Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Gdańsk: Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 33123 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem zadań (części zamówienia), z których każde może być przedmiotem oferty częściowej.
2.Składanie na żądanie Zamawiającego pisemnych wyjaśnień w zakresie dotyczącym wykonanego operatu szacunkowego.
3.Występowanie przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym oraz uczestniczenie w naradach, rozprawach administracyjnych z udziałem stron toczących się postępowań w sprawach w których Wykonawca wykonywał operat z wyceną.
4.Potwierdzanie na żądanie Zamawiającego aktualności operatu szacunkowego zgodnie z postanowieniami ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego, w ramach wynagrodzenia należnego za wykonanie operatu szacunkowego zgodnie z oferta Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w tym nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2) spełniają warunki określone w art.174 ust. 6 i 7 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
3) spełniają warunki określone w art. 175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami,
4) dysponują co najmniej dwiema osobami, które będą wykonywać zamówienie i których każda jednocześnie posiada:
- uprawnienia zawodowe z zakresu szacowania nieruchomościami;
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywanymi czynnościami
5) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i jednocześnie:
a) usługi szacowania nieruchomości:
- gruntowych i/lub
- lokalowych,
b) o wartości łącznej nie mniejszej niż 30 000 zł brutto rocznie,
c) dla co najmniej dwóch Zamawiających, w tym jedną usługę szacowania nieruchomości na terenie Trójmiasta.
2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie poprzez sprawdzenie zgodności złożonych oświadczeń i dokumentów z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawie Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.1. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.1. i 1.3.
3) Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.2 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.2.
4) Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.3 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.8.
5) Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.4 zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.5., 1.6. i 1.7.
6) Ocena spełniania warunku, o którym mowa w pkt 1.5. zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 3, pkt 1.4 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda, aby każdy z wykonawców złożył wraz z ofertą następujące dokumenty (załączniki do oferty):
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 wg załączonego wzoru.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 2;
3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 3;
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług szacowania nieruchomości gruntowych i/lub lokalowych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto rocznie, dla co najmniej dwóch zamawiających, w tym jedną usługę szacowania nieruchomości na terenie Trójmiasta, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 wg załączonego wzoru;
5) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w przypadku kiedy wykonawca będzie samodzielnie wykonywał zamówienie, winien wpisać również swoją osobę) - załącznik nr 5 wg załączonego wzoru;
6) Kopia uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości - załącznik nr 6;
7) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że osoba realizująca przedmiot zamówienia jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 7;
8) Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca że Wykonawca w rozumienia art. 174 ust.6 jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik nr 8
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gdańsku, Biuro Zamówień Publicznych, 80 - 803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, pok.126.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Gdańsku, Sala Obsługi Mieszkańców, 80 - 803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12, stanowisko nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Miejscem otwarcia ofert jest sala 132 A w Urzędzie Miejskim w Gdańsku,
80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12;
2)Termin otwarcia ofert: 03.03.2008 r. godzina 13:30.
Termin realizacji zamówienia;
1) dla zadania o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ - od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2008 r;
2) dla zakresu o którym mowa w pkt. 3.2., 3.3. i 3.4. SIWZ - przez okres 36 miesięcy od sporządzenia ostatniego operatu szacunkowego, nie dłużej jednak niż do 29 grudnia 2011 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice: Brzeźno, Nowy Port, Letnica, Młyniska, Stogi z Przeróbką, Krakowiec, Górki Zachodnie, Wyspa Sobieszewska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice: Olszynka, Rudniki, Śródmieście, Orunia, Św.Wojciech, Lipce.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice: Chełm z dzielnicą Gdańsk Południe, Wzgórze Mickiewicza, Siedlce, Kiełpino, Smęgorzyno, Karczemki, Łostowice, Ujeścisko, Zabornia, Szadółki, Jasień.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice: Wrzeszcz, Zaspa Młyniec, Zaspa Rozstaje, Przymorze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice: Aniołki,Suchanino,Piecki-Migowo,Brętowo,Matarnia,Kokoszki, Klukowo, Bysewo, Rębiechowo, Matemblewo, Firoga.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dzielnice Żabianka, Jelitkowo, Oliwa, VII Dwór, Strzyża, Osowa, Barniewice.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena nieruchomości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycena nieruchomości (stanowiących własność Skarbu Państwa) - aktualizacja opłat z tyt. użytkowania wieczystego dzielnice: Śródmieście, Wrzeszcz, Zaspa, Oliwa, Stogi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Al. Hallera z ul. Lilii Wenedy i Żywiecką w Gdańsku".
- Dostawa cewników dializacyjnych i systemów do trombektomii dla UCK
- Dostawa mankietów uciskowych i zestawów przewodów dla UCK
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" Edycja 2024 - Etap IV
- Dostawa kamer IP wraz z osprzętem i licencjami do systemu monitoringu na terenie UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 5
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.