eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Usługa lektora prowadzącego zajęcia języka angielskiego dla dzieci od szkoły podstawowej do ukończenia 18 roku życia - uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.



Ogłoszenie z dnia 2017-02-28

Ogłoszenie nr 33107 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.

Mikołów: Usługa lektora prowadzącego zajęcia języka angielskiego dla dzieci od szkoły podstawowej do ukończenia 18 roku życia - uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Postaw na lepsze jutro"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 376717 - 2016 z dnia 2016-12-30


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 345536200000, ul. ul. Kolejowa  2, 43-190   Mikołów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 323 242 660, faks 323 242 694, e-mail zamowienia@mops.mikolow.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.mops.mikolow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa lektora prowadzącego zajęcia języka angielskiego dla dzieci od szkoły podstawowej do ukończenia 18 roku życia - uczestników projektu "Postaw na lepsze jutro" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IX. Włączenie społeczne dla Działania 9.2 Dostępne i efektywne usługi społeczne i zdrowotne dla Poddziałania 9.2.5 Rozwój usług społecznych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PN-47/2016/MOPS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Celem zajęć jest podniesienie poziomu znajomości języków obcych. Wzrost odpowiednich kompetencji językowych wzmocni potencjał wiedzy i umiejętności uczestników projektu. 3.2. Przyjmuje się, że szkolenia językowe będą realizowane na następujących poziomach zaawansowania: poziom podstawowy i zaawansowany. Zamawiający zastrzega, że uruchomienie grup zajęciowych na wyżej wskazanych poziomach zaawansowania, uzależnione będzie od wyników testów kwalifikacyjnych (poziomujących). 3.3. Zajęcia języka angielskiego będą odbywać się w wymiarze czasowym: 2 godzin lekcyjnych raz w tygodniu z przerwą 15 minutową (1 godzina lekcyjna - 45 minut) dla dwóch grup po jednej godzinie na grupę. 3.4. Łączna przewidywana ilość zajęć w trakcie trwania umowy: 128 godzin. Przewidywany harmonogram realizacji zajęć to: dwie godziny lekcyjne w każdy poniedziałek od godziny 15.30. Harmonogram zostanie opracowany niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą. Zajęcia winny odbywać się w okresach: I - styczeń 2017 r- czerwiec 2017 r II wrzesień 2017 r- czerwiec 2018 r 3.5. Usługa lektora języka angielskiego realizowana będzie w siedzibie Placówki Wsparcia Dziennego Świetlicy Opiekuńczo - Specjalistycznej w Mikołowie, Konstytucji 3 Maja 38. 3.6. Obowiązki Wykonawcy: a) przeprowadzenie testów kwalifikacyjnych (poziomujących) od których będzie uzależnione uruchomienie grup zajęciowych na wskazanych poziomach zaawansowania, o których mowa w pkt 3.2. b) przeprowadzenie testów sprawdzających w każdej grupie biorącej udział w zajęciach. Testy zostaną przeprowadzone na zakończenie każdego okresu zajęć i przekazane Zamawiającemu. c) na 3 dni przed dniem rozpoczęcia pierwszych zajęć( po kwalifikacji do odpowiednich grup) przedstawienie do akceptacji programu zajęć przed rozpoczęciem każdego okresu realizacji zamówienia. Przedstawił do akceptacji po jednym egzemplarzu każdego programu zajęć (w wersji papierowej i elektronicznej). Programy zajęć językowych powinny zakładać równomierne rozwijanie umiejętności językowych w mowie i piśmie, a tym samym stwarzać możliwość posługiwania się językiem na wyższym poziomie zaawansowania. d) po dokonaniu podziału na grupy zaawansowania wskazanie zamawiającemu niezbędnych materiałów szkoleniowych przewidzianych dla uczestników celem prawidłowej realizacji zadania, materiały zobowiązuje się zakupić zamawiający, e) przekazanie do akceptacji okresowego sprawozdania z realizacji działań, zawierające w szczególności: - liczbę zrealizowanych godzin zajęć, - opis zrealizowanych tematów i zagadnień, - kopię listy obecności , - listę osób, które odebrały materiały szkoleniowe (jeśli takie będą), - listę osób, którym zostały wydane zaświadczenia/certyfikaty wraz z ich kopią, - zestawienie wyników testów sprawdzających, - ankiety oceniające wiedzę uczestników przed i po wsparciu (stworzenie ankiet należy do Wykonawcy), - kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom f) wydanie każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu zajęć w ramach poziomów (zaświadczenie na koniec każdego okresu tj. czerwiec 2017 i czerwiec 2018). g) przedstawienie listy wydanych zaświadczeń (z imieniem i nazwiskiem uczestnika), listy zawierającej potwierdzenie odbioru zaświadczenia przez uczestników oraz kserokopie wydanych zaświadczeń, h) zakwalifikowanie osób z przekazanej przez Zamawiającego listy do poszczególnych grup (poziomów) zajęć na podstawie przeprowadzonych przez Wykonawcę testów kwalifikacyjnych/ poziomujących. i) w przypadku konieczności odwołania zajęć przez lektora, ze względu na nieprzewidziane zdarzenia losowe, Wykonawca zobowiązuje się, że zajęcia te zostaną zrealizowane w ciągu kolejnych 14 dni od dnia ich odwołania, w czasie dogodnym dla Zamawiającego i z nim ustalonego. j) opatrzenie wszystkich dokumentów obowiązującymi logotypami w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020. Zamawiający przekaże wykonawcy niezbędne wzory logotypów droga elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy. k) Niezwłoczne informowanie koordynatora projektu Pani Aleksandry Stolarskiej lub pracowników placówki pracujących z grupą uczestników o wszelkich utrudnieniach w realizacji umowy. Informacje można przekazać osobiście lub drogą internetową na adres aleksandra.stolarska@mops.mikolow.eu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80570000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7200
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ośrodek Nauczania Języków Obcych Języki Świata,  ,  Ul. Sienkiewicza 49 ,  15-002,  Białystok,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6259,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6259,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7680
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.