eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowaniaZP-72/WZŻ/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Wrocław: Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-72/WZŻ/2014
Numer ogłoszenia: 330996 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławski Zespół Żłobków, ul. Fabryczna 15, 53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 358 46 46, faks 71 358 46 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla dzieci do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-72/WZŻ/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla dzieci do niżej wymienionych obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1) Żłobek nr 1 - ul. Lwowska 20, Wrocław; 2) Żłobek nr 2 - ul. Zemska 33, Wrocław; 3) Żłobek nr 3 - ul. Białowieska 27, Wrocław; 4) Żłobka nr 4 - ul. Kłodnicka 25, Wrocław; 5) Żłobek nr 5 - u. Dokerska 5, Wrocław; 6) Żłobek nr 7 - ul. Drukarska 9, Wrocław; 7) Żłobek nr 9 - ul. Wrońskiego 13d, Wrocław; 8) Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 2 - zestawienie kosztów zadania (załącznik nr 2 stanowić będzie załącznik do umowy) i załącznik nr 6 do SIWZ - Projekt umowy . 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają muszą posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Materiały użyte do produkcji muszą posiadać: Klasyfikację Ogniową co najmniej B, s2, d0, Klasyfikację reakcji ogniowej zgodnie z normą DIN EN 13501-1, Atest Higieniczny potwierdzający klasę E1, Świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez odpowiedni organ, Deklarację Właściwości Użytkowych, Deklarację Zgodności producenta laminatu. 5. Meble dla dzieci muszą posiadać certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami uwzględniającymi wymagania ergonomii, bezpieczeństwa i zagwarantowania wyposażenia dobrej jakości wyrobów (PN-EN 1729-1:2007 I PN-EN 1729-2:2007) oraz być dopuszczone do użytkowania dla dzieci do lat 3. 6. W ciągu najpóźniej 3 dni roboczych od momentu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego kolory i kształty mebli - w tym celu przedstawi próbnik oklein. Zamówienie może być realizowane jedynie po zatwierdzeniu próbnika przez kierownika lub osobę upoważnioną w poszczególnym żłobku. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania mebli nowych, kompletnych, zdatnych do użytkowania w momencie odbioru. 8. W przypadku dostarczenia przedmiotu umowy wymagającego montażu tj. złożenia, Wykonawca zobowiązany jest dokonać ich montażu we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie mebli kompletnych tj. złożonych bądź zmontowanych. 9. Dostawa, wyładunek, wypoziomowanie i montaż przedmiotu umowy nastąpi w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego i dokonane będą przez Wykonawcę na jego koszt. 10. Wszelkie czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia winny być prowadzone między godziną 7.30 a 15.00 od poniedziałku do piątku. Dopuszczalne jest prowadzenie prac w innym czasie, jednak wymaga to zgody Kierownika żłobka. 11. Wykonana dostawa musi zostać pisemnie potwierdzona przez Kierownika lub osobę upoważnioną w formie dokumentu zawierającego numer i adres żłobka, datę i rodzaj wykonania dostawy oraz ilość dostarczonych mebli (protokół odbioru). Kopię powyższej dokumentacji należy dołączyć do faktury. 12. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki spowodowane niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć razem z przedmiotem umowy : 1) instrukcje obsługi sporządzone w języku polskim, włącznie ze wskazówkami dot. użytkowania i konserwacji, jeśli zostały wystawione przez producenta, 2) karty gwarancyjne. 14. Przedstawiciel Zamawiającego potwierdzi odbiór dostarczonego i zmontowanego przedmiotu umowy wraz z wymaganymi dokumentami i wykonanie należyte umowy poprzez podpisanie protokołu odbioru. 15. Przedstawiciel Zamawiającego odmówi podpisania protokołu odbioru w przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków opisanych w przedmiocie umowy oraz zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, jak również w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania umowy, wskazując przyczynę odmowy podpisania protokołu odbioru. 16. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nienależytego wykonania umowy, Zamawiający wyznaczy Wykonawcy termin do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALNAG Barbara Wróbel, Ulica Księcia Józefa 54A, 30-206 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16091,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20867,50

  • Oferta z najniższą ceną: 20867,50 / Oferta z najwyższą ceną: 20867,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.