Ogłoszenie z dnia 2010-11-19
Korzenna: Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Jasiennej - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 330969 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury w Korzennej, Korzenna 342, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, tel. 018 4406470, faks 018 4406470.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultura.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Jasiennej - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje ten sam rodzaj zamówienia co zamówienie podstawowe tj. roboty budowlane w ramach tego samego obiektu polegające na: robotach remontowych i renowacyjnych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie posadzki i malowaniu ścian w istniejącej części budynku, robotach instalacyjnych w zakresie wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej, alarmowej i kanalizacyjnej (odpływy), a także wykonaniu dodatkowych miejsc parkingowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAND Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy Andrzej Grygiel, Jasienna 200, 33-322 Korzenna, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243695,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296460,00
Oferta z najniższą ceną: 296460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296460,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia uzupełniającego obejmuje ten sam rodzaj zamówienia co zamówienie podstawowe tj. roboty budowlane w ramach tego samego obiektu w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych polegających na: robotach remontowych i renowacyjnych, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wymianie posadzki i malowaniu ścian w istniejącej części budynku, robotach instalacyjnych w zakresie wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji elektrycznej, alarmowej i kanalizacyjnej (odpływy) oraz wykonaniu dodatkowych miejsc parkingowych. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza wartości procentowej określonej w ustawie Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone po upływie ok. 9 m-cy od udzielenia zamówienia podstawowego Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki budowlanej część nr 1 i remont korytarzy - część nr 2
- Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych.
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Budowa dwóch instalacji fotowoltaicznych (o mocy 15 kWp i 20 kWp) na terenie Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich.
- Montaż przewodów wentylacyjnych w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupska zarządzanych przez PGM Sp. z o.o.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.