eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wycinka i prześwietlanie drzew na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Sosnowiec: Wycinka i prześwietlanie drzew na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 330943 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2901848, faks 032 2901864.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzzl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka i prześwietlanie drzew na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycinkę i prześwietlanie drzew w roku 2009, na terenach zarządzanych przez MZZL w Sosnowcu. Wycinka drzew w ilości 160 sztuk, obejmuje w większości drzewa stare z gatunku topola, na usunięcie których Zamawiający posiada lub będzie posiadał decyzje wydane przez Prezydenta Miasta. Poza topolami, do wycinki przewidziane są również drzewa z gatunków: grochodrzew, brzoza, klon, jesion oraz drzewa owocowe. W zakres usługi wchodzi również usuwanie wiatrołomów. Wszystkie drzewa mają być wycięte tuż nad poziomem gruntu bez usuwania karpiny. Prześwietlenie drzew w ilości 315 sztuk, polega na usunięciu gałęzi martwych, chorych, połamanych lub krzyżujących się, jak również zdrowych konarów w celu zapewnienia lepszego dostępu światła dziennego do mieszkań. Przy zabiegach tego typu należy dążyć do zachowania naturalnego pokroju drzewa. Usługa obejmuje również usuwanie z podłoża połamanych gałęzi opadłych po gwałtownych wichurach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 5000 zł, które należy wnieść w terminie do 3.12.2008 r. do godz. 8.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Stwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia, dokumenty i żądane informacje, według formuły spełnia / nie spełnia. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wymagania określone w SIWZ, tj, złożą dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać ( warunki Zamawiającego ): 1. Wypełniony formularz oferty ( według załączonego wzoru ). 2. Wypełnioną Tabelę Nr 1 - obliczenie ceny oferty, sporządzoną zgodnie z otrzymanym drukiem. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca tj.: a) minimum jeden samochód ciężarowy ze skrzynią załadunkową lub ciągnik z przyczepą załadunkową, wyposażone w plandeki zabezpieczające w czasie transportu do miejsc unieszkodliwiania, b) minimum jeden podnośnik samojezdny lub inne urządzenie pozwalające na wykonywanie prac na wysokościach, c) minimum trzy piły mechaniczne i grabie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5 Wykonawca wskazał sprzęt, narzędzia i środki transportu, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że co najmniej jeden pracownik ukończył: a) technikum leśne oraz kurs pilarzy, lub b) kurs pilarzy drzew ozdobnych II stopnia, lub c) kurs pielęgnacji drzew ozdobnych II lub III stopnia, lub d) kurs gospodarzy terenów zieleni na poziomie II stopnia NOT, w tym chirurgia drzew ozdobnych, lub e) kurs II stopnia NOT: Pielęgnacja drzew i krzewów ozdobnych, zagadnienia prawne ochrony przyrody, dokumentacja usług oraz pilarzy. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200000 złotych (dwieście tysięcy złotych). 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub/i aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotyczy Wykonawców będących podmiotami zbiorowymi w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykaz co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzzl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy Gminy Sosnowiec, ulica Partyzantów 10a, 41-200 Sosnowiec, pokój nr 40, w cenie 20 złotych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych - Zakład Budżetowy w Sosnowcu, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.