eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kup › Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 22

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Kup: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 22
Numer ogłoszenia: 330915 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup , ul. Karola Miarki 6, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, faks 077 469 57 40 w. 348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 22.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego -(wraz z transportem i rozładunkiem w magazynie sprzętu medycznego Zamawiającego) towarów wymienionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w 22 zestawach. Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych w zakresie poszczególnych zestawów. W zakresie zestawu nr 22 Zamawiający DOPUSZCZA składanie ofert częściowych dla każdej pozycji z osobna. Zestaw nr 1: STRZYKAWKI, KANIULE, IGŁY Zestaw nr 2: SYSTEM ZAMKNIĘTY Zestaw nr 3: CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI Zestaw nr 4: PRZYRZĄDY W OPAKOWANIACH TYPU FOLIA-PAPIER Zestaw nr 5: FARTUCHY, MASECZKI, CZEPKI Zestaw nr 6: POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT MED. Zestaw nr 7: ELEKTRODY, PAPIER DO EKG Zestaw nr 8: PIELUCHY, PODKŁADY Zestaw nr 9: OPATRUNKI A Zestaw nr 10: OPATRUNKI B Zestaw nr 11: ŚRODKI PIELĘGNACYJNE Zestaw nr 12: RĘKAWICE Zestaw nr 13: CEWNIKI, MASKI DO PODAWANIA TLENU Zestaw nr 14: RURKI DO INTUBACJI Zestaw nr 15: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY A Zestaw nr 16: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY B Zestaw nr 17: RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE Zestaw nr 18: PASKI TESTOWE, SPORAL A Zestaw nr 19: APARATY DO POBIERANIA LEKÓW Zestaw nr 20: ART. RÓŻNE A Zestaw nr 21: ART. RÓŻNE B Zestaw nr 22: ART. RÓŻNE C - z możliwością składania ofert na każdą pozycję z osobna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie jako -załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. K. Miarki 6, 46 - 082 KUP, tel. 077) 403-28-60, fax 403-28-53, e-mail: kupewa@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szpitali Pulmonologiczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup, ul. K. Miarki 6, 46 - 082 KUP, SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.