eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Pisz: Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu.
Numer ogłoszenia: 330908 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276586 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku pawilonu pediatryczno - położniczego wraz z budynkiem administracyjnym w SPZOZ - Szpital Powiatowy w Piszu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Budynek pawilonu jest dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z jednej strony na poziomie parteru i piętra ciągami komunikacyjnymi/łącznik/ łączy się z budynkiem głównym szpitala, z drugiej strony poprzez parterowy łącznik z budynkiem administracyjnym częściowo podpiwniczonym. Powierzchnia zabudowy pawilonu pediatryczno-położniczego-1007,00m2, pow.użytkowa-2,469,00m2, kubatura - 10.070,00m3. Budynek administracyjny jest budynkiem dwukondygnacyjnym/ z częściowym podpiwniczeniem /.Pow. zabudowy - 253,00m2, pow. użytkowa -418,60m2, kubatura- 1753,00m2. Zakres podstawowych robót dotyczących zakresu termomodernizacji budynków obejmuje: 1. Docieplenie ścian nadziemia płytami styropianowymi gr. 14cm /frezowane/ z wykonaniem tynku mineralnego silikatowego metodą lekko-mokrą - ca 1.570,00 m2 2. Docieplenie ścian nadziemia płytami styropianowymi gr.12cm/frezowane/ z wykonaniem tynku mineralnego silikatowego metodą lekko-mokrą - ca 113,00 m2 3. Docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi/ styrodur/ o gr.14cm z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej - ca 251,00 m2 4. Docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi / styrodur/ o gr.10cm z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej - ca 94,00 m2 5. Docieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi/fazowane/ o gr 14cm z wklejeniem 2 warstw siatki i wykonaniem tynku mozaikowego/żywicznego / - ca 175,00 m2 6. Docieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi /fazowane/ o gr.10 cm z wklejeniem 2 warstw siatki i wykonaniem tynku mozaikowego / żywicznego / - ca 88,00 m2 7. Docieplenie ścian płytami styropianowymi o gr.10cm /fazowane/ z wykonaniem tynku mineralnego metodą lekko-mokrą - ca 26,00 m2 8. Rozbiórka ścian o konstrukcji drewnianej obłożonych płytą azbestowo-cementowa / pasy międzyokienne / i wykonanie nowych z pustaków gr.20cm - ca 230,00 m2 9. Wymiana istniejącej stolarki okiennej na nową z profili PCV - ca 237,00 m2 10. Montaż okien aluminiowych - ca 12,00 m2 11. Montaż ścianek aluminiowych oszklonych - ca 35,00 m2 12. Montaż drzwi aluminiowych /częściowo szklonych / - ca 25,00 m2 13. Montaż podokienników z konglomeratu - ca 74,00 m2 14. Montaż podokienników betonowych lub lastrikowych o l> 1,50m - 135,00 szt. 15. Docieplenie stropodachu wentylowanego budynku pawilonu granulatem z wełny mineralnej na gr.18cm - ca 887,00 m2 16. Docieplenie stropodachu budynku administracyjnego wełną mineralną twardą o gr.18cm - ca 313,00 m2 17. Pokrycie połaci dachowych 2x papa termozgrzewalna/ z rozbiórką istniejącego pokrycia papowego/ - ca 1.200,00 m2 18. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - ca 365,00 m2 19. Montaż prefabrykowanych rur spustowych z blachy powlekanej o średnicy.12cm - ca 28,00 mb 20. Montaż prefabrykowanych rynien z blachy powlekanej o średnicy 15cm - ca 68,00 m2 21. Uzupełnienie tynku zwykłego wewn. kat.III z zaprawy cementowo-wapiennej/ o pow. 2,00m2 w 1 miejscu/ - ca 234,00 m2 22. Wykonanie wewnętrznych gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach gipsem szpachlowym - ca 234,00 m2 23. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby pow.stropów - ca 1.049,00 m2 24. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby pow. ścian - ca 2.292,00 m2 25. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pow. sufitów - ca 1.049,00 m2 26. Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną pow. ścian - ca 2.292,00 m2 27. Wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej - ca 365,00 m2 28. Montaż prefabrykowanych rur spustowych o śr.12 cm z blachy powlekanej - ca 28,00 mb 29. Montaż prefabrykowanych rynien spustowych o średnicy 15 cm z blachy powlekanej - ca 68,00 mb 30. Wykonanie chodników i opasek przy budynku z kostki brukowej gr.6cm na podsypce piaskowej - ca 307,00 m2 31. Regulacja i przeróbka instalacji istniejącej sieci c.o. w/g opisu i przedmiaru robót sanitarnych 32. Montaż instalacji odgromowej, oświetlenia wejść oraz instalacji zasilania i sterowania klap dymowych w/g opisu i przedmiaru robót elektrycznych 33. Roboty towarzyszące robotom podstawowym Szczegółowy zakres robót dotyczący w/w budynków został określony w części opisowej Projektu wykonawczego. Architektura, Projektu regulacji instalacji c.o. i Projektu wykonawczego instalacji odgromowej, oświetlenia wejść oraz instalacji zasilania i sterowania klap dymowych oraz przedmiarach robót poszczególnych branż. Uwaga: drzwi aluminiowe wejściowe do budynku D 5-L i D 6-L należy wyposażyć w siłowniki, umożliwiające automatyczne otwarcie drzwi przyciskiem przez osoby niepełnosprawne. Zmianę należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty. Powyższa zmiana została uzgodniona z autorem dokumentacji - załącznik nr 21 do SIWZ. Budynki przewidziane do termomodernizacji nie podlegają ochronie konserwatorskiej i nie znajdują się w strefie konserwatorskiej. 2) Roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym. 3) Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna na miejscu prowadzenia robót, po uprzednim uzgodnieniu z Dyrekcją SP ZOZ - Szpitala Powiatowego w Piszu. 4) Zgodnie z zasadami udzielania dofinansowania ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, wszelkie materiały i zasoby, które mają być wykorzystywane do realizacji zamówienia powinny pochodzić z krajów określonych w art. 21 ust. 6 Rozporządzenia (WE) Nr 1638/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 24 października 2006 r. Zamawiający informuje Wykonawców o wymogu dostarczenia dowodu pochodzenia dostaw nie później niż w chwili wystawienia pierwszej faktury. W przypadku materiałów i zasobów, których jednostkowy koszt zakupu przekracza 5 000 euro świadectwo pochodzenia powinno zostać wystawione przez właściwe władze państwa pochodzenia dostaw i musi być zgodne z zasadami określonymi we właściwych przepisach Wspólnotowych (Rozporządzenie Rady EWG nr 2913/92 z dnia 12 października 1992 roku ustanawiającego Wspólnotowy Kodeks Celny). W przypadku materiałów i zasobów, których koszt jednostkowy zakupu nie przekracza 5 000 euro za wystarczającą uznaje się deklarację dostawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa- Polska- Rosja w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa (ENPI BCBC) 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDEXTAN Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o., Marcinkowo 156, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1314553,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1136918,85

  • Oferta z najniższą ceną: 1136918,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1506533,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.