eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa czytnika fluorescencji i luminescencji do mikropłytek dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znakDZP/CM/242/3-184/ZP/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-04

Kraków: Dostawa czytnika fluorescencji i luminescencji do mikropłytek dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-184/ZP/12
Numer ogłoszenia: 33083 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11899 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czytnika fluorescencji i luminescencji do mikropłytek dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: DZP/CM/242/3-184/ZP/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czytnika fluorescencji i luminescencji do mikropłytek dla Katedry Technologii i Biotechnologii Środków Leczniczych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Parametry techniczne i warunki wymagane oraz punktowane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z produkcji 2013r. oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010r. nr 138, poz. 935 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi urządzenia dla min. 3 osób. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie minimum 12 miesięcznej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego urządzenia objętego przedmiotem zamówienia, w każdym roku gwarancji. 7.Autoryzowany serwis gwarancyjny. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszoną wadę do 48 godzin liczonych od momentu wysłania faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy do 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia wady. W przypadku naprawy dłuższej wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt urządzenia zastępczego lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż naprawiane (na czas naprawy). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PERKINELMER POLSKA Sp. z o.o., ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 126920,14

  • Oferta z najniższą ceną: 126920,14 / Oferta z najwyższą ceną: 126920,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.