eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 70/2011/PN/12RWT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Warszawa: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 70/2011/PN/12RWT
Numer ogłoszenia: 330838 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 70/2011/PN/12RWT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO, VOLVO, OPEL MOVANO, LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych w podziale na cztery części. 2. Szczegółowy wykaz części zamiennych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku Nr 1 do przedmiotowego ogłoszenia. 3. Zamawiający wymaga, aby części będące przedmiotem zamówienia, były fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, w opakowaniach opatrzonych znakiem producenta. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, z podziałem na niżej wymienione części: Część I zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część II zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki VOLVO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część III zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki OPEL MOVANO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych; Część IV zamówienia - zakup części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. 5. Każda z ofert częściowych będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część lub części. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 7. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 1 do SIWZ) numery katalogowe producenta pojazdu przywołane zostały wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu (nie oznacza to, że Zamawiający żąda dostawy części zamiennych o wskazanych numerach katalogowych, dopuszczone są części zamienne o równoważnej jakości). 8. Wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia do magazynu 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych, ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 9. Wybrany Wykonawca odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie przedmiotu zamówienia w trakcie transportu i rozładunku. Szkody powstałe w wyniku niewłaściwego transportu lub rozładunku obciążają wybranego Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, do upływu terminu wykonania umowy, przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy polegającej na zmianie poszczególnych rzeczy objętych przedmiotem umowy na inne, lub zmianie producenta (dystrybutora) określonego w umowie, jeżeli zmiana jest konieczna z uwagi na brak lub wycofanie tej rzeczy z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena wskazana w umowie nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 21, pokój 117 (pon. - piąt. 8.00 - 15.00).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (pon. - piat. od 08.00 do 09.00 oraz 12.00-15.00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki FIAT SEICENTO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczelka pokrywy zaworów szt. 2. 2. Wahacz zawieszenia (tył, lewy) szt. 1. 3. Wahacz zawieszenia (tył, prawy) szt. 1. 4. Regulator siły hamowania (prawy) szt. 1. 5. Regulator siły hamowania (lewy) szt. 1. 6. Termostat szt. 1. 7. Uszczelka termostatu szt. 1. 8. Uszczelka rury wydechowej szt. 4. 9. Linka sprzęgła szt. 3. 10. Sprzęgło (kpl) szt. 1. 11. Łożysko oporowe sprzęgła szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki VOLVO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzęgło rozrusznika szt. 1. 2. Szczotkotrzymacz szt. 1. 3. Automat rozrusznika szt. 1. 4. Drążek reakc. wahacza szt. 2. 5. Drążek reakc. wahacza szt. 2. 6. Śruba kołnierzowa szt. 8. 7. Podkładka szt. 4. 8. Nakrętka M12x1,25 szt. 8. 9. Śruba M10x1,25 szt. 8. 10. Śruba M10x1,25 szt. 8. 11. Śruba kołnierzowa szt. 4. 12. Podkładka szt. 8. 13. Osłona gumowa szt. 1. 14. Osłona tarczy hamulcowej szt. 2. 15. Osłona tarczy hamulcowej szt. 2. 16. Filtr oleju (wkład) szt. 4. 17. Filtr paliwa szt. 4. 18. Filtr powietrza szt. 4. 19. Filtr kabiny szt. 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki OPEL MOVANO dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr oleju szt. 7. 2. Filtr powietrza szt. 7. 3. Wkład filtra paliwa szt. 7. 4. Filtr kabiny szt. 5. 5. Klocek hamulcowy (tylny, zestaw) szt. 7. 6. Tarcza hamulcowa (tylna) szt. 10. 7. Przekładnia kierownicza szt. 1. 8. Oś kolumny kierowniczej szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zbiornik wyrównawczy szt. 4. 2. Resor przedni 6 piór szt. 6. 3. Uszczelka drzwi szt. 4. 4. Uszczelka osłony silnika szt. 4 5. Chłodnica wody aluminiowa szt. 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.