eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup autobusu 17+1 do przewozu osób w Oddziale ZUS w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-07

Szczecin: Zakup autobusu 17+1 do przewozu osób w Oddziale ZUS w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 330806 - 2014; data zamieszczenia: 07.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287946 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, faks 91 459 65 76.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu 17+1 do przewozu osób w Oddziale ZUS w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup autobusu 17+1 do przewozu osób, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2014r., spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, posiadający wszelkie wymagane przepisami homologacje, o następujących parametrach: 1) samochód osobowy 17+1 siedzeń 2) dwa rzędy siedzeń, ostatni rząd z możliwością szybkiego demontażu 3) drzwi boczne odsuwane z szybami 4) drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybami 5) przyciemniane szyby w tylnej części 6) halogenowe reflektory 7) przednie światła przeciwmgielne 8) dwa lusterka zewnętrzne regulowane od wewnątrz 9) poduszki powietrzne przednie 10) pasy bezpieczeństwa bezwładnościowe ( wszystkie fotele) 11) siedzenia tapicerowane odchylane z zagłówkami , obicie welurowe 12) podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną 13) pokrycie ścian, sufitu tapicerką miękką 14) ABS( hamulce tarczowe z przodu i z tyłu) 15) wspomaganie układu kierowniczego 16) autoalarm 17) zamek drzwi centralny 18) immobilizer 19) czujnik parkowania z przodu i z tyłu 20) tachograf 21) komputer pokładowy z funkcją rejestracji ilości spalanego paliwa Zakup autobusu 17 + 1 do przewozu osób 271/PN/D/21/2014 22) klimatyzacja dwustrefowa 23) radioodtwarzacz CD, zestaw głośnomówiący Bluetooth, MP3, USB 24) głośniki w części przedziału kierowcy i przedziale pasażerów 25) silnik wysokoprężny o mocy od 140 - 180 KM 26) skrzynia biegów 6 stopniowa 27) tempomat 28) hak holowniczy 29) emisja CO2 maksymalnie do200g/km 30) emisja zanieczyszczeń wg normy EURO 5 EURO 6 31) podnośnik, klucz do kół, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica z aktualnym terminem ważności 32) książka gwarancyjna w języku polskim 33) kolor do wyboru Zamawiającego szary lub srebrny lub granatowy, 34) instrukcja obsługi w języku polskim 35) przebieg między przeglądowy nie mniejszy niż 30 tysięcy km. lub co 24 miesiące, w zależności od tego który z przypadków nastąpi wcześniej, 36) koło zapasowe. Wykonawca dostarczy oferowany pojazd do Autoryzowanej Stacji Obsługi Samochodów danej mar-ki, na terenie miasta Szczecina, lub w przypadku braku ASO na terenie miasta Szczecina do wska-zanej Autoryzowanej Stacji Obsługi Samochodów danej marki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Gwarancja na silnik, części mechaniczne, elektryczne i hydrauliczne oraz elementy wyposażenia - zgodnie z gwarancją producenta lecz nie krócej niż 24 miesiące. Gwarancja na perforację blach nadwozia: zgodnie z gwarancją producenta lecz nie krócej niż 24 miesiące..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REN-CAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gliwicka 190, 44-207 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 179000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 268865,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.