eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330801 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Rybnik: Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308422-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku, krajowy numer identyfikacyjny 1775600000, ul. ul. Reymonta  2, 44200   Rybnik, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 222 600, faks 324 224 958, e-mail kantorm@zus.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

340000/271/6/2016-ADG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 polegające na przebudowie dwóch pomieszczeń magazynowych, w tym: I.roboty - branża budowlana: -wzmocnienie płyt stropu nad piwnicą poprzez podparcie płyt stropowych dwoma ścianami murowanymi w pomieszczeniu na kondygnacji piwnicznej, -tynkowanie i malowanie wymurowanych ścian, -demontaż stolarki drzwiowej w adaptowanym pomieszczeniu, -rozebranie ścianki działowej z płyt GK, -skucie tynków na ścianach w koniecznym zakresie, -rozebranie posadzek z płytek PCV -zerwanie podkładu betonowego, -rozebranie warstw izolacji, -zamurowanie otworu drzwiowego, -montaż drzwi o odporności ogniowej EI 30, -gruntowanie podłoży preparatami, -wykonanie nowych tynków wraz ze szpachlowaniem gipsem na pełną wysokość pomieszczeń, -wykonanie nowych warstw podłoży pod posadzki, -ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych i cokolików oraz fug, -malowanie ścian farbami emulsyjnymi, -usunięcie materiałów, elementów oraz gruzu z rozbiórek wraz z utylizacją, -oczyszczenie z powłok ochronnych i zabezpieczeń II. Roboty - branża sanitarna: -demontaż przewodów wentylacyjnych i kratek - dostawa i montaż szafy klimatyzacji precyzyjnej, - dostawa i montaż zdalnego skraplacza freonowego zasilanego z szafy klimatyzacji, - montaż kratek nawiewnych ściennych, - montaż przewodów instalacji obiegu freonu i skroplin, - montaż kratek nawiewnych i wywiewnych na przewodach, - montaż anemostatów wywiewnych kołowych, - montaż przepustnicy, - montaż przewodów blaszanych prostokątnych i kołowych SPIRO, - montaż wentylatorów kanałowych, - montaż tłumika kanałowego, - montaż klapy odcinającej p.poż. i klap rewizyjnych, - pomiar i regulacja układów wentylacyjnych, - montaż instalacji wodociągowej do zasilania szafy klimatyzacyjnej - montaż odprowadzenia skroplin z szafy klimatyzacyjnej - przebudowa instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w piwnicy, - izolacja przewodów instalacji freonu z kauczuku, - izolacja przewodów wentylacyjnych, - wykonanie i montaż ramy wsporczej dla zdalnego skraplacza freonowego - montaż korytek instalacyjnych na dachu, - obudowa płytami gipsowo - kartonowymi GKF przewodów instalacji freonu, - przebicia i przejścia przez przegrody zewnętrzne, ściany i stropy - obudowa płytami gipsowo - kartonowymi przewodów wentylacyjnych, - próba szczelności, uruchomienie instalacji, - rozebranie i ułożenie elementów stropu podwieszonego, - czyszczenie i malowanie podpór przewodów wentylacyjnych, - załadunek, wywóz i utylizacja gruzu. III. Roboty - branża elektryczna - wykonane instalacji: ? oświetlenia ogólnego; ? gniazd wtyczkowych; ? przeciwporażeniowej; ? zasilania urządzeń wentylacji i klimatyzacji; ? awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego; ? kontroli dostępu; ? odgromowej na dachu w obrębie montowanego skraplacza. 2. Szczegółowy zakres określają niżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ: -projekty wykonawcze branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. - przedmiary robót -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45410000-4, 45111300-1, 45432100-5, 45300000-0, 45310000-3, 45311100-1, 45312310-3, 45312200-9, 45320000-6, 45331200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140983.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. Grzegorz Bednarz Technika Grzewcza i Sanitarna,  firma@grzegorzednarz.pl,  ul. Złote Łany 43 B,  43-227,  Góra,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149737.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149737.24
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 240883.31
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.