eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub sprzętu informatycznego dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 72/2011/PN/JW2414, 12 RWT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Warszawa: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub sprzętu informatycznego dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 72/2011/PN/JW2414, 12 RWT
Numer ogłoszenia: 330792 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2414.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub sprzętu informatycznego dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. Nr postępowania 72/2011/PN/JW2414, 12 RWT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Jednostki Wojskowej Nr 2414 lub sprzętu informatycznego dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych. 2. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do przedmiotowego ogłoszenia. 3. Zakup sprzętu finansowany jest ze środków bieżących (nie inwestycyjnych), w związku z powyższym jednostkowy koszt zakupu sprzętu nie może przekraczać 3500,00 zł brutto.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym w załączniku nr 1 (część I - III) SIWZ Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) certyfikaty: a) ISO 9001 dla producenta - dla poz. 1, 3, 4 w części II; b) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta komputera, monitora - dla poz. 1, 2, 3 części II; c) ISO 14001 - dla poz. 1, 3 części II. d) ISO14001: 2004 dla producenta - dla poz. 1, 2 części I i dla poz. 1, 2 cześci III. e) EPEAT na poziomie GOLD. Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.epeat.net - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dla poz. 1, 2, 3 części II. f) ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadanie autoryzacji producenta drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego - dla poz. 1, 2 części I i III. 2) Deklarację zgodności CE dla poz. 1, 3, 4 części II; 3) Wydruki z przeprowadzonych testów, potwierdzone przez przedstawiciela producenta w Polsce: a) SYSMark2007 Preview Rating wynik min. 190 - dla procesora poz. 1 w części II; b) MobileMark 2007 Performance Qualification 180 punktów oraz Battery Life Rating wynik min 240 minut - dla poz. 3 w części II; c) Wydruk ze strony Microsoft WHCL - dla poz. 1, 3 w części II. 4) Normy Energy Star 5.0; Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http: //www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej - dla poz. 1, 2, 3 w części II. 5) Testy wydajnościowe zgodne z normą ISO/IEC 19752 dla oferowanych tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, urządzenia wielofunkcyjnego oraz dokument potwierdzający (oświadczenie) wydajność zastosowanego w nich bębna - w części I i III. 6) Oświadczenie producenta, spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym: zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 g. - dla poz. 1, 3 w części II. 7) Oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę dotyczący głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB) - dla poz. 1, 3 części II. 8) Oświadczenie producenta potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub bezpośrednio przez producenta. W przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego - dla poz. 1, 3 części II. 9) Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych producenta, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dla poz. 1, 2 części I, dla poz. 2 części II, oraz dla poz. 1,2 części III.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści Umowy w przypadku zmiany asortymentu oraz producenta (dystrybutora) w szczególności w przypadku braku asortymentu lub jego wycofania z produkcji z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 21, pokój 117, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek Nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (w dni robocze pon. -piąt. w godzinach od 7.30 do 9.00 i od 12.00 do 15.00).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Jednostki Wojskowej Nr 2414.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 -DLt szt. 40 2. Urządzenie wielofunkcyjne A4 -UWt szt. 15 3. Oprogramowanie antywirusowe ESET NOD32 Antivirus Businnes Edition Client - licencja na 15 stanowisk na okres 36 m-cy szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 35.10.00.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.21.00-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu informatycznego dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacja robocza - SDt szt. 2 2. Monitor LCD 19 - Mt szt. 5 3. Notebook - NBt szt. 10 4. Zasilacz awaryjny UPS1 szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 35.10.00.00-5, 30.23.21.00-5, 30.12.51.20-8, 30.12.51.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drukarek monochromatycznych dla 12 Rejonowych Warsztatów Technicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - DLt szt. 8 2. Drukarka laserowa kolorowa A 4 - DLCt szt. 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.