eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Stargard Szczeciński: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 330760 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 04 909, faks 91 48 04 901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych w ramach projektu systemowego Integracja społeczna w powiecie stargardzkim realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Szczecińskim współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w formie usług, z których każdy stanowi odrębną część: Część 1. Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL; Część 2. Podstawy bukieciarstwa z elementami florystyki; Część 3. Podstawy masażu; Część 4. Korepetycje z przedmiotów szkolnych; Część 5. Kurs prawa jazdy kategorii B; Część 6. Operator koparko-ładowarki..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 80.50.00.00-9, 80.56.10.00-4, 80.53.30.00-9, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie, co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.integracja.stargard.pl; www.pcpr.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Skarbowa 1 73-110 Stargard Szczeciński Biuro Projektu; poziom (-1)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Skarbowa 1 73-110 Stargard Szczeciński Sekretariat - pokój 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Integracja społeczna w powiecie stargardzkim realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Stargardzie Szczecińskim, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs komputerowy z certyfikatem ECDL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs komputerowy ECDL dla 26 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie ECDL Core (24 osoby) i z poziomu ECDL Start do poziomu Core (2 osoby). Na kurs przypada 132 godzin (1 godzina = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Zajęcia mogą odbywać się 5 razy w tygodniu, po 4 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:15 a 21.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Realizacja kursu może rozpocząć się od dnia podpisania umowy. Zakończenie kursu musi nastąpić nie później niż 31 października 2012 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podstawy bukieciarstwa z elementami florystyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs bukieciarstwa z elementami florystyki dla 14 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie podstawowym. Na kurs przypada 40 godzin zegarowych (6 godzin teoretycznych i 34 godzin zajęć praktycznych). Zajęcia mogą odbywać się do 5 razy w tygodniu, po 4 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:00 a 20.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Realizacja kursu może rozpocząć się nie wcześniej niż 15 października 2012r. Dokładna data rozpoczęcia kursu zostanie ustalona z Zamawiającym. Zakończenie kursu musi nastąpić nie później niż 9 listopada 2012 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Podstawy masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs podstawy masażu dla 23 uczestników projektu. Kurs będzie prowadzony na poziomie podstawowym. Na kurs przypada ok. 30 godzin zegarowych (6 godzin zajęć teoretycznych i 24 godziny zajęć praktycznych). Zajęcia mogą odbywać się do 5 razy w tygodniu, po max. 4 godziny. Kurs powinien odbywać się w godzinach między 16:00 a 20.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Realizacja kursu może rozpocząć się nie wcześniej niż 5 listopada 2012, po ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym. Zakończenie kursu musi nastąpić nie później niż 30 listopada 2012 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Korepetycje z przedmiotów szkolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi korepetycje dla 18 uczestników projektu, z czego: -Język polski - 8 osób; -Matematyka - 16 osób -Fizyka - 2 osoby; -Chemia - 2 osoby; -Język angielski - 5 osób; -Język niemiecki - 2 osoby. Korepetycje będą prowadzone na poziomie dostosowanym do wiedzy i umiejętności uczestnika. Na każdy przedmiot przypada 30 godzin zegarowych na uczestnika. Zajęcia odbywać się będą w systemie indywidualnym. Realizacja korepetycji może rozpocząć się od dnia podpisania umowy. Zakończenie korepetycji musi nastąpić nie później niż 16 listopada 2012 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawa jazdy kategorii B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja kursu prawa jazdy kat. B dla 8 osób. Część teoretyczna odbywać się będzie 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w terminie uzgodnionym z Wykonawcą, rozpoczęcie może nastąpić nie wcześniej niż w dniu podpisania umowy. Część praktyczna rozpocznie się po pozytywnym zakończeniu części teoretycznej i odbywać się będzie od poniedziałku do niedzieli, według indywidualnych ustaleń. Ilość godzin szkolenia - 60 godzin/os., w tym 30 godzin teoretycznych (45 minut) i 30 godzin praktycznych (pełne godziny zegarowe). Miejsce realizacji szkolenia: zajęcia teoretyczne - pomieszczenie na terenie Stargardu Szczecińskiego, zajęcia praktyczne - plac manewrowy na terenie Stargardu Szczecińskiego, zajęcia w ruchu miejskim Stargard Szczeciński, Szczecin. Warunki lokalowe, sale szkoleniowe, także w miejscu szkolenia praktycznego oraz wykorzystywany sprzęt muszą spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i P.POŻ. Wykonawca musi posiadać lub mieć możliwość dysponowania odpowiednią ilością pojazdów i instruktorów, aby w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2012r. przeszkolić skierowaną na kurs grupę osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca przeprowadzi kurs na operatora koparko-ładowarki, zakończony egzaminem państwowym dla 26 uczestników projektu. Na kurs przypada ok. 200 godzin zegarowych (116 godzin zajęć teoretycznych i 84 godziny zajęć praktycznych). Zajęcia mogą odbywać się 5 razy w tygodniu. Kurs powinien odbywać się w godzinach popołudniowych między 16:00 a 21.00. Zamawiający nie dopuszcza prowadzania zajęć w soboty i niedziele, chyba, że taką chęć wykażą wszyscy uczestnicy kursu. O zaistniałym fakcie należy poinformować Zamawiającego najpóźniej 2 dni przed odbyciem zajęć. Realizacja kursu może rozpocząć się od dnia podpisania umowy. Zakończenie kursu powinno nastąpić nie później niż 30 października 2012 roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.