eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godzianów › Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Godzianowie na potrzeby świetlicy wiejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Godzianów: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Godzianowie na potrzeby świetlicy wiejskiej
Numer ogłoszenia: 330756 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Godzianowie , Godzianów 163, 96-126 Godzianów, woj. łódzkie, tel. 046 8311120, 8311185, faks 046 8349073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzianow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Godzianowie na potrzeby świetlicy wiejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Godzianowie na potrzeby świetlicy wiejskiej. Zakres wykonania robót określa dokumentacja projektowa i przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. 2. Zakres wielobranżowych robót budowlanych obejmuje wykonanie: a) demontaż i utylizację pokrycia z płyt azbestowo - cementowych, b) wymiany obróbek blacharskich, c) nowego pokrycia z blachy trapezowej stalowej powlekanej z remontem istniejącej więźby dachowej, d) izolacji termicznej ścian budynku z wyprawą elewacyjną z robotami towarzyszącymi, e) wewnętrznych robót remontowych z przebudową pomieszczeń sanitariatów i bloku kuchennego oraz kotłowni, f) wymiany stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej zewnętrznej i części stolarki wewnętrznej, g) wymiany sufitu podwieszonego z izolacją termiczną, h) kotłowni na biomasę i instalacji centralnego ogrzewania, i) instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej użytkowej, j) instalacji kanalizacji wewnętrznej, k) instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, l) przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej. 3. Szczegółowy zakres modernizacji, o której mowa w pkt. 2 opisany został w: a) projekcie budowlanym przebudowy budynku OSP w Godzianowie - część budowlana - załącznik nr 1 do SIWZ, b) projekcie budowlanym przebudowy budynku OSP w Godzianowie - część instalacyjna - załącznik nr 2 do SIWZ, c) przedmiarze robót - roboty budowlane - załącznik nr 3 do SIWZ, d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ, 4. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem: Roboty budowlane - CPV 45000000 - 7, 45262700-8, 45262660-5, 4526251-9, Roboty instalacyjne - CPV 45300000 - 0. 5. Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2006 Nr 156, poz. 1118) zawarte są w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ i dokumentacji projektowej. 6. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i użyte materiały. Szczegółowe warunki gwarancyjne określa § 13 projektu umowy z załącznika nr 5 do SIWZ. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy - w takim wypadku, Wykonawca ma obowiązek zawrzeć w ofercie informacje dot. części zamówienia, których realizację powierzy podwykonawcom. 10. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych) - zaznaczając cel wpłaty. 2. Forma wnoszenia wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego (kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca winien dołączyć do oferty): GMINA GODZIANÓW Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej oddział w Godzianowie Nr rachunku 54 9288 1040 1560 0606 2000 0030 z dopiskiem Przebudowa budynku OSP w Godzianowie na potrzeby świetlicy wiejskiej 4. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Godzianów u Skarbnika Gminy (w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 800-1400). 6. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty 7. Gwarancja, o której mowa w pkt. 5, musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy złożonej oferty wadium w wymaganej formie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy pzp, a jego oferta będzie odrzucona (art. 24 ust. 4). 9. Zasady zwrotu i utraty wadium. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, tj.: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a w szczególności: 1) należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 3 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z załączonymi referencjami inwestorów dla poszczególnych zadań. 2) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej - min. po 1 osobie upoważnionej do wykonywania zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wydanymi na podstawie Ustawy prawo budowlane, w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych. 3) Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą wykonania zadania w całości. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów lub oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VII. niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w pkt. VII SIWZ) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 24 ust. 1 ustawy pzp (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 6a i 6b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(y)e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ (wzór wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ). Należy załączyć kserokopie referencji inwestorów dla poszczególnych zadań ujętych w wykazie. Kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną przez oferenta. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w rozdziale VI pkt 2 niniejszej SIWZ (wzór wykazu zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ) wraz z załączonymi uprawnieniami: a) do kierowania robotami w zakresie robót budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, b) do kierowania robotami w zakresie robót elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, c) do kierowania robotami w zakresie robót sanitarnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7.07.1994 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. nr 106 poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną przez oferenta. Wykaz musi być złożony przez Wykonawcę, a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. w formie konsorcjum) przez ich lidera (wzór wykazu zawarto w załączniku nr 6a. 8. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy odpowiadającą wartości robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 10 do SIWZ). b) oświadczenie o zapoznaniu się z treścią oferty według wzoru określonego załącznikiem nr 9. c) kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem stanowiącym załącznik 3 do SIWZ z załączonymi kalkulacjami szczegółowymi cen jednostkowych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Oferenta alternatywnie tzw. kosztorysu szczegółowego dokumentującego zastosowane składniki nakładów jednostkowych. Wymagana forma składanych dokumentów: dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m. in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy w przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem) dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. UWAGA: W wypadku podania kwot w walutach obcych, w dokumentach składanych przez podmioty zagraniczne (np.: informacja z banku, wykaz zrealizowanych zamówień, itp.), Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na PLN wg. kursu NBP z dnia wystawienia dokumenty (informacja z banku) lub daty odbioru wykonanych robót (wykaz wykonanych zamówień). W przypadku nie spełnienia warunków określonych w rozdziale VII Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp. O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy pzp, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.godzianow.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Godzianowie, 96-126 GODZIANÓW 163a tel. 0-46 831 11 20, fax 0-46 834-90-73, e-mail: gmina@godzianow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Godzianowie, tel. 046 831 11 20, w godz. 830- 1530 (od poniedziałku do piątku).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.