eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa elementów umundurowania oraz odzieży roboczej dla Straży Miejskiej w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-10-26

Ogłoszenie nr 330692 - 2016 z dnia 2016-10-26 r.

Łódź: Dostawa elementów umundurowania oraz odzieży roboczej dla Straży Miejskiej w Łodzi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail , faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (URL): http://www.strazmiejska.lodz.pl/pl/
Adres profilu nabywcy: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.strazmiejska.lodz.pl/artykul.html?id=354


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.strazmiejska.lodz.pl/artykul.html?id=354


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą
Adres:
ul. Kilińskieo 81, 90-119 Łódź


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania oraz odzieży roboczej dla Straży Miejskiej w Łodzi
Numer referencyjny: AZ/231/7/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania i odzieży roboczej dla Straży Miejskiej w Łodzi. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 18.20.00.00-1; 18.23.40.00-8; 18.42.00.00-9; 18.22.32.00-0; 18.81.10.00-7; 18.14.10.00-9; 18.33.10.00-8; 18.31.20.00-9; 18.44.33.20-5; 18.41.21.00-1; 18.81.51.00-6; 18.84.10.00-6; 18.33.30.00-2; 35.11.34.30-2;18.20.00.00-1;37.81.00.00-9; 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: 1. CZĘŚĆ NR 1 1) Marynarka wyjściowa jednorzędowa - 1 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 2) Marynarka wyjściowa dwurzędowa-8 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 3) Marynarka wyjściowa dwurzędowa-1 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 4) Spodnie garnizonowe - 1 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 2. CZĘŚĆ NR 2 1) Sznur galowy - 10 szt. (CPV 18.42.00.00-9); 3. CZĘŚĆ NR 3 1) Bryczesy męskie - 8 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 4. CZĘŚĆ NR 4 1) Spodnie robocze bojówki moro - 10 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 2) Kurtka robocza moro - 10 szt. (CPV 18.22.32.00-0); 5. CZĘŚĆ NR 5 1) Buty robocze - 10 szt. (CPV 18.81.10.00-7); 6. CZĘŚĆ NR 6 1) Rękawiczki robocze - 10 szt. (CPV 18.14.10.00-9); 7. CZĘŚĆ NR 7 1) Bielizna termo aktywna na zimę - 10 kpl. (koszulka z długim rękawem+getry) (CPV 18.33.10.00-8); (CPV 18.31.20.00-9); 8. CZĘŚĆ NR 8 1) Szalo-kominiarki na zimę - 10 szt. (CPV 18.44.33.20-5); 9. CZĘŚĆ NR 9 1) Rękawiczki jeździeckie zimowe- 8 szt. (CPV 18.41.21.00-1); 10 CZĘŚĆ NR 10 1) Buty sztylbety męskie - 8 szt. (CPV 18.81.51.00-6); 11. CZĘŚĆ NR 11 1) Czapsy - 8 szt. (CPV 18.84.10.00-6); 12. CZĘŚĆ NR 12 1) Koszulka typu "Polo" - 70 szt. (CPV 18.33.30.00-2); 13. CZĘŚĆ NR 13 1) Kamizelka operacyjna - 50 szt. (CPV 35.11.34.30-2); 14. CZĘŚĆ NR 14 1) Bluza typu "polar" - 50 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 15. CZĘŚĆ NR 15 1) Etui na identyfikator i legitymację służbową - 50 szt. (CPV 37.81.00.00-9); Szczegółowy opis asortymentu składającego się na poszczególne części zawiera Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia. 6. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie. 8. Dostarczone artykuły będące przedmiotem zamówienia powinny być wyrobami nowymi, wcześniej nieużywanymi, pochodzącymi z bieżącej produkcji, posiadającymi nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport. 9. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i ryzyko dostarczyć umundurowanie i odzież roboczą pod wskazany adres: Łódź, ul. Rydla 19 - magazyn mundurowy (nr telefonu 42 250 22 19). 10. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu z winy przewoźnika odpowiada Wykonawca. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy, dostarczony w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym. 11. Wymagany okres gwarancji liczony od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego wynosi: 24 miesiące. 12. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 13. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Zamawiający wymaga, aby oferowane elementy umundurowania były zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 1. 15. W celu oceny w kryterium jakości elementów umundurowania, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory (próbki) oferowanych elementów umundurowania, wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 1 w ilości min. 1 szt. z każdej pozycji części, której dotyczy składana oferta pod rygorem odrzucenia oferty. ( w części nr 1 w poz 1, 2 i 3 Zamawiający dopuszcza złożenie jednej sztuki wzoru - Marynarki wyjściowej dwurzędowej). 16. Wzory (próbki) przedstawione do przetargu zostaną zwrócone wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane - na ich pisemny wniosek (również faks) - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 17. Wzory (próbki) załączone do ofert złożonych przez Wykonawców, z którymi Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia, zostaną im zwrócone na pisemny wniosek (również faks) po dostarczeniu przez nich wszystkich elementów umundurowania, których dotyczy oferta. Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 18. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie. 19. Ponadto Zamawiający informuje, że przykłady posiadanych przez Straż Miejską elementów umundurowania w celach poglądowych, można oglądać w dni robocze w godz. 8:00 do godz. 15:00, w magazynie Straży Miejskiej w Łodzi przy ul. Rydla 19 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. W sprawie udostępniania przykładowych elementów umundurowania należy kontaktować się z p. Jerzym Janickim pod numerem tel.: 42 250 22 19. 20 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.

II.5) Główny kod CPV: 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia
Dodatkowe kody CPV:18420000-9, 18234000-8, 18223200-0, 18811000-7, 18141000-9, 18331000-8, 18312000-9, 18443320-5, 18412100-1, 18815100-6, 18841000-6, 18333000-2, 35113430-2, 18200000-1, 37810000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:



II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. b) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 6. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu oceny w kryterium jakości elementów umundurowania, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory (próbki) oferowanych elementów umundurowania, wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o których mowa w Załączniku nr 1 w ilości min. 1 szt. z każdej pozycji części, której dotyczy składana oferta pod rygorem odrzucenia oferty. ( w części nr 1 w poz 1, 2 i 3 Zamawiający dopuszcza złożenie jednej sztuki wzoru - Marynarki wyjściowej dwurzędowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena50
Termin realzacji zamówienia25
Jakość25


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Marynarka wyjściowa jednorzędowa - 1 szt. Opis: Marynarka wyjściowa jednorzędowa- zgodnie z opisem i załączonymi zdjęciami. Kolor czarny, jednorzędowa, skład :45% wełna,55% elana, na cienkiej podszewce w kolorze czarnym, zapinana na duże, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie. Na wysokości obu piersi dwie kieszonki wykończone patkami, na lewej kieszeni zapięcie na rzep, po bokach poniżej pasa dwie kieszenie wykończone patkami,. Tył marynarki prosty z dwoma rzeczywistymi przecięciami o długości 15 cm. Naramienniki zapinane na małe, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie .Rękawy gładkie, proste, w dolnej części rękawa duży guzik w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie . Na obu rękawach w odległości ok. 60 mm od miejsca wszycia umieszczone haftowane emblematy Straży Miejskiej w Łodzi. 2) Marynarka wyjściowa dwurzędowa-8 szt. Opis: Marynarka wyjściowa dwurzędowa -Kolor czarny, dwurzędowa, skład :45% wełna,55% elana, na cienkiej podszewce w kolorze czarnym, zapinana na duże, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie. Na wysokości obu piersi dwie kieszonki wykończone patkami, na lewej kieszeni zapięcie na rzep, po bokach poniżej pasa dwie kieszenie wykończone patkami,. Tył marynarki prosty z dwoma rzeczywistymi przecięciami o długości 15 cm. Naramienniki zapinane na małe, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie .Rękawy gładkie, proste, w dolnej części rękawa duży guzik w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie . Na obu rękawach w odległości ok. 60 mm od miejsca wszycia umieszczone haftowane emblematy Straży Miejskiej w Łodzi. 3) Marynarka wyjściowa dwurzędowa-1 szt. Opis: Marynarka wyjściowa dwurzędowa -Kolor czarny, dwurzędowa, skład :45% wełna,55% elana, na cienkiej podszewce w kolorze czarnym, zapinana na duże, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie. Na wysokości obu piersi dwie kieszonki wykończone patkami, na lewej kieszeni zapięcie na rzep, po bokach poniżej pasa dwie kieszenie wykończone patkami. Tył marynarki prosty z jednym przecięciem o długości 15 cm. Naramienniki zapinane na małe, metalowe guziki w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie .Rękawy gładkie, proste, w dolnej części rękawa duży guzik w kolorze złotym ze stylizowanym wizerunkiem orła w koronie . Na obu rękawach w odległości ok. 60 mm od miejsca wszycia umieszczone haftowane emblematy Straży Miejskiej w Łodzi. 4) Spodnie garnizonowe - 1 szt. Opis: Spodnie garnizonowe - zgodne ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do Rozporządzenia - rys. nr 3, spełniające następujące wymagania dodatkowe: kolor ciemnogranatowy, wykonane z tropiku (zawartość min. 45% wełny), krój prosty, bez mankietów, w szwy boczne wszyty lampas w kolorze żółtym, w przednich częściach nogawek kieszenie boczne skośne, w tylnej części prawej nogawki kieszeń jednowypustkowa z patką zapinaną na guzik, w pasek spodni wszyta taśma uniemożliwiająca wysuwanie się koszuli ze spodni, regulacja obwodu pasa, w przedniej części nogawek wszyta kolanówka, doły nogawek obrzucone, podwinięte i zabezpieczone taśmą przed wycieraniem dolnych krawędzi, rozporek zapinany na zamek błyskawiczny, dostarczone na wieszaku, zabezpieczone workiem foliowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18200000-1, 18204000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin reaizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Sznur galowy - 10 szt. Opis: Sznur galowy - w kolorze żółtym zgony z załączonymi zdjęciami
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18420000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
terminrealizacji zamówiena25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Bryczesy męskie - 8 szt. Opis: Bryczesy męskie - całoroczne z krótkim lejem. Bardzo trwałe i elastyczne. Struktura materiału: 48% Polyamid, 47% bawełna, 5% elastil, Gramatura: 330 g. Kolor: czarny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18234000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Spodnie robocze bojówki moro - 10 szt. Opis: Spodnie robocze bojówki moro - Kolor moro. Wykonane w 65% poliestru i 35% bawełny. Wysoka gramatura 22-240g. Elastyczna gumka w pasie, ułatwiająca dopasowanie. Liczba kieszeni, 2 po bokach w pasie, 2 tylne zapinane na rzepy i na każdej nogawce 1 zapinana na rzep (łącznie 6 kieszeni). 2) Kurtka robocza moro - 10 szt. Opis: Kurtka robocza moro - Kurtka ocieplana. Powłoka 65% poliester 35% bawełna o gramaturze 210 g/m2 - wyściółka o gramaturze 180 g/m2 - podszewka 190T poliester - zapinana na suwak z dodatkowym zapięciem na napy - dwie kieszenie w górnej części i dwie w dolnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18234000-8, 18223200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
temin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Buty robocze - 10 szt. Opis: Buty robocze - Buty stajenne. Mocne, nieprzemakalne, z miękkim materiałem u góry, ocieplane. Wewnątrz wyjmowana wkładka filcowa. Niezbędne do pracy w stajni przy bardzo niskich temperaturach lub na terenie błotnistym. Kolor: czarny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18811000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rękawiczki robocze - 10 szt. Opis: Rękawiczki robocze -Rękawice robocze ochronne wykonane z drelichu wzmocnionego bydlęcą skórą licową. Na dłoni zastosowano dodatkową warstwę skóry a w nadgarstku usztywniony mankiet. Rękawice z podszewką muszą wykazywać dobra odporność mechaniczną na ścieranie, rozdarcie czy przebicie. Długość - 26 cm, w uniwersalnym rozmiarze 10. Muszą zaliczać się do 2 kategorii ochronnej i spełniać wymagania norm BHP: EN-420 ogólna, EN-388 (3,2,4,4) odporność mechaniczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18141000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Bielizna termo aktywna na zimę - 10 kpl. (koszulka z długim rękawem +getry) Opis: Bielizna termo aktywna na zimę (koszulka z długim rękawem +getry) - Bielizna "oddychająca", wyprodukowana z przędz poliestrowych. Bielizna zapewniająca ciepło, transport wilgoci na zewnątrz z jednoczesną wentylacją, elastyczność, komfort noszenia. Bielizna wykonana z tkaniny miękkiej w dotyku, opartej o przędze poliestrowe transportujące pot na zewnątrz. Musi posiadać płaskie szwy nie drażniące ciała.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18331000-8, 18312000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Szalo-kominiarki na zimę - 10 szt. Opis: Szalo-kominiarka na zimę - zgodnie z załączonym zdjęciem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18443320-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówenia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rękawiczki jeździeckie zimowe- 8 szt. Opis: Rękawiczki jeździeckie letnie i zimowe -oddychające rękawiczki zapewniające maksymalną przyczepność i komfort. Chroniące przed wiatrem dzięki grubszej zewnętrznej warstwie, wodoodporne. Posiadające gruby, elastyczny krótki mankiet, zapinany na rzep. Wykonane z materiału "oddychającego", charakteryzującego się dużą przyczepnością, antypoślizgowego, miękkiego i dopasowującego się do dłoni (część wewnętrzna dłoni) oraz ocieplanego, "oddychającego" materiału wiatrochronnego (część zewnętrzna dłoni). Rękawiczki przeznaczone do jazdy konnej w jesienne i zimowe dni. Wyściółka materiałem typu Polar. Czas schnięcia rękawiczek 5-10min.Materiał umożliwiający wykonanie precyzyjnych czynności, bez zdejmowania rękawiczek. Kolor: czarny
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18412100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Buty sztylbety męskie - 8 szt. Opis: Buty sztylbety męskie- Sztyblety przeznaczone do jazdy konnej. Właściwości obuwia: - Materiał zewnętrzny - wysokiej jakości skóra bydlęca zabezpieczona specjalnymi preparatami w celu zmniejszenie nasiąkliwości wody. - Materiał wewnętrzny - siatka 3d to materiał o trójwymiarowej strukturze utkania, wysoce oddychający, antyalergiczny. Stosowany w obuwiu sportowym w celu zmniejszenia pocenia się stóp. Siatka 3d przylega do stopy i podnosi komfort noszenia obuwia. Stopy nie pocą się tak jak w butach ze skórzaną wyściółką wewnętrzną. - Spody z Termo Kauczuku - charakteryzują się dużą przyczepnością oraz niską ścieralnością. - Dodatkowo: zapiętek ze skóry naturalnej zapobiega zbyt szybkiemu przecieraniu piętki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18815100-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Czapsy - 8 szt. Opis: Czapsy - Czapsy do jazdy konnej. Materiał: miękka skóra bydlęca o grubości 1,4 - 1,6 (podszewka - skóra bydlęca podszewkowa licowa). Kolor: czarny Solidne zamki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18841000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Koszulka typu "Polo" - 70 szt. Opis: Koszulka typu "Polo" - wykonana z tkaniny o składzie materiałowym 100% bawełna typu "LACOSTE", gramatura min. 220 gr/m2, kolor ciemnogranatowy zapinana na trzy guziki w kolorze tkaniny zasadniczej, na ramionach naszyte wzmocnienia oraz naramienniki zapinane na guziki w kolorze tkaniny zasadniczej, na lewej piersi naszyta kieszeń z patką zapinaną na rzep, podwójne szycie wokół szyi oraz na wykończeniach rękawów i dolnej części koszulki, rękawy i dolna część koszulki bez ściągaczy, na rękawach w odległości 60 mm od górnej krawędzi rękawa naszyte dwa haftowane emblematy Straży Miejskiej w Łodzi, pakowane pojedynczo w folie, dostarczone w opakowaniu zbiorczym w formie pudełka kartonowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18333000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Kamizelka operacyjna - 50 szt. Opis: Kamizelka koloru czarnego, na siatce, elementy naszyte na siatce wykonane z tkaniny typu "Cordura" (100 % poliamid) lub równoważnej, wielofunkcyjna, zapinana na zamek błyskawiczny kryty klapą zapinaną na zatrzaski, po lewej stronie poniżej linii barku kieszeń na radiotelefon zapinana na pasek z zatrzaskiem o wymiarach wys. 140 x szer. 80 x gł. 50 , powyżej kieszeni doszyty uchwyt na antenę, poniżej kieszeni naszyty odblaskowy napis "STRAŻ MIEJSKA" w dwóch liniach (wys./szer. liter 20 mm/15 mm +/- 5 mm) wykonany metodą sitodruku na tkaninie w kolorze żółtym, poniżej napisu uchwyt na identyfikator, po prawej stronie na wysokości piersi kieszeń z patką zapinaną na rzepy i zatrzask (wys. 120 mm x szer. 100 mm x gł. 30 mm), po lewej stronie duża kieszeń biegnąca od linii pachy do dołu kamizelki zapinana na rzep i zatrzask (wys. 190 mm x szer. 180 mm x gł. 50 mm), po prawej stronie w środkowej części kieszeń zapinana na rzep i zatrzask (wys. 140 mm x szer. 130 mm x 40 mm), w dolnej części wąska kieszeń na gaz zapinana na rzep i zatrzask (wys. 130 mm x szer. 50 mm x gł. 30 mm) oraz kieszeń na kajdanki zapinana na pasek z zatrzaskiem, po obu bokach na wysokości linii pachy i w dolnej części uchwyty w formie doszytych pasków z jednej strony zapinanych na rzep i dwa zatrzaski, po obu stronach w dolnej części kieszenie wewnętrzne zapinane na zamek błyskawiczny (szer. 200 mm x wys. 160 mm), na plecach naszyty odblaskowy napis "STRAŻ MIEJSKA" w dwóch liniach (wys./szer. liter 50 mm/40 mm +/- 5 mm) wykonany metodą sitodruku na tkaninie w kolorze żółtym; dodatkowo wykonane obustronne sznurowanie boczne umożliwiające regulację dostosowującą kamizelkę do sylwetki kryte patkami zapinanymi na rzep, na ramionach regulacja w formie patek z rzepami, dostarczona na wieszaku, zabezpieczona folią.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113430-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Bluza typu "polar" - 50 szt. Opis: Bluza typu "polar" - dzianina polar 100%, poliester antypilingowy, strzyżona, gramatura min. 300 g/m2, kolor ciemnogranatowy, na stójce, rozpinana na całej długości, zamek błyskawiczny długi, na lewej piersi naszyta kieszeń z patką zapinaną na rzep, na ramionach naszyte wzmocnienia, na ramionach pagony zapinane na rzep, na rękawach naszyte dwa haftowane emblematy Straży Miejskiej w Łodzi, na plecach napis STRAŻ MIEJSKA w dwóch liniach (wys./szer. liter 45 mm/35 mm +/- 5 mm), w kolorze żółtym, wykonany metodą haftu komputerowego bezpośrednio na tkaninie zasadniczej, na dole ściągana elastycznym gumo-sznurkiem ze stoperami, rękaw zakończony ściągaczem, dostarczona na wieszaku, zabezpieczona workiem foliowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18200000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Etui na identyfikator i legitymację służbową - 50 szt. Opis: Etui na identyfikator i legitymację służbową - wykonane ze skóry w kolorze czarnym, Od wewnętrznej strony wszyta folia przytrzymująca legitymację, odporna na warunki atmosferyczne (nie pęka podczas mrozu)wymiary: po rozłożeniu dł. 220 mm/ szer. 90 mm, po złożeniu 110 mm/90 mm, pakowane po 1 komplecie w woreczki foliowe, dostarczone w opakowaniu zbiorczym w formie pudełka kartonowego, zgodne ze zdjęciami znajdującymi się poniżej:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2016
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena50
termin realizacji zamówienia25
jakość25
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.