eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach pn. Czas na aktywność w gminie Białobrzegi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-19

Białobrzegi: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach pn. Czas na aktywność w gminie Białobrzegi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 33065 - 2014; data zamieszczenia: 19.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach , Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie, tel. 17 224 03 56, faks 17 224 03 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego realizowanego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach pn. Czas na aktywność w gminie Białobrzegi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 11 uczestników w terminie - IV-V 2014r w zakresie: a. cukiernik z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób, minimum 80 godzin, b. spawacz metodą TIG dla 2 osób, minimum 110 godzin, c. kucharz dla 2 osób, minimum 80 godzin, d. kierowca z kursem prawa jazdy kategorii C dla 1 osoby, 50 godzin, e. kasjer z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych dla 4 osób, minimum 80 godzin. Zadanie ma na celu nabycie lub uzupełnienie kwalifikacji zawodowych uczestników projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ oraz zaświadczenie potwierdzające wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków będzie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń zawodowych odpowiadających tematyką przedmiotowi zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli w okresie ostatnich 36 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia o charakterze podobnym do przedmiotowego. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż posiada własny potencjał techniczny lub ma możliwość korzystania z potencjału technicznego innych podmiotów (wzór - zał. 5 do SIWZ).Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi wykształcenie kierunkowe związane z tematyką kursów zawodowych oraz doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat min. 2 kursów zawodowych. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie wykazu kadry.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty ( wzór zał. nr 2 do SIWZ), 2.Program szkoleń zawodowych (wzór - zał. nr 6 do SIWZ - odrębnie dla każdego szkolenia zawodowego),3.Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia do wykonania podwykonawcom (wzór - zał. nr 7 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5.Pełnomocnictwo, w przypadku podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (jeśli dotyczy),6. Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w zakresie i na warunkach opisanych we wzorze umowystanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bial.regiony.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4, pokój 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4, pokój 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy realizowany przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach pn. Czas na aktywność w gminie Białobrzegi, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cukiernik z obsługą kasy fiskalnej dla 2 osób, minimum 80 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a)miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b)wyposażenie uczestnika w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c)przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d)warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e)niezbędną odzież ochronną, f)ubezpieczenie uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g)skierowanie uczestników szkolenia na niezbędne badania lekarskie, h)wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i)wyżywienie: - poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, - w przypadku trwania szkolenia powyżej 4 godzin zegarowych dziennie: urozmaicony jednodaniowy ciepły posiłek mięsny lub rybny, j)realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, k)zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania BO do miejsca przeprowadzania szkolenia i ze szkolenia do miejsca zamieszkania, l)zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, m)zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawacz metodą TIG dla 2 osób, minimum 110 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a)miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b)wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c)przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d)warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e)niezbędną odzież ochronną, f)ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g)skierowanie uczestników szkolenia na niezbędne badania lekarskie, h)wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i)wyżywienie: - poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, - w przypadku trwania szkolenia powyżej 4 godzin zegarowych dziennie: urozmaicony jednodaniowy ciepły posiłek mięsny lub rybny, j)realizację szkolenia w odległości nie większej niż 35 km od Urzędu Gminy w Białobrzegach, k)zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania BO do miejsca przeprowadzania szkolenia i ze szkolenia do miejsca zamieszkania, l)zorganizowanie egzaminu z tematyki objętej zakresem szkolenia, a w przypadku wyniku pozytywnego wydanie Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza i Książki Spawacza, m)zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kucharz dla 2 osób, minimum 80 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a)miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia każdemu uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b)wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c)przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d)warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e)niezbędną odzież ochronną, f)ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g)skierowanie uczestników szkolenia na niezbędne badania lekarskie, h)wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, i) wyżywienie: - poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, - w przypadku trwania szkolenia powyżej 4 godzin zegarowych dziennie: urozmaicony jednodaniowy ciepły posiłek mięsny lub rybny, j)realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, k)zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania BO do miejsca przeprowadzania szkolenia i ze szkolenia do miejsca zamieszkania, l)zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, m)zaświadczenia potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kierowca z kursem prawa jazdy kategorii C dla 1 osoby, 50 godzin,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a)miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b)wyposażenie uczestnika w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c)przeszkolenie uczestnika w zakresie BHP, d)warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e)ubezpieczenie uczestnika szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, f)skierowanie uczestnika szkolenia na niezbędne badania lekarskie i inne niezbędne do rozpoczęcia kursu, g)wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, h)wyżywienie: - poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, - w przypadku trwania szkolenia powyżej 4 godzin zegarowych dziennie: urozmaicony jednodaniowy ciepły posiłek mięsny lub rybny, i)realizację szkolenia w odległości nie większej niż 35 km od Urzędu Gminy w Białobrzegach, j)zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania BO do miejsca przeprowadzania szkolenia i ze szkolenia do miejsca zamieszkania, k)zorganizowanie egzaminu zewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, l)zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kasjer z obsługą kasy fiskalnej i komputerowych programów sprzedażowych dla 4 osób, minimum 80 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zapewni: a)miejsce szkolenia z salą szkoleniową, zapleczem sanitarnym i socjalnym; sala szkoleniowa powinna być przystosowana do prowadzenia zajęć, przewiewna, wyposażona w niezbędny sprzęt dydaktyczny, celem umożliwienia uczestnikowi szkolenia zawodowego poznania i przyuczenia do pracy oraz zdobycia praktycznych umiejętności będących przedmiotem szkolenia, b)wyposażenie uczestników w niezbędne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne, c)przeszkolenie uczestników w zakresie BHP, d)warunki pracy zgodne z przepisami BHP, e)niezbędną odzież ochronną, f)ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, g)wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, h)wyżywienie: i.poczęstunek w postaci dobrej jakości kawy i herbaty (bez ograniczeń), oraz dodatki takie jak: cukier, mleczko, cytryna, ii.w przypadku trwania szkolenia powyżej 4 godzin zegarowych dziennie: iii.urozmaicony jednodaniowy ciepły posiłek mięsny lub rybny, i)realizację szkolenia na terenie powiatu łańcuckiego, j)zwrot kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania BO do miejsca przeprowadzania szkolenia i ze szkolenia do miejsca zamieszkania, k)zorganizowanie egzaminu wewnętrznego z tematyki objętej zakresem szkolenia, l)zaświadczenie potwierdzające pozytywne ukończenie kursu zawodowego oznakowane w logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz adnotację że kurs zawodowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; zaświadczenie o ukończeniu kursu zawodowego musi być zgodne z Rozporządzeniem Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U z 2006 roku nr 31, poz. 216)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.