eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Bielsko-Biała: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II.
Numer ogłoszenia: 330658 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzkie Centrum Onkologii im. Jana Pawła II , ul. Wyzwolenia 18, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8164061, faks 033 8164401, 4984042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii im. Jana Pawła II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) materiałów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.13.23-0, 33.14.11.23-8, 33.14.16.00-6, 33.19.90.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 3. Posiadają wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 4. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. 5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 2 - 5 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie (pkt 1) o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełniania warunku poprzez wskazanie części zamówienia, jaką powierzy podwykonawcom. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 6.a) i b) powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 7. Spełnią warunki dodatkowe. - złożą wypełniony formularz asortymentowo-cenowy (dla wybranego zadania); - zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; - zagwarantują, że termin ważności oferowanych produktów nie będzie krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego; - przedstawią stosowne oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany Est znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. - dostarczą wraz z ofertą np. w oddzielnej kopercie/kartonie następujące próbki: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5, 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr 13, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz b) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz c) oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. d) następujących próbek: 1 szt. cewnika z pozycji nr 13 pakietu nr 1, 1 szt. pojemnika z pakietu nr 2B, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 2C, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 5, 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 6A, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 8,1 parę rękawiczek z pozycji nr 5 pakietu nr 11, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 12, po 3 pary rękawiczek z każdej pozycji pakietu nr 13, 1 parę rękawiczek z pakietu nr 14, po 1 szt. oferowanego asortymentu z każdej pozycji pakietu nr 15 oraz po 1 szt. oferowanego asortymentu z pakietu nr 16 i 17. Do wymaganych próbek należy dołączyć informację zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 7 a) - d) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.a), 3 a), 6.a) i b) zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Wykonawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 7. a), b), c) i d) zostanie odrzucona. Dokumenty, w tym oświadczenia, jakie należy złożyć w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie z art. 24 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy ( dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3 do siwz). 6. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. 7. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie lub, że są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym jest wykazanie jednego zamówienia o wartości nie niższej niż: 4.400,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 1, 6.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2A, 1.200,00 zł - w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2B, 11.300,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 2C, 24.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3, 1.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 3A, 12.200,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 4, 53.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 5, 25.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6, 10.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 6A, 21.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 7, 17.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 8, 7.400,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 9, 50.800,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 10, 22.500,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 11, 35.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 12, 46.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 13, 16.100,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 14, 96.900,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 15, 8.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 16, 800 zł w przypadku złożenia oferty na pakiet nr 17 potwierdzonego stosownymi dokumentami, że zostało ono wykonane należycie lub, że jest ono wykonywane należycie; 8. Oświadczenia potwierdzającego, że oferowany sprzęt medyczny oznakowany jest znakiem CE i posiada ważną deklarację zgodności CE. 9. Próbki wraz z informacją i opisem, o których mowa w rozdziale V pkt 7 ppkt d) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Uwaga: Po wykorzystaniu próbek Zamawiający postąpi z nimi tak jak z materiałem zakaźnym tzn. odda je do utylizacji. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych podmiotów. 11. W przypadku dokumentów o których mowa w pkt 3 i 5 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników) Zamawiający nie żąda tych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

szczegółowo opisane w załączniku nr 4 do siwz - projekcie umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Komórka Zamówień Publicznych) pisemnie w cenie 15zł +VAT, strona internetowa bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 10:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 18 (Budynek Dyrekcji - Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W toku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie. Zamawiający dopuszcza również formę faksu pod warunkiem potwierdzenia go niezwłocznie pismem..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Cewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą cewniki, pakiet zawiera 17 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2A - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki do dobowej zbiórki moczu oraz worki do godzinowej zbiórki moczu sterylne, pakiet zawiera 2 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.40-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 2B - Pojemniki do dobowej zbiórki moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi jednorazowa kaczka męska, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 2C - Wysokociśnieniowy system do drenażu chirurgicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi pojemnik z drenem, pojemnik bez drenu, pakiet zawiera 4 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 3 - Igły, strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły, strzykawki, pakiet zawiera 12 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 3A - Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą strzykawki, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 4 - Igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą igły do nakłuć lędźwiowych typu SPINOCAN oraz Serifix Mini Spike Plus pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.23-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 5 - Kaniule.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą kaniule oraz bezigłowe porty do wielokrotnego wkłucia, pakiet zawiera 5 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 6 - Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do przetaczania, przedłużacze do pompy infuzyjnej pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 6A - Przyrządy do przetaczania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą przyrządy do 24 godz. wlewów typu Exadrop, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 7 - Pojemniki na odpady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą pojemniki na odpady medyczne, pakiet zawiera 4 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 8 - Odzież ochronna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna, pakiet zawiera 8 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 9 - Rękawy foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawy foliowo-papierowe, pakiet zawiera 6 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 10 - Podkłady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą podkłady, pakiet zawiera 3 pozycje, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 11 - Rękawiczki niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki zabiegowe lateksowe, rękawiczki foliowe jednorazowego użytku oraz rękawiczki diagnostyczne nitrylowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 12 - Rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki specjalistyczne, zabiegowe, nitrylowe, niejałowe, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 13 - Rękawiczki lateksowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe, pakiet zawiera 5 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 14 - Rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowywaniu cytostatyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą rękawiczki lateksowe jałowe do pracy przy przygotowaniu cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycje, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 15 - Sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi sprzęt jednorazowy stosowany do przygotowania leków cytostatycznych, pakiet zawiera 11 pozycji, które są szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 16 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków - fartuchy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi fartuch jednorazowy, sterylny, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 17 - Odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków - ochraniacze na obuwie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi odzież ochronna stosowana do przygotowania cytostatyków, pakiet zawiera 1 pozycję, która jest szczegółowo opisana w załączniku nr 5 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.