Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-01
Warszawa: Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego. Nr postępowania 09/2011/PN/JW2414
Numer ogłoszenia: 33062 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2414 , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6847323, 022 6848574, faks 022 6847323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych dla Orkiestry Reprezentacyjnej Wojska Polskiego. Nr postępowania 09/2011/PN/JW2414.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa instrumentów muzycznych. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać, co najmniej funkcje i parametry przedstawione w załącznikach do przedmiotowego ogłoszenia - określone jako parametry graniczne. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 4. Całość asortymentu przedmiotu zamówienia winna być dostarczona w oparciu o cechy jakościowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Dostawa obejmuje profesjonalne, fabrycznie nowe instrumenty muzyczne o najwyższych walorach jakościowych w zakresie materiału, wykonania i brzmienia oraz tonacji całej skali. 6. Przed przyjęciem dostawy Zamawiający będzie żądał demonstracji instrumentu i przeprowadzenia testów w szczególności pod względem ich funkcjonalności i jakości wykonania, jak i brzmienia. Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić muzykom Orkiestry Reprezentacyjnej WP możliwość wyboru spośród minimum 2 egzemplarzy dla części I, II, III i IV oraz 3 egzemplarzy dla części V każdego z instrumentów. 7. Zamawiający, przed przyjęciem dostawy zastrzega sobie prawo powołania niezależnego biegłego do spraw instrumentów muzycznych, w celu weryfikacji najwyższych walorów jakościowych dostarczonego asortymentu w ramach przedmiotu zamówienia. 8. Ekspertami w ocenie dostarczonego asortymentu przedmiotu zamówienia będą muzycy Orkiestry Reprezentacyjnej WP. 9. W przypadku stwierdzenia wad i/lub usterek i/lub nieprawidłowości w działaniu instrumentów Zamawiający odmówi ich przyjęcia. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do ich usunięcia na własny koszt poprzez wykonanie serwisu przez autoryzowanego serwisanta lub dostarczenia nowych instrumentów wolnych od wad i/lub usterek. 10.Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych z opisywanym, z bezwzględnie wymaganym zastrzeżeniem, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5 Ustawy Pzp). 11.Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na dostarczone instrumenty oraz futerały transportowe do instrumentów wynosi minimum 2 lata, licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca będzie świadczył usługę serwisową instrumentu nieodpłatnie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość dokonania zmiany zapisów treści umowy w przypadku zmiany określonego modelu asortymentu, producenta /dystrybutora/ w szczególności w przypadku jego braku lub wycofania z produkcji, z zastrzeżeniem, że parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe będą takie same lub lepsze, a cena nie ulegnie zwiększeniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2414.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek pokój 117.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, budynek nr 2, Kancelaria Jednostki Wojskowej Nr 2414 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 9.00 i od 12.00 do 15.00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tuba w stroju B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tuba w stroju B. Rozmiar ?, Wielkość ? , 4 wentyle obrotowe do prawej ręki z mechaniką ze sprzęgłem kulkowym 3B oraz sprężynową kompensacją luzów dźwigni. Menzura instrumentu: 18,5 mm/ menzura 4-go wentyla 19,5 mm, czara o średnicy: 44cm (17.323), wysokość instrumentu: 91 cm (35.827), rurka ustnikowa wykonana ze złotego mosiądzu. Korpus instrumentu z żółtego mosiądzu. Garnitur instrumentu z białego mosiądzu. Instrument lakierowany trwałym cienkowarstwowym lakierem. Posiada na stałe zamontowane 2 oczka na pasek do noszenia oraz na stałe zamontowany uchwyt na pulpicik do nut. Preferowany model: MELTON MEINL - WESTON model 2011RA Heritage Howard Johnson Gravity. Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Saksofon Barytonow.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Saksofon barytonowy Strój Es, model Custom, skala od A do Fis, korpus z uszlachetnionego mosiądzu - złoty lakier, klapy mosiężne, wkładki teflonowe w mechanizmie oktawowym, klapa wysokie Fis, niskie A, regulowana podpórka pod kciuk, wbudowana mechanika systemu oklapowania, wodoodporne poduszki teflonowe z metalowymi blasterami, perłowe wykończenie klap, mocowanie na pulpit, dźwignia Cis/H mechanizm dotykowego mostka, dźwignia H B, mechanizm ślizgowy z blokadą, mechanika na szynach kolumienkowych, możliwość odkręcania roztrąbu, trzypoziomowy balans czary głosowej, wzmocnione sprężynki do mechanizmu oklapowania. Futerał protec - model plecakowy, usztywniany, wodoodporny do saksofonu barytonowego. Wymiary: 113,67 cm x 41,91cm x 29,21 cm Waga: 6,12 kg, kolor: czarny Preferowany model: YANAGISAWA B-991 Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Puzon Tenorowo - Basowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzon tenorowo - basowy puzon B F; menzura 13,89 mm 0.547 i menzura sekcji kwartwentyla 14,48 mm 0.570 mechanikę kwartwentyla z popychaczami ze sprzęgłem kulkowym na obu końcach dźwigni; czara 216 mm 8 ?; zewnętrzne i wewnętrzne elementy suwaka ze srebra niklowego którego dodatkowo wewnętrzne rurki są pokryte twardym chromem. Czara i korpus ze złotego mosiądzu; regulowany przycisk kwartwentyla; lakierowany; w komplecie z twardym futerałem. Preferowany model: B&S CHALLENGER 3085B-L Szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Puzon Tenorowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Puzon tenorowy puzon B/F; menzura 13,89 mm 0.547 czara 228 mm 9 ze złotego mosiądzu lakierowanego z dodatkiem miedzi, kwart wentyl - rotor system Christian Lindberg, ciągi zewnętrzne suwaka ze złotego mosiądzu. W komplecie ustnik Schilke 51 oraz drewniany futerał utwardzany DE LUXE Preferowany model: CONN 88HKCL seria symphony szt. 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Waltornia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waltornia z idealną jakością brzmienia, doskonałą intonacją w zakresie całej skali menzura 12 mm (0.472), kranik na wodę, mechanizm kulkowy (mechaniczny) oraz mocowanie do pulpeciku marszowego wraz z pulpitem Podwójny róg F Bb, wirniki klap, gardło czaszy średnie (M), żółta blacha - lakierowana, odkręcana czara. Futerał typu Gig-Bag w kolorze czerwonym z materiału Cordura. Futerał powinien posiadać szelki plecakowe (preferowana firma: As). Preferowany model: Yamaha YHR 667 D szt. 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.