eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych oraz opon wielosezonowych ujętych w załączniku nr 1c w pozycji 7 - dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy 216-035-109/2016/AB

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-25

Ogłoszenie nr 330570 - 2016 z dnia 2016-10-25 r.

Wrocław: Dostawa fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych oraz opon wielosezonowych ujętych w załączniku nr 1c w pozycji 7 - dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy 216-035-109/2016/AB
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 930156216, ul. Podwale  31-33, 50-040  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48713403716, e-mail , faks +48717824171.
Adres strony internetowej (URL): http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/pl/zamowienia_publiczne/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/pl/zamowienia_publiczne/przetargi/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/pl/zamowienia_publiczne/przetargi/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, Ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych oraz opon wielosezonowych ujętych w załączniku nr 1c w pozycji 7 - dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy 216-035-109/2016/AB
Numer referencyjny: 216-035-109/2016/AB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i wyprodukowanych nie wcześniej niż 12 miesięcy od daty zawarcia umowy opon zimowych do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych oraz opon wielosezonowych ujętych w załączniku nr 1c w pozycji 7 - dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy 216-035-109/2016/AB. II. Zamawiający wymaga, aby oferowane ogumienie posiadało świadectwo homologacji, odpowiednio do rodzaju, wydane zgodnie z: II.1. Regulaminem nr 30 EKG ONZ - ogumienie do pojazdów osobowych; II.2. Regulaminem nr 54 EKG ONZ - ogumienie do samochodów ciężarowych i przyczep; II.3. Regulaminem nr 54 EKG ONZ - ogumienie do terenowych; III. Zamawiający wymaga, aby dostarczane ogumienie posiadało odpowiednio: III.1. Datę produkcji nie wcześniejszą niż 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. III.2. Oznaczenie potwierdzające, że ogumienie spełnia wszystkie obowiązujące normy w zakresie bezpieczeństwa. III.3. Spełniało wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN. III.4. Naklejkę umieszczoną na bieżniku zwierającą etykietę wskazującą: klasę efektywności paliwowej, klasę i wartość pomiarową zewnętrznego hałasu toczenia, klasę przyczepności na mokrej nawierzchni zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25.11.2009 r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów, III.5. Spełniało wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2015r. poz. 305 ). III.6. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: III.6.1. dla opon zimowych wskazanych w części 1 zamówienia (załącznik nr 1a): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum D; maksymalny hałas toczenia 73 db; III.6.2. dla opon zimowych wskazanych w części 2 zamówienia (załącznik nr 1b): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum C; maksymalny hałas toczenia 73 db za wyjątkiem pozycji 13-15, dla których maksymalny hałas toczenia wynosi 72 db; III.6.3. wyłącznie dla opon zimowych wskazanych w części 3 zamówienia (załącznik nr 1c): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum D; maksymalny hałas toczenia 73 db; III.7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na każde żądanie i w terminie wskazanym przez Zamawiającego dokumentu homologacji w języku polskim. Jeżeli dokument ten jest wystawiony w języku obcym należy przedłożyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby dokument homologacji był aktualny w okresie obowiązywania gwarancji. III.8. W przypadku, gdy dostarczony dokument, o którym mowa wyżej w punkcie III.7 utraci ważność w okresie obowiązywania gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu aktualnego dokumentu, nie później niż na 7 dni przed upływem terminu ważności pierwotnie dostarczonego dokumentu. IV. Rodzaj asortymentu, jego ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzach asortymentowo-cenowych (załączniki do formularza ofertowego numer 1a, 1b i 1c), załącznikach 2a, 2b i 2c do SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. V. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił zamówienia na 3 części: V.1. Część 1 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów dostawczych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do formularza ofertowego; V.2. Część 2 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów osobowych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1b do formularza ofertowego; V.3. Część 3 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów terenowych oraz opon wielosezonowych, radialnych, dętkowych dla pojazdów terenowych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1c do formularza ofertowego; V.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną, dwie albo na trzy części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 7


II.9) Informacje dodatkowe: II. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy. II.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Zabezpieczenie będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie powinno być wniesione, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: II.1.1. pieniądzu, II.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zabezpieczeniem pieniężnym, II.1.3. gwarancjach bankowych, II.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, II.1.5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). II.2. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. II.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. II.4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia bez zmniejszenia jego wysokości. II.5. Zasady zwrotu zabezpieczenia. Zamawiający dokona zwrotu wniesionego przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Kwota pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady wynosić będzie 30% wysokości zabezpieczenia. Kwota ta zostanie zwrócona Wykonawcy nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady. ROZDZIAŁ V: Informacje dotyczące umowy ramowej, zamówień uzupełniających, ofert wariantowych oraz aukcji elektronicznej I. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. II. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. III. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. IV. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Ocena wstępna, której poddawani są wszyscy wykonawcy, zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu własnego wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ), składanym wraz z ofertą przez każdego wykonawcę ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia. Na podstawie art. 26 ust. 2 Pzp Zamawiający informuje, iż przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywać wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) oraz braku podstaw wykluczenia zostanie dokonana wyłącznie w oparciu o treść oświadczenia własnego wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

I. Na podstawie § 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), Zamawiający żąda złożenia: I.1. Oświadczenia własnego wykonawcy o posiadaniu przez oferowane ogumienie świadectw homologacji i oznaczeń symbolem potwierdzającym spełnienie norm w zakresie bezpieczeństwa - zgodne w treści z: I.1.1. Załącznikiem numer 2A dla części 1 zamówienia. I.1.2. Załącznikiem numer 2B dla części 2 zamówienia. I.1.3. Załącznikiem numer 2C dla części 3 zamówienia. I.2. Etykiet. Próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. Przez powyższe zamawiający rozumie etykiety. Dla każdej oferowanej opony Wykonawca przedstawi etykiety. Etykiety muszą wskazywać klasę efektywności paliwowej, klasę i wartość pomiarową zewnętrznego hałasu toczenia oraz klasę przyczepności na mokrej nawierzchni zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1222/2009 z dnia 25.11.2009 r. w sprawie etykietowania opon pod katem efektywności paliwowej i innych zasadniczych parametrów. Załączone do oferty etykiety muszą być zgodne ze wzorem etykiety załączonym do wskazanego powyżej Rozporządzenia i zawierać wszystkie wskazane tam elementy. Etykiety muszą być ponumerowane i ułożone kolejno zgodnie z pozycjami wykazu asortymentowo - ilościowego w każdej części, na którą składana jest oferta. II. Zamawiający odstępuje od wymagania poświadczania autentyczności etykiet zgodnie z § 13 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). III. W myśl art. 26 ust. 1 Pzp Zamawiający przed udzieleniem wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 Pzp - oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

I. Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą: I.1. Formularz ofertowy (załącznik numer 1 do SIWZ) i formularz asortymentowo-cenowy (załączniki do formularza ofertowego nr 1a 1b lub 1c) odpowiednio wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. I.2. Wraz z ofertą wykonawca składa na podstawie art. 25a ust.1 Pzp aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). I.3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia wobec nich, zamieszcza informacje o podwykonawcach w załączniku numer 5 do SIWZ oraz informacje o braku podstaw wykluczenia w oświadczeniu własnym wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). I.4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Pzp: I.4.1. Są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. I.4.2. Są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa wyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. I.4.3. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: I.4.3.1.Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), I.4.3.2.Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). I.4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. I.4.5. W przypadku wykonawców (partnerów) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego ustalenie istnienia podstaw do wykluczenia albo ich braku prowadzone będzie w odniesieniu do każdego partnera z osobna. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie własne wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z informacjami, o których mowa w punkcie I.3. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. I.4.6. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. I.4.7. Ogólne oświadczenie o spełnianiu wszystkich warunków udziału w postępowaniu (kryteriów kwalifikacji) zawarte jest we wstępnym oświadczeniu własnym wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). I.5. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. I.6. Pełnomocnictwo. W przypadku, gdy formularz ofertowy, formularz asortymentowo-cenowy, oświadczenia lub dokumenty podpisują osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentu określającego status prawny wykonawcy (np. odpis z właściwego rejestru), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. I.7. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy złożyć wraz z ofertą: I.7.1. Oświadczenie (załączniki nr 3 do SIWZ). Każdy ze wspólników spółki cywilnej składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy o wstępnym potwierdzeniu braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. I.7.2. W przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie pisemnej (oryginał) bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. II. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. III. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
I. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. I.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, który został podany w punkcie I Rozdziale III SIWZ pt. Terminy. I.2. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy mają obowiązek przelać na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 34 1010 1674 0000 9713 9120 1000 z adnotacją: "Wadium - przetarg na dostawę opon zimowych i wielosezonowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu; oznaczenie sprawy 216-035-109/2016/AB" I.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: I.3.1. pieniądzu, I.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, I.3.3. gwarancjach bankowych, I.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, I.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). I.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto Zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. I.5. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie Zamawiającego, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. I.6. Dokument wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (kontakt tel.: 71/340 39 73), a ponadto potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu zaleca się dołączyć do oferty. I.7. Wysokość wadium w złotych: Lp. Całość postępowania 7450,00 1. Część 1 zamówienia (załącznik nr 1a do formularza ofertowego) 2400,00 2. Część 2 zamówienia (załącznik nr 1b do formularza ofertowego) 4300,00 3. Część 3 zamówienia (załącznik nr 1c do formularza ofertowego) 750,00 I.8. Zasady zwrotu wadium. Wadium Zamawiający zwróci zgodnie z art. 46 ustawy. I.8.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przepisu art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. I.8.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. I.8.3. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. I.8.4. Zamawiający zażąda, ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. I.9. Zatrzymanie wadium. I.9.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. I.9.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: I.9.2.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; I.9.2.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; I.9.2.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja10
Efektywność paliwowa10
Przyczepność na mokrej nawierzchni20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z § 10 ust. 2 istotnych postanowień umowy (załącznik nr 2 do SIWZ): 2. Strony przewidują możliwość dokonywania zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty w szczególności gdy: a) nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron, b) zaistniały okoliczności, leżące po stronie Zamawiającego, do których w szczególności zaliczyć należy: likwidację jednostek Policji, zmianę lokalizacji jednostki, znaczące zmiany w strukturze organizacyjnej jednostek itp. skutkujące koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z całości lub części usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 04/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów dostawczych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów dostawczych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1a do formularza ofertowego. Rodzaj asortymentu, jego ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki do formularza ofertowego numer 1a), załączniku 2a do SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: dla opon zimowych wskazanych w części 1 zamówienia (załącznik nr 1a): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum D; maksymalny hałas toczenia 73 db;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwaranacja 10
efektywność paliwowa10
Przyczepność na mokrej nawierzchni20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów osobowych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów osobowych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1b do formularza ofertowego. Rodzaj asortymentu, jego ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki do formularza ofertowego numer 1b), załączniku 2b do SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: dla opon zimowych wskazanych w części 2 zamówienia (załącznik nr 1b): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum C; maksymalny hałas toczenia 73 db za wyjątkiem pozycji 13-15, dla których maksymalny hałas toczenia wynosi 72 db;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34341100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
gwarancja10
Efektywność paliwowa10
Przyczepność na mokrej nawierzchni20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa:

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 zamówienia - dostawa opon zimowych, radialnych, bezdętkowych dla pojazdów terenowych oraz opon wielosezonowych, radialnych, dętkowych dla pojazdów terenowych, zgodna z minimalnymi wymaganiami określonymi w załączniku nr 1c do formularza ofertowego. Rodzaj asortymentu, jego ilości i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne, określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniki do formularza ofertowego numer 1c), załączniku 2c do SIWZ oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), które stanowią integralną część SIWZ. Zamawiający wymaga, aby oferowane opony były testowane w laboratoriach krajów państw członkowskich UE, zgodnie z regulaminem EKG ONZ i spełniały następujące parametry w zakresie: III.6.3. wyłącznie dla opon zimowych wskazanych w części 3 zamówienia (załącznik nr 1c): ich efektywność paliwowa (opór toczenia) - klasa minimum E oraz przyczepności na mokrej nawierzchni - klasa minimum D; maksymalny hałas toczenia 73 db;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34351100-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 7
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja10
Efektywność paliwowa10
Przyczepność na mokrej nawierzchni20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.