eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzepice › Zakup i dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Krzepice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Krzepice: Zakup i dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Krzepice
Numer ogłoszenia: 330498 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krzepice , ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, woj. śląskie, tel. 034 3175172, faks 034 3175172.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Krzepice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla ekogroszek, węgla orzech i miału węglowego do jednostek organizacyjnych Gminy Krzepice w 2013 r. Wykaz jednostek organizacyjnych zawiera harmonogram dostaw opału ( zał. Nr 7 do SIWZ).; 2. Dostawy opału będą odbywały się w dwóch turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SIWZ), przy czym termin realizacji I tury dostaw to wrzesień/październik 2013, termin realizacji II tury dostaw to listopad /grudzień 2013 r. Podziału na tury dokonano z uwagi na ograniczone możliwości zmagazynowania opału przez poszczególne jednostki Zamawiającego.; 3. Szczegółowe wymogi odnośnie parametrów zamawianego opału: I. Węgiel ekogroszek (do pieców z automatycznym podajnikiem-bez miału) - 120 ton : wymiar ziarna: 8-25 mm; kaloryczność (wartość opałowa) - min. 26 MJ/kg; zawartość popiołu - 4% - 10% ; zawartość siarki < 0,6% ; zawartość wilgoci < 12% . II. Węgiel orzech - 10 ton: kaloryczność ( wartość opałowa) min - 26 MJ/kg; zawartość popiołu - do 9 %; zawartość siarki - do 0,8 %; zawartość wilgoci - do 10 %. III. Miał węglowy - 3 tony: kaloryczność ( wartość opałowa) - min. 24 MJ/kg; zawartość popiołu - do 10 %; zawartość siarki - do 0,8 %; zawartość wilgoci - do 10 %. Szczegółowy harmonogram dostaw, podany w załączniku nr 7 do SIWZ. 4. Cena 1 tony opału powinna obejmować wszelkie koszty magazynowania, załadunku, dostawy, przewozu do danej kotłowni, wyładunku. 5. Sposób realizacji zamówienia: Obowiązkiem Dostawcy jest dotrzymanie terminów dostaw określonych w harmonogramie (zał. Nr 7 do SIWZ). Przed realizacja dostawy, Dostawca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia i ustalenia dokładnego jej terminu z osobą wyznaczona dla danego obiektu ( w zał. Nr 7 do SIWZ). Opał przed odbiorem będzie podlegał wcześniejszemu zważeniu w terminie i miejscu ustalonym z Zamawiającym. 6. Szczegółowe dane dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ. Oferowany przez Wykonawce przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert do dnia 28.08.2013 r. godz. 11.30. w wysokości 1.000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonał dostawy węgla ekogroszek o łącznej wielkości co najmniej 100 ton.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia zgodnie z art. 22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony przez Wykonawcę formularz ofertowy ( zał. Nr 1 ).; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium.; 3. Świadectwo jakości producenta/dostawcy oferowanego opału, świadczące o spełnieniu minimalnych wymaganych przez Zamawiającego parametrów bądź inne dokumenty określające parametry oferowanego opału. Z załączonych dokumentów powinny wynikać informacje o wszystkich parametrach wymaganych przez Zamawiającego i określonych w niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1.Zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących zamówienie. 2.Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Dostawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Dostawcy w postaci pisemnej zgody Zleceniodawcy. 3.Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Dostawcy w postaci pisemnej zgody Zleceniodawcy. 4.Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) siły wyższej, b) innych zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od stron, którym nie można było zapobiec przy zachowaniu należytej staranności - na wniosek Zleceniodawcy lub Dostawcy w postaci pisemnej zgody Zleceniodawcy. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy ( np. zmiana konta bankowego ). 6. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 7. Zmiany ceny brutto - w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. 8. Zmiany zasad dokonywania odbioru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzepicach ul. Częstochowska 13, 42-160 Krzepice, pok. nr 9..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Krzepicach ul. Częstochowska nr 13 , 42-160 Krzepice, sekretariat pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.