eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Naprawa i konserwacja wraz z legalizacją wag

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Kraków: Naprawa i konserwacja wraz z legalizacją wag
Numer ogłoszenia: 330442 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poczta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja wraz z legalizacją wag.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na : Część I : Naprawa oraz legalizacja wag pocztowych : - Waga elektroniczna do 3 kg - listowa - Waga elektroniczna do 30 kg - paczkowa - Waga pełnouchylna Zuk do 25 kg znajdujących się w Urzędach Pocztowych i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 3a do DIWZ Część II: 1/ Konserwacje oraz przygotowanie do legalizacji : - Waga listowa - 340 szt - Waga paczkowa elektroniczna i mechaniczna - 195 szt 2/ Naprawy wag : - Waga listowa - 100 szt - Waga paczkowa elektroniczna - 60 szt - Waga paczkowa mechaniczna - 20 szt znajdujących się w Urzędach Pocztowych i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2a - 2c do umowy stanowiącej załącznik nr 3b DIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części nr I - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) - dla części nr II - 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w § 9 ust. 3 Zasad : a/ nie podlegają wykluczeniu w związku z zaistnieniem przesłanek określonych w § 9 ust. 1 pkt 1-10 Zasad, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; c/ samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d/ samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców wskazanych w ofercie dysponują potencjałem ekonomiczno-finansowym zapewniającym wykonanie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do DIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Pełnomocnictwo do złożenia i podpisania oferty zawierające umocowanie do złożenia i podpisania pozostałych dokumentów składających się na ofertę o ile w imieniu wykonawcy czynności tych dokonuje pełnomocnik, b. Aktualny lub pełny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do DIWZ. d. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że wykonawca w w/w okresie: - wykonał - dla cz. I zamówienia - co najmniej 1 usługę napraw i legalizacji wag na łączna kwotę minimum 200 000 zł - wykonał - dla cz. II zamówienia - co najmniej 1 usługę napraw i legalizacji wag na łaczną kwotę minimum 30 000 zł. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz usług wg schematu oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje lub protokoły końcowego odbioru usług (dla co najmniej 1 usługi). Przez wykonaną usługę należy rozumieć wykonaną umowę. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać usługi wykazane w wykazie tj. bezsprzecznie odnosić się do informacji zawartych w wykazie, w tym obejmować m.in. okres w którym usługi wykonano oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. Uwaga: w przypadku złożenia oferty dla obu części zamówienia, należy wykazać się wykonaniem co najmniej 1 usługi napraw i legalizacji wag na łączną kwotę minimum 200 000 zł oraz wykazać jej należyte wykonanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja wraz z legalizacją wag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I : Naprawa oraz legalizacja wag pocztowych : - Waga elektroniczna do 3 kg - listowa - Waga elektroniczna do 30 kg - paczkowa - Waga pełnouchylna Zuk do 25 kg znajdujących się w Urzędach Pocztowych i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 3a do DIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. Cena - łączna cena napraw - waga elektroniczna do 30 kg paczkowa - 32
    • 3. Cena - łączna cena napraw - waga pełnouchylna typu ZUK - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa i konserwacja wraz z legalizacją wag.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: 1/ Konserwacje oraz przygotowanie do legalizacji : - Waga listowa - 340 szt - Waga paczkowa elektroniczna i mechaniczna - 195 szt 2/ Naprawy wag : - Waga listowa - 100 szt - Waga paczkowa elektroniczna - 60 szt - Waga paczkowa mechaniczna - 20 szt znajdujących się w Urzędach Pocztowych i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2a - 2c do umowy stanowiącej załącznik nr 3b DIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.43.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.