eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Renowacja rowów przydrożnych, przepustów drogowych oraz odtworzenie drenażu dróg gminnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Stare Babice: Renowacja rowów przydrożnych, przepustów drogowych oraz odtworzenie drenażu dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 330388 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja rowów przydrożnych, przepustów drogowych oraz odtworzenie drenażu dróg gminnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest renowacja rowów przydrożnych, przepustów drogowych oraz odtworzenie drenażu dróg gminnych w ulicach: Pohulanka, Białej Góry, Sportowa, Trakt Królewski, Kiepury. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu trzech rodzajów robót: 1)Wykonanie renowacji rowów przydrożnych - ok. 2500 mb a)Szerokość dna rowu min 40 cm, b)Głębokość rowu po renowacji 60 cm, c)Pochylenie skarp 1:1, d)plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania ok. 10 cm, e)położenie warstwy kruszywa drogowego na poboczach szerokości ok. 0,5 m - kliniec dolomitowy frakcji 4-31,5 mm, f)obsianie trawą skarp rowu, g)uporządkowanie terenu. 2)Wykonanie renowacji przepustów drogowych - ok. 100 mb (max długość przepustu do 7 m) a)rozebranie istniejącego przepustu, b)wykonanie podłoża z kruszywa mineralnego pod przepust, c)ułożenie rury PE o średnicy 40 cm, d)zasypka przepustu, e)obsianie przyczółków przepustu, f)plantowanie poboczy wykonywane mechanicznie przy grubości ścinania około 10 cm, g)odtworzenie nawierzchni przepustu. 3)Wykonanie renowacji drenażu dróg gminnych - ok. 1400 mb a)wykonanie wykopu pod drenaż : głębokość ok. 80 cm szerokość wykopu 50 cm b)ułożenie w wykopie na dnie i ściankach geowłókniny, c)zasypka wykopu tłuczniem kamiennym frakcji 12- 62 mm na wysokość 65 cm wraz z ułożeniem na wysokości 10 cm od dna wykopu rury drenarskiej o średnicy 10 cm, d)ułożenie na kruszywie geowłókniny, e)uzupełnienie kruszywem 4-31,5 wykopu wraz z poboczem. UWAGA! Podane powyżej ilości poszczególnych rodzajów robót są wartościami szacunkowymi dającymi podstawę do wyliczenia porównawczej ceny ofertowej brutto i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przyjął roczną ilość robót każdego rodzaju w oparciu o analizę swoich potrzeb. Określone ilości robót w ramach przedmiotu zamówienia są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Faktyczne ilości wykonanych robót mogą odbiegać od podanych ilości. Zamawiający nie jest zobowiązany do zrealizowania w całości podanych ilości robot jak też może zwiększyć ilości poszczególnych robót w zależności od potrzeb. 2.Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązuje się, przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, do odpowiedniej organizacji prac tak, aby zapewnić terminowe jej wykonanie. 2)Wykonawca zobowiązuje się do delegowania do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia personelu posiadającego niezbędne doświadczenie, uprawnienia i kwalifikacje, w szczególności osób wskazanych w ofercie Wykonawcy. 3)Do wykonania zamówienia Wykonawca powinien użyć odpowiedniego sprzętu, zapewniającego dobrą, jakość wykonanych robót oraz bezpieczeństwo ich wykonywania. 4)Ewentualne pojazdy wykonujące prace będące przedmiotem zamówienia muszą być prawidłowo oznakowane oraz muszą być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron z dużej odległości. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania pojazdów i zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dróg w trakcie wykonywania prac. 5)Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia we wskazanej przez Zamawiającego kolejności. 6)Zamawiający pisemnie będzie zlecał wykonanie poszczególnych odcinków robót wraz z podaniem technologii i terminu realizacji 7)Wykonawca ma obowiązek pisemnie zgłaszać wykonanie każdego zleconego zakresu robót. 8)Wykonawca ma obowiązek wykonania obmiarów wykonanych robót wraz z podaniem lokalizacji, obmiary należy przekazywać do Zamawiającego każdorazowo po wykonaniu zleconych robót wraz ze zgłoszeniem o ich wykonaniu. 9)Ceny jednostkowe podane w ofercie, ilość wykonanych robót, potwierdzona zatwierdzonymi przez Zamawiającego obmiarami poszczególnych odcinków robót będą podstawą do wyliczenia wynagrodzenia za wykonany odcinek robót. 10)Ceny jednostkowe podane w ofercie Wykonawcy są stałe w całym okresie realizacji zamówienia. 11)Zakończenie robót danego odcinka zostanie potwierdzone protokołem odbioru podpisanym przez Zamawiającego i Wykonawcę, który będzie podstawą do wystawienia faktury. 12)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona je ponowne z wymaganiami SIWZ we własnym zakresie i na własny koszt, w czasie 2 dni od momentu powiadomienia przez Zamawiającego. 13)Za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót odpowiedzialny jest Wykonawca robót. 14)Zabrania się prowadzenia jakichkolwiek prac stanowiących przedmiot zamówienia w godzinach wieczornych i nocnych oraz w dni świąteczne 15)Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje składowisko materiału na terenie prowadzonych prac oraz je później uprzątnie i pozostawi w stanie z przed składowania materiału. 16)Wykonawca wywiezie wszelką ziemię, żwir, kruszywo, pozostałe w wyniku prowadzenia robót na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 17)Roboty można rozpocząć dopiero po wykonaniu oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich wykonywania. 18)W trakcie wykonywania robót należy umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji. Każde naruszenie zjazdu uzgadniać indywidualnie z Właścicielem posesji. W przypadku zgłoszenia przez Właściciela posesji zniszczonego wjazdu do posesji lub innego mienia roboty nie zostaną odebrane do momentu jego naprawy lub stwierdzeniu bezzasadności roszczenia przez komisję w składzie, co najmniej złożonej z Właściciela posesji, upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz pracownika Zamawiającego. 19)W przypadku pozostawienia odcinka robót w stanie zagrażającym mieszkańcom bądź użytkownikom ruchu na noc lub dni wolne od pracy Wykonawca obowiązany jest zabezpieczyć takie miejsce wyraźnym oznakowaniem, wygrodzić je, a w przypadku zaistnienia takiej konieczności zastosować również oświetlenie ostrzegawcze. 20)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia robót bez zamykania ruchu. 21)W przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę jakiegokolwiek urządzenia infrastruktury technicznej nadziemnej lub podziemnej zobowiązany jest on bezzwłocznie powiadomić Właściciela tego urządzenia o jego uszkodzeniu, zabezpieczyć miejsce awarii oraz udzielić pomocy przy usuwaniu awarii bądź na żądanie Właściciela usunąć awarię. O incydencie należy również powiadomić pracownika Zamawiającego. 22)W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren wykonywania robót w stanie umożliwiającym przejazd, będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze oraz usuwał zbędne materiały, odpady, śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 23)Sposób postępowania z odpadami powstałymi w wyniku prowadzonych prac musi być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa. 24)Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązuje się uporządkować teren wykonywania robót i doprowadzić go do stanu pierwotnego. 25)W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania robót objętych niniejszą umową innej firmie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 26)Wykonawca zgadza się na potrącenie kosztów zlecenia zastępczego wykonania prac z kolejnej faktury. 27)Wykonawca na własny koszt doprowadzi wodę i energię elektryczną na teren budowy stosownie do potrzeb budowy w przypadku takiej konieczności oraz będzie ponosił koszty zużycia w okresie realizacji robót. 28)Wykonawca będzie ponosił koszty utrzymania oraz konserwacji urządzeń i obiektów tymczasowych na placu budowy. 29)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy a nadto za szkody wyrządzone osobom trzecim na skutek lub w trakcie wykonywanych prac. 30)Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilnoprawną za straty i szkody powstałe w związku z wypełnianiem przez podwykonawcę obowiązków wynikających z niniejszej umowy. 31)Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu przedmiotu umowy, a w szczególności za bezpieczne warunki poruszania się pojazdów oraz osób w obrębie wykonywanych robót drogowych. 32)Wykonawca ponosi ryzyko wynikające z prowadzenia prac bez zamykania ruchu - w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia w rejonie dróg. Wszelkie roszczenia użytkowników dróg, jakie wpłyną do Zarządzającego, związane z wykonywaniem robót będących przedmiotem niniejszej SIWZ i umowy będą kierowane do Wykonawcy w celu ich załatwienia. 33)Wszelkie roszczenia użytkowników gruntów przyległych do rowów, dróg i mieszkańców, jakie wpłyną do Zamawiającego, związane z wadliwym wykonaniem i technologią prac będących przedmiotem niniejszej zamówienia, będą kierowane do Wykonawcy, w celu ich załatwienia. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od otrzymania takiego pisma podjąć działania, mające na celu załatwienie sprawy ze zgłaszającym uszkodzenie. W przypadku, gdy Wykonawca nie podejmie działań, w celu załatwienia w/w sprawy wówczas Zamawiający pokryje koszty zgłoszonego roszczenia i potrąci Wykonawcy z wynagrodzenia za wykonane prac. 34)Wykonawca ponosi odpowiedzialność od następstw i za wyniki działalności w zakresie: 1)organizacji i wykonywania prac, 2)zabezpieczenia interesów osób trzecich, 3)ochrony środowiska, 4)warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 5)organizacji i utrzymywania zaplecza budowy, 6)bezpieczeństwa ruchu drogowego i pieszego w otoczeniu budowy, 7)ochrony mienia związanego z prowadzeniem prac. 35)Zamawiający przewiduje bieżącą kontrolę wykonywanych usług. Kontroli Zamawiającego będzie poddany w szczególności sposób wykonania prac w aspekcie zgodności ich wykonania z SIWZ. 36)Wady ujawnione w czasie odbioru oraz wszelkie naprawy gwarancyjne będą usunięte w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DROG-REM Sp. z o.o., ul. Mory 8, 01-330 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195652,00

  • Oferta z najniższą ceną: 195652,00 / Oferta z najwyższą ceną: 490000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.